Gå til innhold

Bergans


linky

Anbefalte innlegg

Hei!

Fører alle sportsbutikker Bergans produkter? hvis ikke så nevn gjerne dem som gjør det. har tenkt å skaffe meg en bergans jakke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her nå og er veeldig usikker på farge, skal jo se den "live" i morgen..he he tenker å kjøpe bladgrønn...noen av dere som har den fargen? men det finne sikkert flere merker å velge mellom utenom Bergans, noen som har linker så blir jeg glad for det.. :)

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Er det noen av Bergans jakkene som IKKE slutter midt på livet? Jeg irriterer meg grønn over jakker som selges til tre-fire tusen med gore-tex og windstopper og det som verre er, men som viser halve magen. Stort sett alle jakkene har prøvd er enten for store over alt (lang i armene etc) eller alt for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jakka er veldig fin, så satser på å kjøpe den. men lurer på om fargen er helt den samme som man ser på nettet som i virkeligheten... ser for meg at jeg kommer inn i butikken og blir dritskuffa :ler:

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport1 og G-sport

Bare for å opplyse, g sport har IKKE Bergans jakker. har vært og sjekka i dag. intersport derimot har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble ikke no jakke på meg idag. har vært innom mage butikker, og alle har bare "rester" igjen. jeg fant en jakke jeg likte men de hadde bare xs og xl. de er jo så populære jakker. men de viste ikke om de fikk inn igjen..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...