Gå til innhold

Han slikker meg nesten aldri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har utrolig bra sex.Jeg elsker o suge han,gjor meg so tent.Og gjor det mer ofte nor jeg har mensen,og ikke kan ha sex.

Men,han slikker meg ikke so mye som han gjorde istarten da vi mottes.Da spiste han opp hele underlivet mitt jo nesten konstant.Men nu det siste oret,slikker han meg ikke so ofte.Sjelden.

Og ikke berorer han meg po puppene heller,veldig sjelden.

Dette gjor meg litt deprimert,og selvtilliten min gor ned.Noe galt med meg.Eller?

Vart sammen i 3 or..

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

kan hende han slikker helt og holdent for din skyld,og han selv egentlig ikke er så glad i det...ikke vet jeg, eneste måten du finner ut av dette er å spørre han.

Gjest "gjest"
Skrevet

Kan være han ikke liker å gi kvinner oralsex.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
kan hende han slikker helt og holdent for din skyld,og han selv egentlig ikke er så glad i det...ikke vet jeg, eneste måten du finner ut av dette er å spørre han.

Jepp, SPØR:)

Det er den eneste måten å opprettholde et godt samliv på. Kommunikasjon.

For min del elsker jeg det, av flere årsaker.

-Jeg kommer veldig nær den jeg er glad i

-Jeg får en helt annen følelse av hva som rører seg i det fantastiske kunstverket en vagina (jada, kaller det mus, men ville ikke støte noen:D) er

-Lukten = digg

-Smaken = digg

-Kontrollen = digg

etc etc

Skrevet

Kanskje han syns det er ubehagelig. Da mener jeg at det tar for lang tid for deg å komme?

Gjest Kristin_
Skrevet

Høres ut som om noen kanskje har blitt litt ego etter å ha vært sammen/hatt sex lenge. Sånt kan skje, og skjer gjerne gradvis, og det er jo ingen katastrofe hvis man bare tar det opp :) Å gå og irritere seg over det er i hvertfall lite hjelpsomt.

Skrevet

Endret lukt eller smak? Mangel på hårfjerning?

Skrevet
Kanskje han syns det er ubehagelig. Da mener jeg at det tar for lang tid for deg å komme?

Og med dette mener du????? :overrasket: Det er ikke alle jenter som kommer i løpet av 2 min :sur:

Skrevet
Og med dette mener du?????  :overrasket:  Det er ikke alle jenter som kommer i løpet av 2 min  :sur:

Nei, men hvis du bruker 45 minutter kan jeg skjønne at han blir lei.

Skrevet
Nei, men hvis du bruker 45 minutter kan jeg skjønne at han blir lei.

Joda, ser den....men da får man bare ta en pause og finne på noe annet...Tror vel at nøkkelordet her er kommunikasjon.

Skrevet
Joda, ser den....men da får man bare ta en pause og finne på noe annet...Tror vel at nøkkelordet her er kommunikasjon.

Nøkkelen til god sex er jo kommunikasjon :)

Skrevet

Min sambo er ikke så gira på å GI oralsex, men veldig fornøyd med å FÅ! ;)

Jeg kan ikke huske sist jeg fikk, men har aldri vært særlig happy med det uansett så jeg tar det ikke så tungt, selv om jeg nå kanskje kunne tenke meg litt oralsex igjen... bare for å huske hvordan det var, på en måte :ler: !

Du skjønner sikkert!

Snakk med han (det er alltid det beste), er han som min kjære liker han ikke å slikke jenter, men tar gjerne i mot en blowjob selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...