Gå til innhold

Idiotisk av USA


Gjest King James

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv når USA følger internasjonaler regler så er det altid noen som er missfornøyd, og folk lurer på hvorfor USA ikke lytter mye til verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Jeg synes du skriver mye tøv. Og det at du til vær tid skal forsvare det USA gjør. Men det der er rett og slett det mest idiotiske du har skrevet.

USA følger innternasjonale regler ja det er jo innternasjonale regler og torturere fanger rundt om i hverden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA følger innternasjonale regler ja det er jo innternasjonale regler og torturere fanger rundt om i hverden...

Så når de internasjonal reglene sier at hvis du angriper et land så er tilstanden i landet ditt problem, så når USA følger denne reglene så er det også galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skriver mye tøv. Og det at du til vær tid skal forsvare det USA gjør. Men det der er rett og slett det mest idiotiske du har skrevet.

Nemmen en ny variant av "du kan få lov til å mene hva du vill, så lenge du mener det samme som meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Nemmen en ny variant av "du kan få lov til å mene hva du vill, så lenge du mener det samme som meg".

Jeg kan vel si det samme til deg...Vær gang jeg sier deg i mot så er det hersker tekning og at jeg ikke godtar dine meninger. Om du tror det eller ikke så respekterer jeg meningene dine uansett hvor idiotiske jeg synes de er.

det er som Volitare sa det så fint

Jeg er uenig i din påstand men skal til min død forsvare din rett til og hevde dem.

men du har jo tydeligvis bestemt at jeg ikke godtar andres meninger bortset fra mine vel da får du mene det da

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James

Så når de internasjonal reglene sier at hvis du angriper et land så er tilstanden i landet ditt problem, så når USA følger denne reglene så er det også galt?

Merkelig var det det jeg skrev...Jeg skrev at de brøt internasjonale regler når de torturerer fanger....Noe de gjør

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig var det det jeg skrev...Jeg skrev at de brøt internasjonale regler når de torturerer fanger....

Ög diskusjonen var rundt de internasjonal reglene ved okkupasjon av et land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Ög diskusjonen var rundt de internasjonal reglene ved okkupasjon av et land.

Og du ignorere de forbytelser USA har gjort mens de okkuperer landet. Greit nok de følger nok regelne meste parten av tiden, Men skal vi ignorere de gangene de bryter reglene bare fordi de hovedsakelig følger regelen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du ignorere de forbytelser USA har gjort mens de okkuperer landet. Greit nok de følger nok regelne meste parten av tiden, Men skal vi ignorere de gangene de bryter reglene bare fordi de hovedsakelig følger regelen ?

Og nok en gang så sporet tråden fullstendig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...