Gå til innhold

"håndtak" på siden


gatebil

Anbefalte innlegg

HVordan får man raskt og effektivt bort disse "håndtakene" over hoften/på siden/bak på ryggen????

skjønner ikke hvorfor de plutselig har satt seg på, er IKKE fint i trange topper! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på! Jeg vil også ha dem vekk, vekk, vekk! Det ser forferdelig ut i bikini også :frustrert:

Men jeg mener på at dansing hjelper. Har holdt på med det i 1/2 års tid, og jeg synes de har blitt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Utholdenhetstrening! Gå lange turer, det forbrenner bra :)

Sideliggende kroppshev styrker musklene på sidene og strammer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes håndtak er kjempesøtt og ønsker meg dette selv? :rodme:

Sikkert ikke! Du kan forresten få mine, jeg trenger dem nemlig ikke. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her..

Innbiller meg at de har blitt litt mindre det siste året eller så er det bare jeg som kler de vekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Sikkert ikke! Du kan forresten få mine, jeg trenger dem nemlig ikke.  :sjarmor:

Jeg vil ha de på boks og kozemoze med de hele dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

EDIT : Frysing ga deg ikke bilringer altså... jaja frysing er ikke sunt uansett så ;)

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale å bruke treningsball! Har selv trent en del på ball siste halvåret, og bruker man f.eks. oppvarmingsøvelsene som vektklubben.no har, så tar treningen virkelig tak i akkurat dèt området! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Ikke frys! For korte topper som gjør at litt av ryggen/magen kommer på "utsiden" gjør at de delene kjøles ned, og kroppen produserer fett (GJENSTRIDIG fett) for å beskytte kroppen med "polstring".

Det har jeg vanskelig for å tro på. Har du link til noen dokumentajson på at dette stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frys! For korte topper som gjør at litt av ryggen/magen kommer på "utsiden" gjør at de delene kjøles ned, og kroppen produserer fett (GJENSTRIDIG fett) for å beskytte kroppen med "polstring".

Jeg har faktisk hørt om dette jeg også. Det skal visst være typisk på "fjortiser" som går med korte bukser og korte topper, og dermed fryser akkurat på midten. Da polstrer kroppen ekstra der, slik at de får en liten "bilring". Men jeg har ingen dokumentasjon på at det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Er det bare jeg som synes håndtak er kjempesøtt og ønsker meg dette selv? :rodme:

Vær-så-god! *gi bort disse forbanna håndtakene som ikke vil gi slipp* ;)

Nå har jeg fremdeles en god del julekilo/bytte-av-p-pille-kilo igjen på kroppen, men selv i mine best trente perioder hvor jeg har hatt veldig lav vekt og trent mye så har de sittet utrolig godt! De blir selvsagt mindre når man går ned i vekt, men for de av oss som har en slik samle-fettet-på-midten-kropp så er det selvsagt det siste stedet man går ned... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
Det har jeg vanskelig for å tro på. Har du link til noen dokumentajson på at dette stemmer?

EDIT: hadde ikke dekning for dette nei :sjenert:

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet jeg har sett det et sted, og jeg fikk også høre det av en lege ved en anledning, skal se om jeg finner en kilde. Det er jo veldig logisk da, dersom kroppen fryser vil den jo prøve å "forsvare" områdene som fryser på en eller annen måte, enten ved ekstra hår (slik som en del anorektikere får) eller ved ekstra "polstring" på de utsatte stedene.

Jeg har også lest om det et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

1. Da jeg var fjortis (og før da jeg elsket spice girls og de korte toppene) gikk jeg med topper som gikk over navlen hele vinteren med jakka åpen, og jeg har ikke disse her. Hvorfor er ikke jeg med i gjengen? ;(

2. Kan dere ikke godta at det er en kjempepen kroppsdel istedenfor å ønske de vekk? Dette syns jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
2. Kan dere ikke godta at det er en kjempepen kroppsdel istedenfor å ønske de vekk? Dette syns jeg! :)

Ja det er jo så fryktelig vakkert når jeg ikke passer bukser fordi jeg har håndtak som henger over bukselinninga... Er firkanta fra lårene og opp til midja omtrent, null hofter... Herrrrlig å finne klær!

...resten av kroppen ser grei ut den, til tross for manglende hofter og kort overkropp, men disse håndtakene kan jeg klare meg fint uten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...