Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, Glow og la Flaca, for seriøse innlegg.

Jeg har tenkt til å prate med ham, for dette forholdet er noe jeg virkelig vil jobbe for. Hvordan og når jeg gjør det får jeg tenke litt på. Jeg vil jo prøve å si det til han på en måte som ikke ødelegger det vi allerede har.

Og til alle dere "Dump ham" der ute - jeg akter ikke å gjøre det. Jeg har aldri vært så lykkelig i et forhold som nå - med eller uten sex. Ja, min forrige samboer var en gud i senga, men jeg kan ikke akkurat si at det gjorde forholdet så mye bedre eller veide opp for andre mangler han hadde. En gylden middelvei er nok å foretrekke. Jeg er ikke perfekt - ergo har jeg ingen rett til å kreve at andre er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns ikkje løsningen "dump han" er noke bra løsning, men eg syns ikkje ein skal behøve å gå på akkord med seg sjølv, godta ting som ein ikkje syns er okei.

nettopp. og da må man enten ta tak i situasjonen (snakke med fyren og håpe at han forstår og endrer seg) eller godta at tingene er som de er - dvs. endre egen innstilling.

Eg er litt uenig med regine ii i at ein ikkje kan forandre på ein person, eg meiner ikkje at man skal overkjøre eit anna menneske eller la seg bli overkjørt. Men enkelte mennesker kan ha godt av å få råd angåande enkelte ting.

Om min kjære syns at eg f.eks bannar alt for mykje, so kan han sei det til meg, og då vil jo eg faktisk gjere noke med det. Det vil sei at eg forandrar meg for han sin del, men eg føler ikkje på noken måte at han har overkjørt meg...

Men det du sier her er nettopp poenget mitt: du ØNSKER da SELV å endre deg! Dvs. hvis han mener du banner for mye og du i bunn og grunn er enig i det - ja da vil du banne mindre. Dessverre er det også sånn at om DU ikke anser dette som et problem/noe som er DITT problem - ja da gjør du heller ikke noe med det. Og det vil også være tilfelle her - om ikke mannen ser det som et problem at dama ikke blir tilfredstilt - da er det jo ingen grunn til at HAN skal endre adferd.

men jeg mener jo da også at minien burde snakke med fyren - men samtidig vet jeg såpass om forhold at "snakk" ikke nødvendigvis løser alle problemer....

Skrevet (endret)
Ikke rart det er så mange skilsmisser her i Norge når ingen gidder å jobbe for forholdene sine, [...]

Gidder mannen din jobbe for forholdet sitt?

Beklager, litt flåsete, men det virker jo nesten slik.

Du sa at han vet hvordan du vil ha det, for én gang sa han at han ville gi deg alt du likte - og gjorde det. Hvordan reagerte du da? Viste du ham at du nøt sexen - eller tror han at det er det samme for deg om du får orgasme eller ikke?

Du kommer i alle fall ingen vei om du ikke snakker med ham om det. Du sliter med å tenne på ham fordi han er den eneste som får full nytelse av det. Dette kommer ikke til å bedre seg med tiden, tvert i mot. Mest sannsynlig kommer du til å surne helt, og jeg tipper det ender opp med at alle de gode følelsene forsvinner, ikke bare tenningen.

Og du, ikke vær "takknemlig" for at en pen fyr som ham vil ha "stygge lille deg." Du er nok penere enn du tror - og i alle fall pen nok til å kapre en kjekkas. ;)

Endret av Hutula
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med Minien? Hjalp det å snakke med ham?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke direkte snakket med ham om det enda - jeg har valgt en litt annen vei. Når vi har sex nå, så er jeg veldig klar på at jeg også skal ha litt. Jeg fører hånden hans dit jeg vil ha den, og han får ikke "putte den i meg" før jeg føler at jeg er våt nok eller har hatt det litt godt.

Jeg får fortsatt ikke orgasme hver gang, og de fleste gangene jeg får det, er det jeg selv som gjør det (fingrer samtidig). Jeg liker best å komme når han er inni meg, og da må jeg jo gjøre det selv - litt vanskelig for han å komme til da. Men han har blitt mye flinkere til å vente til jeg har kommet før han kommer selv. Han ber meg om å være forsiktig, og han trekker seg også ut når det blir "for godt" slik at han kan holde lenger.

Slikking er fortsatt en ting som ikke skjer, men jeg føler ikke at jeg kan "tvinge" han på det punktet. Jeg hatet å suge min forrige kjæreste (han smakte rett og slett vondt, det gjør ikke min nåværende), og jeg vet selv hvor fælt det er å bli tvunget til det.

Resultatet nå er at jeg blir våtere - og kåtere.

Så kort oppsummert: jeg er blitt flinkere til å si "nei, ikke enda", og han er blitt flinkere til å ta hensyn.

Vi har fortsatt en vei å gå, men jeg føler at vi iallefall har kommet inn på den rette stien.

Endret av Minien
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Så bra å høre- Det er framskritt på kort tid :)

Håper dere kan få det kjempebra sammen.

Skrevet
Ikke rart det er så mange skilsmisser her i Norge når ingen gidder å jobbe for forholdene sine, og dumper fantastiske menn fordi de har en mangel.

Ok, jobb for forholdet ditt du. Nøy deg med elendig sex som ikke gir deg noe. Men kom ikke å klag om 5 år når du er i det samme forholdet med den samme elendige sexen!

Jeg synes ikke egoistiske menn er fantastiske.

Skrevet

Kanskje du burde lese det siste innlegget istedet for å fortsette å hakke på meg for gamle innlegg?

Skrevet
Kanskje du burde lese det siste innlegget istedet for å fortsette å hakke på meg for gamle innlegg?

Har lest det nå. Flott for deg. Håper bare det varer....

Skrevet

Jeg hadde samme problemet jeg, for et halvt år siden. Så jeg snakket også litt forsiktig om det, la tingene litt til rette, og det har gått kjempebra! Han har ikke glemt det, vi har det kjempebra begge to nå. Så lykke til - håper du greier å snakke om det mer direkte hvis det trengs! Jeg har troen på at dette løser seg!

Skrevet
Som overskriften sier: Jeg er så lei av at han nesten alltid bare tar under sex.

Jeg har utallige ganger forsøkt å vise han hva jeg liker, og hvis han ikke har skjønt det nå, så må han være dum. Jeg var nok litt for mye en "giver" i begynnelsen av forholdet, og nå virker det som om han tror at det er sånn det skal være.

Jeg har også forsøkt å forklare han i senga hvordan det skal gjøres. Ikke en skikkelig leksjon, men ord som: forsiktig, litt mykere, der ja..og sånt.

Kanskje han tror han er supergod?

Er det noen flere som har hatt det sånn? Hva gjorde dere?

Jeg begynner å bli redd for at han er superegoistisk og at det vil være sånn resten av livet...det tror jeg rett og slett ikke jeg gidder. Det skal nevnes at han er 36 år, og således burde være erfaren nok i sengehalmen.

Ikke vær redd for det, det er enkelte som har et ego i sengen...dem har sex KUN bare for og tilfredstille seg selv.

Jeg var sammens med en kvinne for en stund siden som var noen få år eldre en han du nevner. Hun skrøt noe voldsomt med at hun har hadt sex med uttallige mannfolk fra forskjellige nasjoner i tillegg, da tenkte jeg....hmm...hun må vel være ufattelig god i sengen. Men vet du hva, hun er noe med det kjedeligste jeg har hatt sex med. Hun lå rett og slett som et slakt i sengen når vi hadde sex....og gryntet noe voldsomt om hvor deilig det var....men og gi noe tilbake det hadde hun overhodet ikke omløp til og tenke på....der kom egoe inn. :tristbla:

Skrevet
Sex teller 10% i forholdet dersom den er god. Er den derimot dårlig, teller den 90%...

Jeg hadde ikke kunnet leve et helt liv uten å ha et godt, tilfredsstillende og lekent sexliv. For man lever kun én gang.

det var godt sagt...

Skrevet
Jeg hadde samme problemet jeg, for et halvt år siden. Så jeg snakket også litt forsiktig om det, la tingene litt til rette, og det har gått kjempebra! Han har ikke glemt det, vi har det kjempebra begge to nå. Så lykke til - håper du greier å snakke om det mer direkte hvis det trengs! Jeg har troen på at dette løser seg!

Godt å lese at det kan fungere, selv om det virker som om flesteparten som har svart på denne tråden ikke tror det.

Skrevet

Må bare komme med noen ord her.

Jeg skjønner at det kan være pyton og "mase" videre. Men......

Det er ingen ande en deg selv som kun har ditt beste i tankene.. Du må bare hoppe i det. Jo før jo bedre.

Hva med å åpne en flaske vin, ha en "flørtekveld" med samboenen din, og fortell hva som må til for å tenne deg, og hva som gjør deg ekstra vill og kåt. Så har han muligheten til å velge Rimiversjonen eller Delux utgaven.

Og så må du faktisk stille krav til han. F.eks. at det kun blir petting i 3 uker framover. Hvis han da ikke er så heldig og får deg sprengkåt. Da kan det jo hende at du strekker deg lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...