Gå til innhold

Test: Hvor godt passer dere sammen ?

Anbefalte innlegg

Gjest Nivvy
Skrevet

Hehe, syke sider på nettet, ja...

Vi fikk 16% ....bare på gøy testet jeg ut min kjære og min mor...de fikk søren meg 84% !!! IIIIIIIK!!!!

Jeg fikk 84% med Brad Pitt!

...bare 16% med Johnny Depp :(

Min kjære fikk bare 16% med seg selv :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk 98%. Veldig fornøyd med det da. Flaks at jeg har to navn. For uten det andre navnet mitt fik vi bare 41% :wink:

Dr. love tror et forhold mellom dere har veldig god sjanse for å fungere, men dette betyr ikke at du ikke må arbeide med forholdet. Husk at ethvert forhold trenger tid å bruke sammen , snakke med hverandre etc.

• 5 år senere...
Gjest Benjamin
Skrevet
http://home.online.no/~bihenri/love/

<span style='color:blue'>Sjekket denne linken. Forbausende hvor mye som stemte av de jeg har vært sammen med. Og med den som jeg nå er sammen med.</span>

Sjekker t linken jeg også... Det virket sannelig vitenskapelig og grundig ut...

IKKE!!

Skrevet

hahahaha :skratte: Fikk 0% men har det helt topp sammen og har hatt det topp i snart 5 år, så ser bort i fra den testen :ler:

Skrevet

likte ikke den testen.. vi fikk 0%!!!

Men når jeg brukte kun det ene etternavnet mitt fikk vi 98 % :) HAHA!!

Gjest nobilian
Skrevet

<span style='color:blue'>Sjekket denne linken. Forbausende hvor mye som stemte av de jeg har vært sammen med. Og med den som jeg nå er sammen med.</span>

Jeg og Saddam Hussein har visstnok 84% sjanse for å greie det. Flotters.

Skrevet

Jeg og Bin Laden blir et strålende par.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Sunniva_*
Skrevet

91 % :D <3

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet
91 % :D <3

Jeg prøvde alle de vanlige navnene jeg kunne finne på i farten (har "lakenskrekk") og fikk begredelige resultater. Så fant jeg på navnet Bollekott og fikk 95% match!

Endelig! :rødme:

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Og med katten fikk jeg bare 15% , enda jeg husket å gi ham etternavn. Nei, nå må jeg gå og legge meg. Natta dere!

Skrevet
64%

Dr. love tror et forhold mellom (xxx) og (xxx) har en rimelig god sjanse til å fungere, men det kan også hende det ikke fungerer. Deres forhold har både gode og onde dager. Hvis ting ikke fungerer slik du skulle ønske, nøl ikke med å snakke om det med den andre personen. Bruk tid sammen, snakk med hverandre.

Jaddah ! :o

Akkurat samme teksten her men 74%

Skrevet

Huff, fikk null score med x`en..Ikke bombe :ler:

Og 93% score med en jeg liker :)

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

97% ! Beste forholdet jeg har noengang hatt. Vi har aldri kranglet

Gjest uffda
Skrevet

Testet med mannens navn og mitt: 93% :)

Men så testet jeg med han som forstyrrer tankene mine litt for tiden: 96%

Uffda...

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet
Testet med mannens navn og mitt: 93% :)

Men så testet jeg med han som forstyrrer tankene mine litt for tiden: 96%

Uffda...

herregud.. voks opp jente!

Gjest Gitte
Skrevet

22% med alle navn, 25% med bare fornavn og etternavn. Liv laga... :roll:

Skrevet

Haha, samboers etternavn inneholdt en å så da fikk vi 0%, mens når jeg byttet ut å'en med a, ble vist alt myeee bedre :P

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
huuuuuff daaa..... :o

Fikk bare 16% vi...... :(

Forholdet kuuunne gå men sjansene var små......... Dette var da deprimerende nyheter for ei forelsket jente..... :P

Nei jeg tror jeg stoler på min egen dømmekraft jeg som sier at vi passer kjempe fint og bla bla bla.....

Bedre det..... :ler:

Jeg og mannen min som har vært gift i snart 10 år fikk 0%, synesdet bare var tilfeldig, hva hvis jeg hadde heti eks Julie, da hadde detvært 84%. teit test xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...