Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er plaget med kviser på ryggen. Ikke sånn utrolig mye, men mye nok til at det plager meg. Gikk på p-piller i noen år, og da forsvant de. Men da jeg sluttet med pillen, kom kvisene tilbake. Må jeg virkelig begynne på p-piller igjen for å bli kvitt dette? Kan noen tipse om noe som ikke er et legemiddel?
Nemesis Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg får av og til litt småkviser på bryst og litt skuldre og bak nakken. Bruker Md formulations sin Vit A plus body clearing complex spray. Syns den virker veldig bra Kanskje den kunne hjelpt deg?!
Gjest gloria Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Kviser oppstår som overproduksjon av talg. Dette skjer om huden er for tørr. Er mulig at du har tørr hud bak på ryggen og dermed oppstår talgproduksjon for å gjøre huden fetere. Jeg ville investert i en GOD krem (ikke noe loreal e.l.). Har også hørt at mandelolje skal hjelpe. Det første du likevel bør gjøre, er å oppsøke en hudsalong/spesialist for å få huden analysert. Først da kan du ta sikte mot produkthyllene for å kjøpe det rette produktet for deg!
Solskinnsbolla Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 kjøp deg en skrubbebørste og skrubb deg to/tre ganger i uka når du dusjer. men da MÅ du i etterkant smøre deg med en fuktighetsgivende krem etterpå! kanskje det funker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå