Gjest Reisende John Skrevet 29. januar 2007 #21 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal ikke gå nærmere inn på din klønete måte å uttrykke deg på, men hvis du mener at kvinner bør være mer kresne på menn når andre menn allerede klager på lite tilgjengelige kvinner, så er det en rar verden du ønsker: -De mennene som kan velge og vrake synes ikke du er attraktiv nok -De mennene som du har sjans hos er ikke gode nok for deg Det vi ender opp med er mange ensommen mennesker, men du får jo tilfredsstillelsen av å hetse de mennene som moter seg opp og henter dame i Thailand og Russland, hehe ;-) Det begynner å bli mer og mer åpenbart ja ←
Gustenpus Skrevet 29. januar 2007 #22 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal ikke gå nærmere inn på din klønete måte å uttrykke deg på, men hvis du mener at kvinner bør være mer kresne på menn når andre menn allerede klager på lite tilgjengelige kvinner, så er det en rar verden du ønsker: -De mennene som kan velge og vrake synes ikke du er attraktiv nok -De mennene som du har sjans hos er ikke gode nok for deg Det vi ender opp med er mange ensommen mennesker, men du får jo tilfredsstillelsen av å hetse de mennene som moter seg opp og henter dame i Thailand og Russland, hehe ;-) ← Det som er så fint, er at de jeg "hetser" (dine ord) ikke ser ut til å plages med nevneverdig selvinnsikt nok til å ta seg nær av det
Gjest Reisende John Skrevet 29. januar 2007 #23 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Noe på siden, men: Det er gjort undersøkelser nylig som konkluderer med at fedre generelt ønsker mer tid med barna, men at det ofte er økonomiske grunner til at moren ikke ønsker det. Kvinner både slår oftere og misbruker mentalt oftere enn menn i parforhold. Orker ikke finne frem linker nå, men dette har vært hot samfunnsdebatt siste 6 måneder. Ingen menn i dag under 50 mener at damer hører hjemme på kjøkkenet. Jeg er en mye bedre kokk enn min ex noensinne var, og flinkere til å vaske opp også Og, angående damer med hengepupper og ølmage: Det er godt mulig at jeg kunne elske en slik dame, men siden jeg i utgangspunktet får ekstrem avtenning av slikt og unngår det hvis jeg kan så er det sjelden mulig å bli kjent med henne. Er det rart norske damer er kresen da? Hvis man ser utvalget liksom. Samfunnsproblemer i forhold til fedre som driter i barnet sitt, mange er utro, vold i parforhold er blitt mer vanlig, de kan se ut som takras selv- men ønsker en modell ( alt annet er ikke bra nok )...Høye tanker om seg selv har mange og,til de grader at det hele bare blir latterlig, slike "kvinner hører hjemme på kjøkkenet holdninger" neidu, ikke rart man er kresen og reflektert over ka man vil ha. Det handler ikke bare om hengepupper og øl mage, det handler faktisk om noe så viktig som kjærlighet, men det er visst glømt og gjømt i 2007. ← Endret 29. januar 2007 av Reisende John
Gjest Reisende John Skrevet 29. januar 2007 #24 Skrevet 29. januar 2007 Tror ikke de er tilstede her på kvinneguiden, du får nok et bredere publikum på andre type fora. Det som er så fint, er at de jeg "hetser" (dine ord) ikke ser ut til å plages med nevneverdig selvinnsikt nok til å ta seg nær av det ←
Gustenpus Skrevet 29. januar 2007 #25 Skrevet 29. januar 2007 Tror ikke de er tilstede her på kvinneguiden, du får nok et bredere publikum på andre type fora. ← Your honor, I rest my case!
Gjest Dame uten hengepupper Skrevet 29. januar 2007 #26 Skrevet 29. januar 2007 Jeg regner med at John har høflig oversett dine barnslige hentydninger gjennom hele diskusjonen. En del saker ignorerer men bare. Tror nok det er klasseforskjell her.. Your honor, I rest my case! ←
Gjest Pet Skrevet 29. januar 2007 #27 Skrevet 29. januar 2007 Reisende John : det blir enklere å lese innleggende dine dersom du lar sitatet stå foran i stedet for etter innlegget ditt.
Solskinnsbolla Skrevet 29. januar 2007 #28 Skrevet 29. januar 2007 du kan vel si jeg har gjort det samme: fant meg en sydeuropeer... fant ikke en hederlig, ærlig og selvsikker mann blant det etnisk norske "utvalget" og ikke fant han en passende kvinne i sitt hjemland heller: han ville ha ei ærlig, tøff, men følsom norsk kvinne!
Gjest Frøken Titt Skrevet 29. januar 2007 #29 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hvor skal vi ta i et tak? ← Hehe, vel... ikke still slike spørsmål direkte til en jente, men jeg snakker ikke for alle her. Kun for meg selv. Noen har kanskje ikke noe i mot det. Ta i et tak menes på mange måter. F.eks "stopp" meg hvis jeg er i ferd med å gjøre noe dumt (liker menn som har litt tak på meg), dra "lasset" sammen med meg, vær bestemt men ikke overdriv, tren med meg, gå turer med meg, hjelp til hjemme... hm.. vanskelig å beskrive hvordan man skal ta i et tak. Det gjøres på så mange måter og det bare ligger i enkeltes natur. To skritt i riktig retning: 1. Ikke kall deg eller si at du er en usikker mann. 2. Ikke still slike spørsmål. ← Mja. Kan stemme. Endret 29. januar 2007 av Frøken Titt
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #30 Skrevet 29. januar 2007 Jeg regner med at John har høflig oversett dine barnslige hentydninger gjennom hele diskusjonen. En del saker ignorerer men bare. Tror nok det er klasseforskjell her.. ← Jøss, nå er det 2 personer her som lar sitatet komme tilslutt. Tilfeldig? Er Reisende John en transvestitt uten hengepupper?
Liskat Skrevet 29. januar 2007 #31 Skrevet 29. januar 2007 Mitt problem av saken: Både de som er så fine at det er ille (altså "for fine") og de som ikke er "fine" nok vil ha meg. Førstnevnte er ute etter sex, stort sett uforpliktende, og sistnevnte er de som blir hodestups forelsket. Jeg liker ikke menn som er for pene, og jeg liker ikke menn som ikke er attraktive nok. De jeg foretrekker er de som er der i midten et sted og som matcher meg noenlunde både i utseendet og ellers, men de vil bare være venner Men altså: mange av mennene jeg observerer med importert dame er ganske langt nede på skalaen, ikke bare utseendemessig, men også intellektuelt og holdningsmessig. Og så finnes det helt OK menn med importert dame, som sikkert hadde klart å finne seg ei som var norsk, men heller ville ha noe annet.
Cognizance Skrevet 29. januar 2007 #32 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har lest om forskning som sa at menn som henter inn koner fra utlandet, da gjerne asia eller Øst-Europa, ønsker seg et forhold med et tradisjonelt kjønnsrollemønster.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #33 Skrevet 29. januar 2007 Har som Jon hatt noen wining and dining damer som er gode i senga, men svært få er egnet for varige stabile forhold. For menn over 40 som leter etter en dame for et stabilt forhold er utvalget svært begrenset, ustabile forvirrede alenemødre finnes i overflod i alle byer og tettsteder. Har sett en del eksempler på slike damer utnytter menn som ser på dem som en mulig partner, økonomisk og materielt. En skal ikke møte mange slik før en innser at det er vanskeligt å finne noen egnet for varige forhold. Asiatiske damer har med sin bakgrunn og kultur en annen respekt for menn, og for å gjøre det beste ut av de muligher de har. Det er vel grunnen til at det stadig blir flere menn som finner seg kvinner fra asia for varige forhold, og at disse ikke er mer spesielle en menn flest. Det er mye som taler for at dette blir enda mer vanligt i fremtiden, sett på bakgrunn av hvor mange ekteskap som ender med skilsmisse og hvem som oftest tar initiativet til skilsmissen. Mitt inntrykk er at norske damer, skillte alenemødre i 35-45 årsalderen oftest koster mer en de smaker, så snart det er snakk om noe utenfor sengen.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 29. januar 2007 #34 Skrevet 29. januar 2007 Ta i et tak menes på mange måter. F.eks "stopp" meg hvis jeg er i ferd med å gjøre noe dumt (liker menn som har litt tak på meg← *smiler litt i skjegget* Er det en hårfin grense på provoserende "tak" og det som bare er bra? Vil du tro at det kan være vanskelig for en mann å forholde seg til dette, når du ikke klarer helt å definere det selv? Dette er ikke ment å gå på deg personlig, men tror det er en del som tenker sånn som deg, og det gjør det ikke akkurat lett å være perfekt mann.
Gjest Gjest 1 Skrevet 29. januar 2007 #35 Skrevet 29. januar 2007 Har registrert i det siste at mange bekjente, som regel menn 40-60 år, dukker opp med utenlandske damer/sengepartnere. Mange har forgjeves prøvd seg på det vanlige "sjekkemarkedet" uten hell. ← Jeg har registrert det samme som deg, til og med menn på 30 + på bygda som dukker opp med utenlandske damer/sengepartnere. Jeg tror problemet ligger i at disse norske menn ikke klarer å knekke kodene som må til for å nærme seg den norske kvinne. Eller problemet kan ligge i at denne gruppen menn er såpass usikre på seg selv som dugendes menn med den konsekvens at de ikke får norske damer. Det er mulig enkelte av disse mennene er avhengig av at damene ser opp til dem for at de kan føle seg som Menn, og kanskje de fattige utenlandske kvinner er flinkere til det enn mange norske. I utlandet er det flere damer å velge mellom fordi det er flere folk utenfor Norges grenser: dermed er det opp til den norske mannen å se hvor mye dame han får for pengene. Det står dårlig til med menn når de må kjøpe seg selskap.
Gjesten29 Skrevet 29. januar 2007 #36 Skrevet 29. januar 2007 Har som Jon hatt noen wining and dining damer som er gode i senga, men svært få er egnet for varige stabile forhold. For menn over 40 som leter etter en dame for et stabilt forhold er utvalget svært begrenset, ustabile forvirrede alenemødre finnes i overflod i alle byer og tettsteder. Har sett en del eksempler på slike damer utnytter menn som ser på dem som en mulig partner, økonomisk og materielt. En skal ikke møte mange slik før en innser at det er vanskeligt å finne noen egnet for varige forhold. Asiatiske damer har med sin bakgrunn og kultur en annen respekt for menn, og for å gjøre det beste ut av de muligher de har. Det er vel grunnen til at det stadig blir flere menn som finner seg kvinner fra asia for varige forhold, og at disse ikke er mer spesielle en menn flest. Det er mye som taler for at dette blir enda mer vanligt i fremtiden, sett på bakgrunn av hvor mange ekteskap som ender med skilsmisse og hvem som oftest tar initiativet til skilsmissen. Mitt inntrykk er at norske damer, skillte alenemødre i 35-45 årsalderen oftest koster mer en de smaker, så snart det er snakk om noe utenfor sengen. ← For noen FORDOMMER som eksisterer i det Norske samfunn. "ustabile forvirrede alenemødre" ? hvilke planet lever du på Det er mange ressurssterke enslige forsørgere der ute som har tatt ett valg med å klare seg selv- uten den mannen de fikk barn med- og det er mange grunner til det skal jeg si deg. De holdningene som du skriver om her synes jeg er forkastelige.
Gjesten29 Skrevet 29. januar 2007 #37 Skrevet 29. januar 2007 Har som Jon hatt noen wining and dining damer som er gode i senga, men svært få er egnet for varige stabile forhold. Slik du omtaler damer er det ikke rart jeg mister respekt. For menn over 40 som leter etter en dame for et stabilt forhold er utvalget svært begrenset, ustabile forvirrede alenemødre finnes i overflod i alle byer og tettsteder. Fordomer mot enslige forsørgere trodde jeg hadde avtatt litt i 2007, mange av dem er ressurssterke med høyere utdannelse skal jeg si deg, de klarer seg selv økonomisk Har sett en del eksempler på slike damer utnytter menn som ser på dem som en mulig partner, økonomisk og materielt. Javel,og det er vel derfor du kaller dem "wining/dining damer" som bare er gode nok for deg i sengen? En skal ikke møte mange slik før en innser at det er vanskeligt å finne noen egnet for varige forhold. Asiatiske damer har med sin bakgrunn og kultur en annen respekt for menn, og for å gjøre det beste ut av de muligher de har. Det er vel grunnen til at det stadig blir flere menn som finner seg kvinner fra asia for varige forhold, og at disse ikke er mer spesielle en menn flest. En annen rspekt for menn? Det handler vel mer om at norske kvinner kanskje tør å stille litt mer krav? Det er mye som taler for at dette blir enda mer vanligt i fremtiden, sett på bakgrunn av hvor mange ekteskap som ender med skilsmisse og hvem som oftest tar initiativet til skilsmissen. Mitt inntrykk er at norske damer, skillte alenemødre i 35-45 årsalderen oftest koster mer en de smaker, så snart det er snakk om noe utenfor sengen. Ja ja, vi vil ikke ha deg likevel med de holdningene der, du får ta deg en tur til ett annet land, god tur ←
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #38 Skrevet 29. januar 2007 Ingen menn i dag under 50 mener at damer hører hjemme på kjøkkenet. Jeg er en mye bedre kokk enn min ex noensinne var, og flinkere til å vaske opp også Og, angående damer med hengepupper og ølmage: Det er godt mulig at jeg kunne elske en slik dame, men siden jeg i utgangspunktet får ekstrem avtenning av slikt og unngår det hvis jeg kan så er det sjelden mulig å bli kjent med henne. ← Du har så innmari rett. Damene er i dag så innihelvet selvopptatte og trur de kan alt, absolutt alt. ÆSJ Damer med hengepupper og ølmage, NEI, NEI, NEI, det høres helt utrulig pyton ut. Jeg ville ikke ha nærmet meg med tissen mot en sånn kvinnekropp. ÆSJ
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #39 Skrevet 29. januar 2007 For noen FORDOMMER som eksisterer i det Norske samfunn. "ustabile forvirrede alenemødre" ? hvilke planet lever du på Det er mange ressurssterke enslige forsørgere der ute som har tatt ett valg med å klare seg selv- uten den mannen de fikk barn med- og det er mange grunner til det skal jeg si deg. De holdningene som du skriver om her synes jeg er forkastelige. ← Hva er problemet ditt, mener du i fullt alvor at ikke forvirrede, forstyrrede, ustabile og kyniske alenemødre ikke finnes? Har ikke nektet for at de har resurser, det er mer måten resursene brukes på... Og ja de har tatt et valg, hvis ikke var de vel bevisstløse i gjerningsøyeblikket Lurer du på hvor du finner disse alenemødrene, er svaret enkelt etter den 20. i hver måned, når trygden utbetales er de å treffe på puben i din by som går under navn som: Gjenvinigsstasjonen, bruktbua, danskebåten.
Cognizance Skrevet 29. januar 2007 #40 Skrevet 29. januar 2007 Reisende John: Hvorfor får du deg ikke bare samboer? Så kan du pule om så flere ganger om dagen uten å måtte drive å farte rundt så mye. Høres ut som du styrer og organiserer mye rundt alle elskerinnene dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå