Gjest -eline- Skrevet 14. februar 2007 #21 Skrevet 14. februar 2007 Det skal jeg ha i mitt nye kjøkken, har sett at de finnes ned i 30 cm bredde nå. Jeg trenger i hvertfall ikke plass til massevis av flasker, er jo meningen å drikke vinen også ← Vinskap er kjempekjekt om man ikke har kjeller, man må bare kjøpe en uten vifte slik at vinen ikke blir utsatt for vibrasjon. Vi har heldigvis kjeller, har samlet opp endel vin og kommer nok til å fortsette, kjøper endel vin som har godt av lagring Her og her står det endel om oppbevaring av vin for de som er interesserte
Angelheart Skrevet 15. februar 2007 #22 Skrevet 15. februar 2007 Vi er også midt inne i planlegging av nytt kjøkken nå og har bestemt oss for at kjøleskapet må ut! Har heller bestillt en "kjøleskuff". Denne er det samme som kolonialskuffer som man oppbevarer tørrvarer i, bare med kjøleegenskaper. Fordelene er mange, man får mer benkeplass, da det legges vanlig benkeplate over kjøleskuffen, man får bedre oversikt, slipper matvarer som går ut på dato fordi de står bakerst i et skap og ikke minst syns jeg det er visuelt mye penere enn et kjøleskap som ofte "ruver" litt på kjøkkenet. Mer info om kjøleskuff: NorCool
Annie Skrevet 15. februar 2007 #23 Skrevet 15. februar 2007 Kjøleskuff skal jeg DEFINERT lese mer om!!!
Gjest ice Skrevet 15. februar 2007 #24 Skrevet 15. februar 2007 Kult! Det hørtes veldig interessant ut!! Så det må jeg forhøre meg om. MEN da mister jeg vel muligheten til isbit- og vanndispenser isåfall?? *går i tenkeboksen* Bare fem dager til første forslag til kjøkken skal tegnes...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå