Gå til innhold

Pai med spinat og fetaost


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har spist en fantastisk god pai som inneholdt spinat og fetaost og den var bare nyyyydelig....men jeg trenger en oppskrift på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg smakte rødspettefile med spinat og feta, pannert.... fra lidl...

Dette var også ganske godt :) Måtte bare si det hehe...

Kan du ikke bare lage pai og hive oppi dette da?

Mamma lærte meg en pai en gang: Riv poteter og gullerøtter grovt. Stek kjøttdeig. Lag paiskjell og hiv resten oppi. Lag brunsaus og hell over. Så sett på lokk og stek ca 1 time?

Nam nam.... kunne tenkte meg at spinat og feta kunne vært godt her og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...