Gå til innhold

Test: Hvor godt passer dere sammen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til meg ble det både det ene og det andre:) Har to etternavn, og prøvde begge, og så det ene av hver. Så enten så passer vi kjempegodt sammen, eller så gjør vi visst ikke det :ler: Morsom test :D

Skrevet

huuuuuff daaa..... :o

Fikk bare 16% vi...... :(

Forholdet kuuunne gå men sjansene var små......... Dette var da deprimerende nyheter for ei forelsket jente..... :P

Nei jeg tror jeg stoler på min egen dømmekraft jeg som sier at vi passer kjempe fint og bla bla bla.....

Bedre det..... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, den der har jeg ramla innom flere ganger. Kan ikke si at jeg har så mye tro på den... Men moro er den.

Skrevet

52 %.......fikk vi.....har nå vært sammen i snart 10 år....gift i 7... :)

Skrevet

Testet først med mitt gamle etternavn før jeg giftet meg; fikk da 48 %. Testet så med mitt nye etternavn som selvfølgelig er det samme som hans og fikk da 25 %. Men det er vel mitt pikenavn som teller??? :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe....når jeg testet med pikenavnet mitt fikk vi plutselig 77 %.......blir jo bedre og bedre dette her... :wink::)

Skrevet

Ikke innlogget... :roll: .....gjest over er meg...

Gjest Duchess
Skrevet

64%

Dr. love tror et forhold mellom (xxx) og (xxx) har en rimelig god sjanse til å fungere, men det kan også hende det ikke fungerer. Deres forhold har både gode og onde dager. Hvis ting ikke fungerer slik du skulle ønske, nøl ikke med å snakke om det med den andre personen. Bruk tid sammen, snakk med hverandre.

Jaddah ! :o

Skrevet

Fikk 67%....Tror ikke akkurat så mye på den, men jeg husker jeg testet ut mange flammer med den der for noen år tilbake... :ler:

Lillian

Skrevet

Fikk 97% :enig_animasjon:

Og kjempefornøyd med det!

Gjest indiangranny
Skrevet

Vi fikk 85 % i var flerkulturelle ekteskap :D

hilsen

Skrevet

Meg og sambo er tydeligvis ikke liv laga, men jeg og Brad Pitt har en real sjanse på 64% vi :D

Skrevet

vi har fire navn hver, så jeg prøvde litt frem og tilbake, men det ble oftes 0% beste er på 43% så detta kan ikke gå bra, men jeg tror ikke DR.LOVE skal få avgjøre dette over nettet. jeg heter jo ikke det jeg skulle gjordt uannsett, mamma og pappa klaret ikke og bli enige så jeg fikk mellomtingen, hehe.

Skrevet

Vi fikk 0%...............!!!!!!!!!!!! :forvirra::forvirra:

Og vi er gift!

Da kan jeg vel bare pakke sekken da! :Gjesp:

Ismen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...