Dudgutt Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei alle sammen sitter her å har lyst til å lære litt latin, ikke sånn perfekt, men litt, så jeg lurte på om noen vet om noen bra sider på nette hvor man kan lære latin? jeg vet jeg kan gå å kjøpe bok i butiken, men det er ikke det jeg lurer på hehe. så vist du vet om et nok så bra oversettnings side på nette?? på forhånd Tusen takk til de som kan hjelpe meg ^^ å ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 27. januar 2007 #2 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Kan denne siden hjelpe? Edit: feil i linken Endret 27. januar 2007 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan denne siden hjelpe? ← Neppe. Automatiske oversetterprogrammer er mest til underholdningsbruk. Jeg har studert latin, og det var ganske morsomt. Språket har en nokså kompleks, men regelmessig, grammatikk. Hvis man skal ha noen som helst forståelse for språket må man jobbe med grammatikken såvel som ordforrådet. Mye. Dette kan kanskje være et brukbart utgangspunkt: http://www.sprachprofi.de.vu/latin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå