Gjest *nurket* Skrevet 3. august 2008 #61 Skrevet 3. august 2008 vil ikke si at jeg setter min lit til dette akkurat... men vi fikk 86% fikk 21% med x-sambo og 53% med en annen x... hehe...
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. august 2008 #62 Skrevet 3. august 2008 Hvis jeg skrev alle navnene våre så ble vi 0%.. Da jeg skrev inn navnene vi vanligvis bruker så fikk vi 99%. Vi har vært sammen i over 5 år, og det har aldri vært vanskelig hehe.. Lurer litt på hvordan algoritmen er, for det er tydelig at det ikke er random, da man får samme resultatet hvis man skriver inn de to samme navnene en gang til.
gattissima Skrevet 27. september 2008 #64 Skrevet 27. september 2008 Med mitt mellomnavn: "25% Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom XXXX og XXXX, men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere." Uten mitt mellomnavn: "87% Dr. love tror et forhold mellom xxxx og xxxx har veldig god sjanse for å fungere, men dette betyr ikke at du ikke må arbeide med forholdet. Husk at ethvert forhold trenger tid å bruke sammen , snakke med hverandre etc." Jeg bør kanskje stryke mellomnavnet mitt fra alle offentlige registre? Og leve lykkelig med min mann i mange år til! (Forøvrig passer jeg 97% sammen med den mest irriterende personen jeg noen gang har truffet.) PS. Denne tråden burde vel blitt flyttet til Snikk-Snakk?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #66 Skrevet 27. september 2008 Så utrolig bra! Forholdet mellom "Kjell Pell PottitSkrell" og "Akbar Fiser Fælt" får 63% Bullshit test. he he
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 13. oktober 2008 #67 Skrevet 13. oktober 2008 hah 98% ikke det at jeg ikke visste det fra før men morsomt:)
Gjest Gus Skrevet 13. oktober 2008 #68 Skrevet 13. oktober 2008 Faen. Synes jeg har det helt greit som singel, men: gus gus 02% Dr. Love tror et forhold kanskje kommer til å fungere mellom gus og gus, men sjansene er veldig små. Et fungerende forhold er mulig, men dere må begge arbeide for det. Ikke len deg tilbake å tenk at dette vil selsagt fungere fint, fordi det kanskje ikke kommer til å bli slik du ønsket det skulle. Bruk så mye tid sammen som mulig. Igjen, sjansen for at dette forholdet skal fungere er veldig liten, selv når du jobber hardt med det, vil det kanskje ikke fungere.
la Flaca Skrevet 13. oktober 2008 #70 Skrevet 13. oktober 2008 Kjærlighetskalkulatoren: resultater: Dette er resultatene foretatt av Dr. Love: xxxxxx harald rex 97% Dr. love tror et forhold mellom "la flaca" og harald rex har veldig god sjanse for å fungere, men dette betyr ikke at du ikke må arbeide med forholdet. Husk at ethvert forhold trenger tid å bruke sammen , snakke med hverandre etc.
Nigo-san Skrevet 13. oktober 2008 #71 Skrevet 13. oktober 2008 Vurderer å teste Nigo Darth Vader, men er litt redd for at vi skulle komme til å passe som hånd i hanske. For øvrig vil jeg gi min sympati til Gus, som virkelig ser ut til å ha et problem.
Fortunatus Skrevet 13. oktober 2008 #72 Skrevet 13. oktober 2008 83! Med en x fikk jeg.. 69% Så litt har jeg vel avansert. Drømmemannen Matt Damong og jeg: 58%.. Kanskje greit jeg har fått den kjæresten jeg har
Muffinsdilla Skrevet 13. oktober 2008 #73 Skrevet 13. oktober 2008 Huffda... Fikk 15 % vi... Stoler ikke på den gitt!
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. november 2008 #74 Skrevet 7. november 2008 Jeij, jeg fikk 92% :rødme:
Gjest Gjest_Julejenta_* Skrevet 10. november 2008 #75 Skrevet 10. november 2008 Merkelig test dette. Jeg fikk 63% med hele navnet mitt (med etternavnet hans siden vi er gift). Prøvde og med jentenavnet mitt, da fikk vi 95%. Men det er vel det som "teller". Skal vel finne ut om en passer før man blir gift. He he. Moro var det da.
Gjest Heloise Skrevet 11. november 2008 #76 Skrevet 11. november 2008 http://home.online.no/~bihenri/love/ <span style='color:blue'>Sjekket denne linken. Forbausende hvor mye som stemte av de jeg har vært sammen med. Og med den som jeg nå er sammen med.</span> 0% hahaha Ja dette tror jeg er svaret jeg leter etter xD
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 11. november 2008 #77 Skrevet 11. november 2008 1 % sjanse for at det skulle lykkes. Skulle hatt denne testen da vi møttes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå