Mary_H Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Har fått et sår i munnen etter å ha bitt meg selv flere ganger på insiden av kinnet. Men når har det komt betennelse i det, og det gjør vondt nedover hele ene siden av halsen, har også enhoven lymfekjertel på den siden hvor det gjlr vondt. Jeg klarer nesten ikke spise noe, fordi jeg klarer ikke å tygge. Har prøvd å skylle med corsodyl, men det fungerer ikke synst jeg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det nå. Tenker litt på lege, men er der hele tiden og vet alvorlig talt ikke hva de kan gjør med det. Noen som vet noe som er bedre enn corsodyl?
CheapChampagne Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Gå til lege du! Hvis det er infeksjon så må du ha antibiotika.
Mary_H Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Var på apoteket i dag og de også sa jeg burde gå til legen. Men jeg kan bare ikke helt skjønne hva en lege kan gi meg for det. Antibiotika gir de vel bare i store tilfeller, og ikke for betennelse i ett lite sår?
Wildy Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Gå til legen! Eller tannlegen! Infeksjon i munnen skal tas på alvor!
Mary_H Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Legesenteret hadde ikke noe time, sure damer som jobber der nede. Tror jeg tar en tur til tannlegen kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå