Gå til innhold

Bush verre en Nixon


Gjest King James

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menneskesinnet er vanskelig å bli klok på, kanskje følelsen av å være liten gjør at man støtter de store og sterke.

Tror ikke det gjelder noen her, men det er et kjent syndrom, og troen, holdningen ovenfor det man forsvarer tar ofte religiøse dimensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Blir du ikke efterhvert litt lei av å lave ensidede tråder om Bush og/eller USA?

Jeg har aldri kritisert USA som land vist det er det du mener. Jeg kritiserer Politkken som bavianen Bush og hans aper driver på med.

men det er vel ikke lov og kritisere Bush....Når han får en god nyhet om seg så skal jeg poste den. Desverre har jeg aldri sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke efterhvert litt lei av å lave ensidede tråder om Bush og/eller USA?

Av en eller annen grunn så tror ikke jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Av en eller annen grunn så tror ikke jeg det.

Vi får se...

å ja bare for og nevne det jeg støtter USA i Afganistan og faktisk så støtter jeg bombingen i Somalia. jeg synes de gjorde rett i og angripe Afganistan og faktisk når det gjelder Somalia så synes jeg ikke det var galt...

Men Irak var et idiotisk feilgrep etter mitt syn.

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri kritisert USA som land vist det er det du mener. Jeg kritiserer Politkken som bavianen Bush og hans aper driver på med.

men det er vel ikke lov og kritisere Bush....Når han får en god nyhet om seg så skal jeg poste den. Desverre har jeg aldri sett det.

Hvem har forsøkt å nekte deg å kritisere Bush?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...