Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk til innkjøp av et varmeteppe til sengen for en stund siden..sånn elektrisk sak som varmer opp sengen.. Synes det er kjempe deilig og er nærmest blitt avhengig. Det jeg har merket er at jeg går hyppigere på badet for og tisse om natten nå, før når jeg ikke brukte varmeteppe måtte jeg aldri opp om natten. Noen som vet hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmeteppe er toppers :) Men jeg bruker å slå det på bare en halvtime før jeg legger meg også slå det av....,har sånn skrekkscenario om at lynet skal slå ned :ler: Dessuten er det ikke brannsikkert. Men det med blæra ja...,vil anta at det er fordi at det er konstant varme mot underlivet hele natta, og blæra vider seg ut når det er varmt, ergo må du tisse oftere! Kontra trekker den seg sammen når det er veldig kaldt.

Skrevet
Varmeteppe er toppers :)  Men jeg bruker å slå det på bare en halvtime før jeg legger meg også slå det av....,har sånn skrekkscenario om at lynet skal slå ned :ler:  Dessuten er det ikke brannsikkert. Men det med blæra ja...,vil anta at det er fordi at det er konstant varme mot underlivet hele natta, og blæra vider seg ut når det er varmt, ergo må du tisse oftere! Kontra trekker den seg sammen når det er veldig kaldt.

Uffda, kjenner plutselig at jeg ikke er like begeistret for varmeteppet mitt lenger, hehe.. MEN det er så digg og ligge i varmen hele natten. Takk for at du skrev, nå vet jeg det å :)

Skrevet
Uffda, kjenner plutselig at jeg ikke er like begeistret for varmeteppet mitt lenger, hehe.. MEN det er så digg og ligge i varmen hele natten. Takk for at du skrev, nå vet jeg det å :)

Ingen årsak! En frostmort som meg kjenner til alle varme knep :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...