Gjest Zalomine Skrevet 17. februar 2003 #22 Skrevet 17. februar 2003 Denne har jeg tatt før ja. Vi har med våre fulle navn 0% sjanse. (men gidter vi oss og jeg tar hans etternavn, og beholder mitt eget pikenavn som mellomnavn (slik jeg kommer til å gjøre) da har vi 75%. Så her er det bare å løpe til kirka Nei, dette trur jeg ikke noe på. Forholdet vårt skal da ikke endre seg så grunnleggende om jeg bytter etternavn eller ei, når den tid kommer? Det er kjærigheten mellom oss som gjør at vi er sammen nå, med 0% sjangse. Så det så!
Gjest Elfi Skrevet 18. februar 2003 #23 Skrevet 18. februar 2003 Leste ikke bruksanvisningen første gang, og skrev bare fornavn; fikk da 56 %. Da jeg tok med for- og etternavn, fikk vi 98%, det høres jo optimistisk ut!! Den virkelig STORE kjærlighetstesten er vel den vi gjennomgår i vår daglige samvær med våre kjære!?!
Gjest Zalomine Skrevet 18. februar 2003 #24 Skrevet 18. februar 2003 Ja, og den testen med daglig samvær, DEN består vi! vi har bodd sammen i over et år nå, vært sammen i drøyt halvannet, og egentlig vært sammen daglig i halvannet. Og, kjærligheten, den har bare vokst seg sterkere og sterkere. Dette er den rette for meg, det vet jeg, og vet VET at vi har mer enn 0% sjangs for å klare oss, tross alt, vi har da klart oss så langt....
Gjest Lottemor Skrevet 18. februar 2003 #25 Skrevet 18. februar 2003 Med våre fulle navn får vi 0% om jeg Tar mammas pike navn øker prosenen til 43% og jeg tar hans etternavn så blir % 22. Og om han tar sin mors Familie navn blir det 92%.... jepp ¨så da har vi fått svaret....Han må bytte etterbavn ellers er det bare å pakke å dra
Tusenfryd Skrevet 18. februar 2003 #26 Skrevet 18. februar 2003 Puh! 84 % - jeg er lettet. Selv om det står Legg merke til at denne siden ikke har noe seriøst over seg, hva det enn blir gitt uttrykk for. Og min mann som synes jeg skulle tatt hans etternavn skal bare vite at gjør jeg det, synker sjansene våre til 46 %.
BayliZ Skrevet 19. februar 2003 #28 Skrevet 19. februar 2003 :D Ganske morsom ja, testet med min samboer og fikk 0%, ble så paff at jeg måtte prøve om jeg faktisk passet med min elsker istede, og jammen der fikk jeg nesten full klaff 89% Vet ikke helt om jeg klarer å overtale Nicolas cage til å gifte seg med meg, men men da får jeg fortsette å ha han som en elsker istede :-)
Mania Skrevet 19. februar 2003 #29 Skrevet 19. februar 2003 I mangel på noe mer fornuftig å gjøre, tok jeg testen (fritidsproblemer!?) Vi har 0% sjanse (er vel like greit å gjøre forholdet slutt med det samme, siden vi tydeligvis er "dømt" til å feile.)
Veslejenta Skrevet 19. februar 2003 #30 Skrevet 19. februar 2003 Vi fikk 65%. Jeg prøvde å ta hans etternavn og da fikk vi 0%. Tydelig at jeg må beholde etternavnet mitt hvis vi skal gifte oss..
Anglofil Skrevet 24. februar 2003 #31 Skrevet 24. februar 2003 Hei! Med mellomnavnet hans:0 % :o Uten mellomnavnet hans:66 % Klemz fra:
hm Skrevet 24. februar 2003 #32 Skrevet 24. februar 2003 ikke mye å rope hurra for når han jeg har vært sammen med i 17 år og jeg bare har 25 % sjans men sammen med håkon magnus er sjansene fantastiske! faktisk hele 98 % sorry mette marit - jeg har en hel prosent bedre sjanse enn deg
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #34 Skrevet 28. februar 2003 Deres forhold har både gode og onde dager. Hvis ting ikke fungerer slik du skulle ønske, nøl ikke med å snakke om det med den andre personen. Bruk tid sammen, snakk med hverandre. Dette stod om oss... Må passe på jobbe litt forholdet vårt... Men det må man vel i de fleste forhold?? :-? Men det skal nok gå bra! det er jeg overbevist om. God helg!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. februar 2003 #35 Skrevet 28. februar 2003 89 prosent med han jeg liker så godt.. ser lovende ut dette her
Megan Skrevet 1. mars 2003 #36 Skrevet 1. mars 2003 Da jeg prøvde alle navnene mine og alle hans fikk vi 0%. Så prøvde jeg med kun de navnene jeg bruker til vanlig og fikk 0%. Med hans etternavn hos oss begge ble det 78%. Jaja, hva kan man si- en meeeeget vitenskapelig test tydeligvis
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #37 Skrevet 2. mars 2003 Jeg om min kjære fikk 85 % og det er gode sjangser det Men det visste jeg fra før
Gjest Mayamor Skrevet 2. mars 2003 #38 Skrevet 2. mars 2003 Med det navnet jeg bruker til daglig: 15% Mitt fulle folkeregister navn: 87% Mayamannen og Linda Johansen: 99% Artig med slike tester. Regner med at Linda Johansen ikke vet om sin 99% make her i Bergen... Maya30
Gjest M-S-T Skrevet 4. mars 2003 #39 Skrevet 4. mars 2003 Hei!!! Jeg testet meg med kjæresten min og vi passer 69% sammen!!! Det må jeg si ikke var så aller verst:) Hilsen Me, myself and I
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #40 Skrevet 4. mars 2003 Næh :o Vi passer ikke sammen vi! :o (og det fant jeg ut uten å ta testen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå