Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. januar 2007 #21 Skrevet 27. januar 2007 seriøst ass jeg spiser pizza nå mens jeg leser og ler :D
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #22 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det? ← Ja, er nyskjerrig av meg
Hedda-78 Skrevet 27. januar 2007 #23 Skrevet 27. januar 2007 Din mann er nok helt normal. Tror nok det er veldig vanlig. Jeg mener at en mann ikke kan forvente at dama tar spruten i munnen, dersom han selv synes at sæd er ekkelt, eller ikke vet hvordan det smaker en gang. Men... Har ikke turt å innrømme dette før, men jeg har smakt på eget mensblod. Har andre gjort det? ← ... det er derimot ikke spesielt vanlig. Jeg kunne i allefall ikke tenke meg det. Greit nok at jeg er nysgjerrig, men akkurat der går grensen.
Gjest Reven Skrevet 27. januar 2007 #24 Skrevet 27. januar 2007 Din mann er nok helt normal. Tror nok det er veldig vanlig. Jeg mener at en mann ikke kan forvente at dama tar spruten i munnen, dersom han selv synes at sæd er ekkelt, eller ikke vet hvordan det smaker en gang. ← Det skulle bare mangle!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #25 Skrevet 28. januar 2007 Din mann er nok helt normal. Tror nok det er veldig vanlig. Jeg mener at en mann ikke kan forvente at dama tar spruten i munnen, dersom han selv synes at sæd er ekkelt, eller ikke vet hvordan det smaker en gang. Men... ... det er derimot ikke spesielt vanlig. Jeg kunne i allefall ikke tenke meg det. Greit nok at jeg er nysgjerrig, men akkurat der går grensen. ← Leste på et annet forum at en dame der søg på tampongene og elsket mensblod. Da er man syk gitt....
Mirabella76 Skrevet 28. januar 2007 #26 Skrevet 28. januar 2007 Leste på et annet forum at en dame der søg på tampongene og elsket mensblod. Da er man syk gitt.... ← Ja, det finst jammen mange rare folk her i denne verden!
Tsjopp Skrevet 28. januar 2007 #27 Skrevet 28. januar 2007 sjøl har jeg aldri smakt på min egen (eller noen andres) sæd, men er visst ikke så uvanlig at menn gjør/har gjort det en gang, så slapp helt av.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 28. januar 2007 #28 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har helt sikkert gjort det via proxy (kysset min kjæreste etter blowjob) Har ikke noe problem med det. Jeg har også kysset min kjære etter at jeg har slikket henne.... Gått ned for å avslutte en jobb jeg begynte etter at jeg har kommet.. etc etc etc... Har ikke noen negative tanker om det, mine kroppsfludium er vel ikke mer ekle for meg enn for min kjære og vice versa? Jeg har dog ikke runket meg sjøl i munnen, av rent praktiske og mangel-på-fantasi-årsaker
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #29 Skrevet 28. januar 2007 Jeg har smakt på min egen sæd hundrevis av ganger. Når jeg har runket, og ikke har noe å tørke bort sæden med i nærheten, er det jo lettvint å bare slurpe det i seg. Hvis jenter kan svelge, så kan vel jeg også. Er det eklere å svelge sin egen sæd enn andres? Jeg ville ihvertfall hatt mye større betenkeligheter med å svelge en annen manns sæd. Om jeg er normal eller ikke, det er jeg ikke så opptatt av. Jeg har ihvertfall ikke tatt skade av det.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #30 Skrevet 28. januar 2007 Utrolig morsom tråd! Neida, det er ganske vanlig at menn smaker på seg selv, av nysgjerrighet, og enda vanligere at de får det i seg slik som beskrevet over her, ved kyss etter blowjob, eller ved slikking etter samleie. Må si meg enig i at det egentlig bare er rett og rimelig, vi skal svelge det, men de vil ikke engang smake? However, så setter jeg ikke det som et krav, at mannen SKAL ha smakt på seg selv før jeg gidder å suge. Min nåværende pulekompis har ikke, og vil absolutt ikke smake på seg selv, men jeg ser ikke vitsen med sugenekt bare av prinsippielle årsaker. Han har kysset meg etter blowjob da. Smakt på meg selv har jeg gjort mange ganger. Og JA, jeg har faktisk smakt mitt eget mensblod, men det var ikke med vilje. Jeg fikk mensen for tidlig, og helt uvitende hadde vi oss litt mårrasex. Jeg blir fort våt, og jeg blir veldig våt, så når det var mørkt på rommet oppdaget ingen av oss hva som hadde skjedd før etterpå. Han putta fingrene sine i munnen min - fingrene som hadde vært inni meg da selvsagt. Så sånn gikk det til. Heldigvis er vi såpass trygge på hverandre at det bare ble latter av det.
Gjest smakfull Skrevet 1. februar 2007 #31 Skrevet 1. februar 2007 tror nok de fleste har smakt på seg selv på et eller annet tidspunkt. jeg er mann, og syns ikke det er så ille.. innimellom, når jeg drar en "stille anders" kan det hende at jeg spiser hele greia, så det ikke blir så mye å tørke opp kan ikke se hvordan jeg skal kunne ønske at en dame tar det i munnen hvis jeg ikke tør. og til dere som trodde det: nei, jeg er ikke homo
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #32 Skrevet 7. februar 2007 Mye surr her, men velger å svare på tråden. For meg var det utenkelig å smake på sæden, men da jeg var sammen med en dame som sugde meg og svelget ble tanken annerledes. Hun lærte meg å smake, slik hun smakte på egne safter også. Som hun sa, så ville det være like naturlig for meg å smake på mine safter. Dessuten, som det blir sagt i tråden, så er det naturlig å smake på det man ønsker at andre skal la sprute i munnen og svelge. Hun jeg er gift med liker ikke svelge, men vi kan smake på den noen ganger etter at jeg er kommet på henne eller på min egen kropp. Med tiden har jeg lært at både sæd og kvinnens safter er en deilig og ren del av sex. Både å smake på og å ha på kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå