Gjesten29 Skrevet 29. januar 2007 #41 Skrevet 29. januar 2007 Hva er problemet ditt, mener du i fullt alvor at ikke forvirrede, forstyrrede, ustabile og kyniske alenemødre ikke finnes? Har ikke nektet for at de har resurser, det er mer måten resursene brukes på... Og ja de har tatt et valg, hvis ikke var de vel bevisstløse i gjerningsøyeblikket Lurer du på hvor du finner disse alenemødrene, er svaret enkelt etter den 20. i hver måned, når trygden utbetales er de å treffe på puben i din by som går under navn som: Gjenvinigsstasjonen, bruktbua, danskebåten. ← Jeg mener i fullt ALVOR at du bør revurdere de holdningene der ja. Det finnes vel forvirrede og ustabile mennesker over alt i denne verden og med de holdningene du presenterer så virker du en smule forvirret selv. En enslig forsørger mottar bare os i tre år, så kreves det full yrkesaktivitet, og det skulle bare mangle. En som er alene med barn er fullt opp arbeidende, med full jobb- i tilegg tar man seg av barnet og følger det opp, det blir ikke tid til øl drikking på danske båten skal jeg si deg. Lurer på hvem du har møtt, og siden du tydligvis har "god erfaring" så befinner du deg nok på bruktboden sjøl.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #42 Skrevet 29. januar 2007 Jeg mener i fullt ALVOR at du bør revurdere de holdningene der ja. Det finnes vel forvirrede og ustabile mennesker over alt i denne verden og med de holdningene du presenterer så virker du en smule forvirret selv. En enslig forsørger mottar bare os i tre år, så kreves det full yrkesaktivitet, og det skulle bare mangle. En som er alene med barn er fullt opp arbeidende, med full jobb- i tilegg tar man seg av barnet og følger det opp, det blir ikke tid til øl drikking på danske båten skal jeg si deg. Lurer på hvem du har møtt, og siden du tydligvis har "god erfaring" så befinner du deg nok på bruktboden sjøl. ← Alvor.... skal jeg ta deg på alvor må du i det minste finne noen holdbare argumenter for dine tendensiøse påstander. mener jeg har møtt et utvalg av norske alenemødre, fra kassadamer til sivilingeniører. Hvis det er damer diskusjonen dreier seg om, er det vel på side av saken om det finnes andre forvirrede, om du oppfatter meg slik betyr lite for en mann som leter etter en mulig kvinnelig partner, tror du ikke... Ut fra din beskrivelse vil det ikke være noen alenemødre som drikker øl på simple puber, barer og danskebåten, stemmer det eller hvem er der da? Ja visst er jeg brukt, det er vel du og.. med mindre du er jomfru, er du det mangler du bakgrunn for å utale deg her:-)
Gjesten29 Skrevet 29. januar 2007 #43 Skrevet 29. januar 2007 Alvor.... skal jeg ta deg på alvor må du i det minste finne noen holdbare argumenter for dine tendensiøse påstander. mener jeg har møtt et utvalg av norske alenemødre, fra kassadamer til sivilingeniører. Hvis det er damer diskusjonen dreier seg om, er det vel på side av saken om det finnes andre forvirrede, om du oppfatter meg slik betyr lite for en mann som leter etter en mulig kvinnelig partner, tror du ikke... Ut fra din beskrivelse vil det ikke være noen alenemødre som drikker øl på simple puber, barer og danskebåten, stemmer det eller hvem er der da? Ja visst er jeg brukt, det er vel du og.. med mindre du er jomfru, er du det mangler du bakgrunn for å utale deg her:-) ← Du slenger ut påstander om enslige forsørgere som en marginal gruppe bestående av "kyniske, og forvirrede" De hever trygden sin hver 20 i måneden og er ofte å finne på danskebåten og brukthuset. Det de er gode nok til er å knulle dem- men det er det. Hva forteller dette meg? Jo, det forteller om en mann som har fordommer ikke bare mot enslige forsørger men også om kvinner generellt. Det forteller meg om en KYNISME som gjør at jeg blir oppgitt på hvor uopplyste mennesker kan være, så kyniske og med manglende empatiske evner. Hvis det er din virkelighet så lev i den.
Gjest Pjusk Skrevet 29. januar 2007 #44 Skrevet 29. januar 2007 Det er ikke det at jeg aktivt "tar damer fra andre", men damer føler tiltrekning mot meg, og alt jeg trenger å gjøre er å sile ut de som ikke når opp til mine krav. Har akkurat hatt en helg med fjelltur, rødvin og fabelaktig sex sammen med en flott dame, og kommer i ettermiddag til dekket middagsbord, kosing, sex og samtale med en annen stilig dame. Dette betyr at jeg for tiden holder to damer unna markedet, èn mer enn strengt nødvendig. Andre menn har altså fått tilsvarende mindre utvalg. Dette mener jeg foregår i stor utstrekning, og er en del av forklaringen når andre menn klager over at de ikke oppnår kontakt med kvinner. (vennligst ikke kritiser meg for å skryte, dette er dagliglivet for mange menn- og kvinner) ← Men siden du har et forhold med flere damer på en gang, kan det jo godt hende at de driver på med flere enn deg også? Og da holder du jo ikke to damer unna markedet...? (Mulig dette er tatt opp senere i tråden, har ikke lest hele)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2007 #45 Skrevet 30. januar 2007 Og da holder du jo ikke to damer unna markedet...? Godt poeng. Samtidig viser det den snevre, selvsentrerte tankegangen til reisende John. Ekstra godt poeng siden det er stor sannsynlighet for at disse damene også har seg med flere andre menn samtidig. Enten det, eller så er de såpass tette i toppen at de tror RJ er den eneste for dem, og i så fall er det bare fint om RJ holder disse unna oss andre.
Gjest Pax Skrevet 30. januar 2007 #46 Skrevet 30. januar 2007 Kanskje RJ er virkelig, kanskje han kødder med dere. Samma det. Hva er vitsen med å bli provosert? Ikke alle er A4.
Gjest Pjusk Skrevet 30. januar 2007 #47 Skrevet 30. januar 2007 Kanskje RJ er virkelig, kanskje han kødder med dere. Samma det. Hva er vitsen med å bli provosert? Ikke alle er A4. ← Jeg ble ikke provosert av Reisende John! På ingen måte!! (Hvis det var meg du siktet til). Jeg bare reagerte på logikken i argumentet hans.
Gjest Bobcat Skrevet 30. januar 2007 #49 Skrevet 30. januar 2007 Jeg synes det kastes fordommer og generaliseringer i alle retninger her, jeg..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2007 #50 Skrevet 30. januar 2007 Du slenger ut påstander om enslige forsørgere som en marginal gruppe bestående av "kyniske, og forvirrede" De hever trygden sin hver 20 i måneden og er ofte å finne på danskebåten og brukthuset. Det de er gode nok til er å knulle dem- men det er det. Hva forteller dette meg? Jo, det forteller om en mann som har fordommer ikke bare mot enslige forsørger men også om kvinner generellt. Det forteller meg om en KYNISME som gjør at jeg blir oppgitt på hvor uopplyste mennesker kan være, så kyniske og med manglende empatiske evner. Hvis det er din virkelighet så lev i den. ← Det er nok flere en meg som lever i den virkeligheten du, spesielt siden alenemødre skal behandles som helligekyr. Selvfølgelig finnes det alenforsørgere, som du kaller dem, som har orden på seg selv og livet sitt, det er bare ikke de som er å treffe på byen. Som en annen nevner her er det nok mange av disse som er alt annet en èn manns kvinner, og det er slike de menn som ønsker et stabilt forhold bør ungå. Selv er jeg lite interessert i betale for andres barn, eller forsørge arbeidsky alenemødre, og følgelig ønsker jeg ikke noe fast forhold til slike. Kan det tenkes at du selv føler deg truffet her, siden du reagerer slik du gjør, eller tåler du bare ikke andres syn hvis det ikke samsvarer med ditt?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2007 #51 Skrevet 30. januar 2007 Men siden du har et forhold med flere damer på en gang, kan det jo godt hende at de driver på med flere enn deg også? Og da holder du jo ikke to damer unna markedet...? (Mulig dette er tatt opp senere i tråden, har ikke lest hele) ← Det tviler jeg på. Reisende John har i et annet innlegg avslørt at han har IQ på 170 - det er vel relativt utenkelig at en dame ville ha noen andre enn en høyreist, vakker og smart sexgud som han.
Gjest Reisende John Skrevet 30. januar 2007 #52 Skrevet 30. januar 2007 Det er som når du kjøper en pose twist: Har ikke lyst til å smake på bare en av bitene når det er flere av dem som er gode -Noen damer smelter under fingrene mine når jeg gir dem oljemassasje -noen damer kommer så hårdt at beina ikke bærer dem en stund etterpå -noen damer elsker å krype inntil meg og bare være nær -noen damer ønsker å bli holdt i et fast grep og bli tatt hårdt -noen damer sliter meg helt ut i løpet av en natt og gir meg intense opplevelser Bare "puling" ville vært ganske kjedelig, og egentlig meningsløst. Vet ikke om samboer er riktig for meg da jeg antakelig er vanskelig å leve sammen med. Jeg er ikke en drittsekk med sære meninger, men i et evt. forhold så kommer jeg til å være klar på at det jeg sier er det som gjelder. Vil ikke inngå kompromiss. Tror ikke det er så mange damer i dag som ønsker et slikt samboerskap der jeg har det siste ord hvis ting settes på spissen. Hm.. ser at diskusjonen har sporet noe av. Slutter her. Reisende John: Hvorfor får du deg ikke bare samboer? Så kan du pule om så flere ganger om dagen uten å måtte drive å farte rundt så mye. Høres ut som du styrer og organiserer mye rundt alle elskerinnene dine. ←
Gjest glamourgirl Skrevet 30. januar 2007 #53 Skrevet 30. januar 2007 (endret) RJ, det finnes damer som er alt det du ønsker i en... Altså, en hel Twistpose i ei dame! Tro meg, kanskje du ikke har funnet den rette for du fokuserer på for mange på ei gang? Endret 30. januar 2007 av glamourgirl
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. januar 2007 #54 Skrevet 30. januar 2007 Your honor, I rest my case! ← En mann som kaller seg "pus". Så maskulint. Like maskulint som at jeg kaller meg SPRUT faktisk.
Gustenpus Skrevet 30. januar 2007 #56 Skrevet 30. januar 2007 En mann som kaller seg "pus". Så maskulint. Like maskulint som at jeg kaller meg SPRUT faktisk. ← Hehe, det nicket har en laaang historie her på KG ... og det har jeg jeg og. The Artist Formerly Known As Gyldenløwe (En kar på KG likte meg ikke spesielt godt og insisterte på å kalle meg Gustenpus istedenfor Gyldenløwe. Jeg adopterte nicket som min onde tvillingbror og etter et opphold fra KG er jeg når tilbake under nettopp dette navnet. Kallenavn er mye morsommere når det er noen som har gitt dem til deg )
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. januar 2007 #57 Skrevet 30. januar 2007 RJ vi hater deg alle sammen, før du begynner å skrive innlegget ditt UNDER quoten. skjønner du dettttttttttttttttte??
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. januar 2007 #58 Skrevet 30. januar 2007 Hehe, det nicket har en laaang historie her på KG ... og det har jeg jeg og. The Artist Formerly Known As Gyldenløwe (En kar på KG likte meg ikke spesielt godt og insisterte på å kalle meg Gustenpus istedenfor Gyldenløwe. Jeg adopterte nicket som min onde tvillingbror og etter et opphold fra KG er jeg når tilbake under nettopp dette navnet. Kallenavn er mye morsommere når det er noen som har gitt dem til deg ) ← Du er beklaget!
Gjest Frøken Titt Skrevet 30. januar 2007 #59 Skrevet 30. januar 2007 (endret) *smiler litt i skjegget* Er det en hårfin grense på provoserende "tak" og det som bare er bra? Vil du tro at det kan være vanskelig for en mann å forholde seg til dette, når du ikke klarer helt å definere det selv? Dette er ikke ment å gå på deg personlig, men tror det er en del som tenker sånn som deg, og det gjør det ikke akkurat lett å være perfekt mann. ← Ja, det er lett å misforstå når jeg surrer selv. Når jeg mener at jeg liker at menn "tar i et tak" så snakker jeg om at jeg liker en bestemt mann kan man vel kalle det, uten at noe skal være tvang. Jeg liker en som vet hvor skapet skal stå, og det uten at jeg skal bli behandlet som et barn, men jeg liker det litt mannemandige som gjør at jeg føler meg trygg. Nei, jeg tror ikke det er lett å være mann, og du har rett... Ikke lett for en mann å forholde seg til meg når han ikke forstår min definisjon av det. Samtidig så tenker jeg: Hvis denne mannen ikke er sånn allerede kan jo ikke jeg forandre personligheten hans og be han fortelle meg hvor skapet skal stå. Det må jo helst ligge i personligheten til denne mannen. Eller hva syns du? Men vettu hva. Er ikke lett å være kvinne å få frem hvordan man liker det uten å skremme vannet av mannen heller. Endret 30. januar 2007 av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt Skrevet 30. januar 2007 #60 Skrevet 30. januar 2007 Du har så innmari rett. Damene er i dag så innihelvet selvopptatte og trur de kan alt, absolutt alt. ÆSJ Damer med hengepupper og ølmage, NEI, NEI, NEI, det høres helt utrulig pyton ut. Jeg ville ikke ha nærmet meg med tissen mot en sånn kvinnekropp. ÆSJ ← Tissen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå