Gjesten29 Skrevet 30. januar 2007 #81 Skrevet 30. januar 2007 Vilken dop går du på, eller er du bare generelt sløv i fra en utkant der alle er søskenbarn? Du må få vel klare få med deg litt av hva slags kvinner som sirkulerer i byene, du skal ikke lete lenge før du møter alenemødre som driter i barna sine hvis de kan få seg en fest og et ligg. Hvis en er en "god lytter" og lar jentene snakke uforstyrret, de greier som regel det ganske bra, så kommer det meste frem. Når en prater litt med damer i barer og puber og viser litt sympati og forståelse så forteller de snart ganske detaljert, spesielt om en spanderer en øl eller fem. De siste 2 årene har jeg hatt forhold til 3 jenter, som alle har hatt forhold til flere samtidigt, men jenter forstår i liten grad mulighetene dagens teknologi gir til innsikt i andres liv, og hvor de skrever for hvem:-) Ekskona tiil kammeraten min lurer sikkert enda på hvordan han visste navnet på fyren som knullet henne da hun var på jobb, 50 mil borte fra mannen. Så sier du hva du heter, skal jeg si hvem du knuller, hvor ofte og hvor det foregår, ONS, glemmt navnet på fyren misstet tlf nr?? Det lar seg ordne for noen på hundre spenn:-) ← Dårlig gjort og antyde at jeg er ett dophode fordi jeg synes det er tullete holdninger ute og går. Virker som om du har full roen på disse alenemødrene som sitter på gjenbruksentralen puber og syter om livet sitt da..ikke rart du får de holdningene der da gitt..
valentino Skrevet 30. januar 2007 #82 Skrevet 30. januar 2007 La henne ta skylden for ev utroskap og vold← Det kan meget godt hende at det er kvinnens egen utroskap og vold mot faren til barnet som er årsaken til at hun er alene med barnet.
Gjest =tentacle= Skrevet 30. januar 2007 #83 Skrevet 30. januar 2007 Vet ikke om samboer er riktig for meg da jeg antakelig er vanskelig å leve sammen med. Jeg er ikke en drittsekk med sære meninger, men i et evt. forhold så kommer jeg til å være klar på at det jeg sier er det som gjelder. Vil ikke inngå kompromiss. Tror ikke det er så mange damer i dag som ønsker et slikt samboerskap der jeg har det siste ord hvis ting settes på spissen. ← Vil du ha en dame som ikke har meninger, eller tror du at selvstendige jenter er lette å leve med om man ikke respekterer dem på linje med seg selv?
Gjesten29 Skrevet 30. januar 2007 #84 Skrevet 30. januar 2007 Det kan meget godt hende at det er kvinnens egen utroskap og vold mot faren til barnet som er årsaken til at hun er alene med barnet. ← Valentino da, klart det kan gå begge veier.
2.Enigma Skrevet 31. januar 2007 #85 Skrevet 31. januar 2007 Dårlig gjort og antyde at jeg er ett dophode fordi jeg synes det er tullete holdninger ute og går. Virker som om du har full roen på disse alenemødrene som sitter på gjenbruksentralen puber og syter om livet sitt da..ikke rart du får de holdningene der da gitt.. ← ..: Så du utelukker ikke at slike alenemødre finnes, det er jo et enormt fremskritt, du bør sikkert gå litt i deg selv, kanskje det er noen hjemme der... Kvinnfolk, hvis argumentet gavner din sak er sjelen din på tilbud!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2007 #86 Skrevet 31. januar 2007 Tissen. ← Tissetassen. ← Tissen, tassen, tussen, her kommer kristenrussen.
Gjest Reisende John Skrevet 31. januar 2007 #87 Skrevet 31. januar 2007 Ja denne tråden har tatt helt av. Men uansett: Jeg undrer meg litt over det du skriver. Du prater mye om hvilke behov damene du treffer har, men hva får du utav det hele? Hvilke behov har du, som blir møtt med å bruke fire kvelder i uka på å være hos fire forskjellige kvinner? Og hvorfor vil du være så kompromissløs når det gjelder forhold? ← Hvorfor slikker en hund seg på bjellene? Fordi den kan, og fordi det føles godt Spøk til side: Kvinner i gruppen som jeg tiltrekkes av er alle flotte damer men veldig forskjellige. Noen er hjemmekjære, gode kokker, interiørbevisste og får meg til å slappe fullstendig av. Andre driver med sport, er svært fysiske og helt knall å dra på fallskjermhopp-weekend med. Igjen andre elsker å ha kvelder med rødvin, mat, og diskusjon av siste boka til Milan Kundera etc. Alt dette er ting som ville vært umulig å få i en og samme dame, og jeg vil gjerne smake litt av alt. Selv om ikke sex er det viktigste, så gir dette meg svært mye- og variert sex fra kvinner som gir alt, men som også får mye tilbake. Det er en snever gruppe kvinner som er aktuelle for meg hvis jeg noensinne skulle gå inn i et fast forhold med bare èn dame: -De må ha et liv på egen hånd -De må være lojale -De må se bra ut -De må være oppegående og kunne ta avgjørelser på egen hånd. -De må trives med at jeg har siste ordet i saker der våre meninger avviker. Disse kravene har jeg for å sikre et mest mulig harmonisk samliv. I par der de begge stadig går på akkord med seg selv for å tilpasse seg den andres vilje er det konstant uro, og de går på trynet før eller siden hvis de ikke velger et langt liv med mistrivsel og uhygge. Selv kan jeg levere en trygg mann som setter henne først i alt jeg gjør og vil være der for henne uansett hva som skjer. Som sagt er ikke dette noe som passer for alle kvinner, men den det passer for får et liv der hun føler seg elsket og respektert. En slik holdning fra en mann faller mange damer tungt for brystet, og det er helt ok. De med en slik innstilling passer heller ikke inn i mitt liv, men de burde være glad på vegne av sine medsøstre som får full tilfredsstillelse ved å gå inn i et slikt forhold. (Siden tråden er så lang allerede slutter jeg her. Heldigvis har jeg en fri kreativ stilling der aktiviteter som dette neesten kan regnes som arbeid, hehe )
Gjest glamourgirl Skrevet 31. januar 2007 #88 Skrevet 31. januar 2007 Jeg sier, som jeg har sagt selv at det finnes kvinner som er alt det du etterlyser. I ei kvinne. Disse kvinnene tenderer nok mot å være kresne, og se etter en mann som har de fleste av de samme egenskapene.
Villemarie Skrevet 31. januar 2007 #89 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hvorfor slikker en hund seg på bjellene? Fordi den kan, og fordi det føles godt Spøk til side: Kvinner i gruppen som jeg tiltrekkes av er alle flotte damer men veldig forskjellige. Noen er hjemmekjære, gode kokker, interiørbevisste og får meg til å slappe fullstendig av. Andre driver med sport, er svært fysiske og helt knall å dra på fallskjermhopp-weekend med. Igjen andre elsker å ha kvelder med rødvin, mat, og diskusjon av siste boka til Milan Kundera etc. Alt dette er ting som ville vært umulig å få i en og samme dame, og jeg vil gjerne smake litt av alt. Selv om ikke sex er det viktigste, så gir dette meg svært mye- og variert sex fra kvinner som gir alt, men som også får mye tilbake. Det er en snever gruppe kvinner som er aktuelle for meg hvis jeg noensinne skulle gå inn i et fast forhold med bare èn dame: -De må ha et liv på egen hånd -De må være lojale -De må se bra ut -De må være oppegående og kunne ta avgjørelser på egen hånd. -De må trives med at jeg har siste ordet i saker der våre meninger avviker. Disse kravene har jeg for å sikre et mest mulig harmonisk samliv. I par der de begge stadig går på akkord med seg selv for å tilpasse seg den andres vilje er det konstant uro, og de går på trynet før eller siden hvis de ikke velger et langt liv med mistrivsel og uhygge. Selv kan jeg levere en trygg mann som setter henne først i alt jeg gjør og vil være der for henne uansett hva som skjer. Som sagt er ikke dette noe som passer for alle kvinner, men den det passer for får et liv der hun føler seg elsket og respektert. En slik holdning fra en mann faller mange damer tungt for brystet, og det er helt ok. De med en slik innstilling passer heller ikke inn i mitt liv, men de burde være glad på vegne av sine medsøstre som får full tilfredsstillelse ved å gå inn i et slikt forhold. (Siden tråden er så lang allerede slutter jeg her. Heldigvis har jeg en fri kreativ stilling der aktiviteter som dette neesten kan regnes som arbeid, hehe ) ← Innlegget ditt er greit nok. Med unntak av en ting. At du skal ha siste ordet. jeg fatter ikke at et voksent menneske kan ha så jævla høye tanker om seg selv. Eller kanskje det er lave tanker om seg selv, siden du åpenbart er så redd for å ta feil, at du vedtar en lov som sier at "jeg har alltid rett og det er det siste jeg sier om den saken, og aksepterer du ikke det så takk og farvel". Endret 31. januar 2007 av Villemarie
Gjest Jamo Skrevet 31. januar 2007 #90 Skrevet 31. januar 2007 (endret) Vil du ha en dame som ikke har meninger, eller tror du at selvstendige jenter er lette å leve med om man ikke respekterer dem på linje med seg selv? ← Problemet er vel at det finnes utrulig mange kvinner som ikke fungerer selvstendig, som må spørre seg til råds om alt og alle.....dette må jo være slitsomt i et forhold, men det som er sikkert...alle skal respekteres. Endret 31. januar 2007 av Jamo
CoolDuckie Skrevet 31. januar 2007 #91 Skrevet 31. januar 2007 Innlegget ditt er greit nok. Med unntak av en ting. At du skal ha siste ordet. jeg fatter ikke at et voksent menneske kan ha så jævla høye tanker om seg selv. Eller kanskje det er lave tanker om seg selv, siden du åpenbart er så redd for å ta feil, at du vedtar en lov som sier at "jeg har alltid rett og det er det siste jeg sier om den saken, og aksepterer du ikke det så takk og farvel". ← Det var jo en forklaring på at han ikke ville ha samboer. Jeg synes dette var en helt fair forklaring. Det handler vel om ikke å måtte inngå kompromisser på hvordan man vil leve sitt eget liv? CD
Nelle Skrevet 31. januar 2007 #92 Skrevet 31. januar 2007 Menn som er gift med utenlandske damer - det kan jo tenkes at de ble forelsket i hverandre...
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2007 #93 Skrevet 31. januar 2007 Menn som er gift med utenlandske damer - det kan jo tenkes at de ble forelsket i hverandre... ← Nei, for man kan ikke bli forelsket i utlendinger. For de som trenger ironiflagg for å forstå ironi.
Malou Skrevet 31. januar 2007 #94 Skrevet 31. januar 2007 Det er en snever gruppe kvinner som er aktuelle for meg hvis jeg noensinne skulle gå inn i et fast forhold med bare èn dame: -De må ha et liv på egen hånd -De må være lojale -De må se bra ut -De må være oppegående og kunne ta avgjørelser på egen hånd. -De må trives med at jeg har siste ordet i saker der våre meninger avviker.← Jeg vil gjerne få ønske deg lykke til. Det finnes massevis av oppegående kvinner som tar avgjørelser på egenhånd der ute som ville trives godt sammen med som alltid skal ha det siste ordet.
Gjest =tentacle= Skrevet 31. januar 2007 #95 Skrevet 31. januar 2007 Det er en snever gruppe kvinner som er aktuelle for meg hvis jeg noensinne skulle gå inn i et fast forhold med bare èn dame: -De må ha et liv på egen hånd -De må være lojale -De må se bra ut -De må være oppegående og kunne ta avgjørelser på egen hånd. -De må trives med at jeg har siste ordet i saker der våre meninger avviker. Disse kravene har jeg for å sikre et mest mulig harmonisk samliv. I par der de begge stadig går på akkord med seg selv for å tilpasse seg den andres vilje er det konstant uro, og de går på trynet før eller siden hvis de ikke velger et langt liv med mistrivsel og uhygge. Selv kan jeg levere en trygg mann som setter henne først i alt jeg gjør og vil være der for henne uansett hva som skjer. Som sagt er ikke dette noe som passer for alle kvinner, men den det passer for får et liv der hun føler seg elsket og respektert. En slik holdning fra en mann faller mange damer tungt for brystet, og det er helt ok. De med en slik innstilling passer heller ikke inn i mitt liv, men de burde være glad på vegne av sine medsøstre som får full tilfredsstillelse ved å gå inn i et slikt forhold. ← I stedet for at begge av og til må gå på akkord med sine ønsker, skal det hele tiden være hun som gjør det når dere er uenige. MEN du setter henne først, og elsker og respekterer henne, selv om hennes vilje ikke teller i forhold til din. Imponerende logikk
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2007 #96 Skrevet 31. januar 2007 (Siden tråden er så lang allerede slutter jeg her. Heldigvis har jeg en fri kreativ stilling der aktiviteter som dette neesten kan regnes som arbeid, hehe ) ← Arbeidssøker?
Gjest Gjest 1 Skrevet 31. januar 2007 #97 Skrevet 31. januar 2007 Reisende John: Hvorfor får du deg ikke bare samboer? Så kan du pule om så flere ganger om dagen uten å måtte drive å farte rundt så mye. Høres ut som du styrer og organiserer mye rundt alle elskerinnene dine. ← Hvis man gifter seg så er det stopp på all moro?
Gjest Gjest 1 Skrevet 31. januar 2007 #98 Skrevet 31. januar 2007 Flere fedre enn mødre driter i barnet sitt ← Det må være ekkelt når det renner nedover...
Villemarie Skrevet 31. januar 2007 #99 Skrevet 31. januar 2007 Det var jo en forklaring på at han ikke ville ha samboer. Jeg synes dette var en helt fair forklaring. Det handler vel om ikke å måtte inngå kompromisser på hvordan man vil leve sitt eget liv? CD ← Eh. Hvordan han forholder seg til andre mennesker og hvilket syn han har på seg selv i samhandling med andre mennesker gjenspeiler seg i alle aspekter av livet. Klarer man ikke å være ydmyk eller behandle sin kvinne med respekt, så klarer man ikke det overfor andre medmennesker heller.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2007 #100 Skrevet 31. januar 2007 Jeg vil gjerne få ønske deg lykke til. Det finnes massevis av oppegående kvinner som tar avgjørelser på egenhånd der ute som ville trives godt sammen med som alltid skal ha det siste ordet. ← Hihi, de avgjør at de lar han få siste ordet da vet du. CoolDuckie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå