Mettem Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg tenkte at jeg skulle få en mye sunnere og bedre livsstil. Har lyst til å gå ned en 3 kg kanskje, stramme opp litt og spise sunnere. Men skal ikke konsentrere meg om kiloene osv, for jeg har troen på at da går det bare verre. Noen som henger seg på? Så kan vi skrive her hver dag hvordan det har gått osv. Skal også bare spise goderti osv på lørdager!
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 jeg er med! jeg har nok flere kilo en deg å miste, men er lei av alle som maser og spør hvordan skal du klare det osv... jeg vil klare det selv, trening, livsglede, mye å finne på og holde meg i aktivitet spise sunt går ganske bra, liker ikke feit mat, og godterier spiser jeg bare ihelgene det går framover, vi må bare peise på
Frey Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er med! Noen flere kilo på meg også, men nå skal jeg gifte meg i august også da.... Fokuserer på å spise lite men ofte. Sunnere og mindre porsjoner.Og økt aktivitetsnivå. Resultatet blir forhåpentligvis en ny livsstil og en sunnere og slankere kropp I sammenheng med dette har jeg begynt å sette opp meny for hele uka, og tar en "storhandel" etter det. Har da en handleliste jeg følger og avviker kun fra denne hvis jeg finner gode tilbud jeg kan putte i fryseren. I tillegg til et sunnere kjøleskap sparer jeg også masse penger Supplerer med frukt og grønt utover i uka ettersom det trengs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå