Gå til innhold

Flytte fra Microsoft Outlook


Gjest Cleopatra

Anbefalte innlegg

Gjest Cleopatra

Av en eller annen grunn så havner jeg i Microsoft Outlook når jeg trykker på mail-knappen på tastaturet. Dette skjer og om jeg skal sende et bilde fra "mine bilder".

Dette har nylig skjedd og jeg aner ikke hva som er gjort eller hvordan jeg kan endre det til OE igjen.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du nylig installert office pakken? word,excel,powerpoint osv..?

Isåfall så er kanskje Microsoft Outlook sansynligvis satt automatisk til ditt mailprogram.

Du kan jo sjekke ved å høyreklikke på Internet Explorer på skrivebordet, trykk egenskaper.

Gå så til "fanen" eller "skilleark" som heter PROGRAMMER.

Der står det hva som er din mail. Her er det bare til å forandre til det du måtte ønske.

Skulle det forsatt ikke virke gi en lyd, så skal jeg nok finne ut av det!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så havner jeg i Microsoft Outlook når jeg trykker på mail-knappen på tastaturet. Dette skjer og om jeg skal sende et bilde fra "mine bilder".

Dette har nylig skjedd og jeg aner ikke hva som er gjort eller hvordan jeg kan endre det til OE igjen.

Noen som kan hjelpe meg?

Hvis du har en "normal" XP-installasjon, går du til Start, velger "Angi programtilgang og standardprogrammer".

Her vil du finne det du leter etter: Microsoft-programmer. Klikk på denne, og under E-posttilgang (hvor det nå da bør stå "Bruk gjeldende e-postprogram fra Microsoft") velger du Outlook Express.

Klikk "OK" så bør det være i orden.

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...