snuppelure37 Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Har spist en fantastisk god pai som inneholdt spinat og fetaost og den var bare nyyyydelig....men jeg trenger en oppskrift på den.
pusejenta Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg smakte rødspettefile med spinat og feta, pannert.... fra lidl... Dette var også ganske godt Måtte bare si det hehe... Kan du ikke bare lage pai og hive oppi dette da? Mamma lærte meg en pai en gang: Riv poteter og gullerøtter grovt. Stek kjøttdeig. Lag paiskjell og hiv resten oppi. Lag brunsaus og hell over. Så sett på lokk og stek ca 1 time? Nam nam.... kunne tenkte meg at spinat og feta kunne vært godt her og!
skrue Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Et søk med google ga: http://www.kk.no/php/art.php?id=260179 http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift21689.asp http://www.vg.no/matogdrikke/matguiden/index.hbs?o=1624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå