Gå til innhold

Kakeetterlysning- Arkana kanskje?


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

jeg etterlyser oppskrift på en kake. Den har en slags marengsbunn med puffet ris. Det smaker både karamell og sjokolade av den. Mener også det er vanlig krem i den. Noen som har en oppskrift på en sånn kake?

Endret av Primula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har oppskrift på en kake med puffet ris i marengsbunn (hmm.. tror da det er marengsbunn, litt sånn verdensbeste kake-aktig), vanlig krem, sjokoladesaus og banan. Den er veldig god, men er ikke karamell der da.. Kan se om jeg finner den hvis det er noe sånt du ser etter.

Edit:

Fant link til den oppskriften jeg tenkte på, og siden den er så god deler jeg den med dere :)

Svensk tårta

Endret av Tocogo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula
Jeg har oppskrift på en kake med puffet ris i marengsbunn (hmm.. tror da det er marengsbunn, litt sånn verdensbeste kake-aktig), vanlig krem, sjokoladesaus og banan. Den er veldig god, men er ikke karamell der da.. Kan se om jeg finner den hvis det er noe sånt du ser etter.

ja, det er noe sånt, men er ikke banan i den da. sikkert en variant. vil jeg ha oppskriften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er noe sånt, men er ikke banan i den da. sikkert en variant. vil jeg ha oppskriften. :)

La til link i innlegget mitt litt lenger oppe. Kaken er et stykke nede på den siden.

Fresh: Takk, takk :) Veldig glad i blomster jeg, og gleder meg til våren (selv om det er veldig fint med snø og minusgrader her akkurat nå da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

tusen takk, var ikke helt denne jeg mente nei. men den ser jo veldig god ut da. skal prøves ut :)

takk for kommentar ang blomster fresh. :) trenger blomster og litt friske farger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...