^Spinnvill^ Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er 27 år. Fast forhold. Har alltid fått mensen på den dagen jeg rekner med. Har 28 dagers syklus. Sluttet på pillen i sommer. Jeg hadde siste mens 5 januar og da skulle jeg ha eggøsning 19 januar. Jeg sjekket ikke om jeg hadde det, men vet som regel når jeg har det. (Alle menn er dritsexy akkurat disse dagene) Hadde sex 15, 17 og 19 januar. Jeg må nok innrømme at jeg søker etter symtomer hele tiden. Jeg/vi vil ha et lite nurk! Onsdag i denne uken altså 5 dager etter eggløsning og sex (og forhåpentlig befruktning!!!) ble jeg veldig svimmel. Jeg kunne gå bortetter en vei og kjenne at hodet tok en usving. Denne dagen kom det ikke før jeg var ferdig på jobb. Torsdag og fredag var akkurat like (fredag startet det på morningen) jeg var veldig svimmel. Jeg har ikke ømme bryst, men press og litt såre-av og til. Noen ganger kjennes det ut som om noen stikker en nål gjennom brystvorten. Disse plagene er ikke konstante, men jeg kjenner " noe" der hele dagen. Fikk også krampe i ene leggen natt til fredag... Kjenner stikkinger i magen og på onsdag (5 dager etter eggløsning) hadde jeg mensemage. Skal ha mensen 2. februar. Jeg pleier ikke å ha mensemage før en dag før forventet mens. Kanskje alt dette er bare ønsketenking.... Uansett; jeg vet mange er sugen på info om "er jeg gravid" spm. Jeg skal ikke spørre dette spørsmålet her, da det er det ingen av dere som kan vite. MEN jeg er åpen for diskusjon.... Gleder med til fredag....
Scorpina Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Vel, jeg krysser finger og tær for deg (dere) :-D Hold oss oppdatert da vel
Smashing Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 På fredag vet du mer.. Spennende! Jeg har også ganske normal syklus, og denne gangen vet jeg når jeg har EL. Det er ca på mandag. Så jeg kommer kanskje etter!
^Spinnvill^ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2007 Tok en test i dag tidlig, men var negativ. Skal ha IKM i morgen. Har mensemage, stikkinger, hårsekkene rundt arola(? dette området rundt brystvorten) er store og ser de godt. Jeg er veldig spent. Pleier å få mensen om natta. Skal holde dere oppdatert
Cymbidium Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Å, spennende! Negativ test før IKM er jo ikke uvanlig for gravide. Jeg trodde hoppingen betydde positiv test, men da er det bare å smøre seg med litt mer tolmodighet.
^Spinnvill^ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2007 Hoppingen var ment som at eg er gira!!! Er ikke kommet noe blod ennå.puppene gjør vondt og.....
^Spinnvill^ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2007 Mensen er ikke kommet og testen var negativ i dag tidlig.
^Spinnvill^ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2007 Og puppene mine er vonde som et langt år....
^Spinnvill^ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2007 fremdeles ingen mens. Når kan jeg teste igjen?
Pasha Skrevet 3. februar 2007 #17 Skrevet 3. februar 2007 i morgen kanskje? for er det ikke slik at hcg dobler seg annenhverdag?
^Spinnvill^ Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har ikke hørt at hcg fordobler seg hvert døgn, men du har sikkert rett. Får vente til i morgen tidlig da.......
^Spinnvill^ Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. februar 2007 Oppdatering: Tok test idag tidlig- negativ. Mensen er ikke kommet )og jeg som kan stille klokka etter den....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå