Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier: Jeg er så lei av at han nesten alltid bare tar under sex.

Som i går:

Jeg begynner å stryke på ham, og han blir klar. Så jeg fortsetter å kose og kjæle og begynner å ronke han forsiktig. Hva gjør han? Ingenting! Han koser meg litt på magen i to strøk eller noe, og det er det.

Og sånn syns jeg det er ofte.

I går prøvde jeg å hinte med å føre hendene hans og vise at jeg satte pris på at han tok på meg, men neida. Så det endte med at jeg ikke gadd å gi han full pakke når jeg ikke får noe oppmerksomhet igjen. Jeg bare sluttet. Og ikke lurte han på hvorfor heller..det var liksom helt greit.

Jeg har utallige ganger forsøkt å vise han hva jeg liker, og hvis han ikke har skjønt det nå, så må han være dum. Jeg var nok litt for mye en "giver" i begynnelsen av forholdet, og nå virker det som om han tror at det er sånn det skal være. Jeg får orgasme kanskje 1 av 6 ganger vi har sex, og de fleste av de gangene må jeg hjelpe til selv. Han slikker meg kanskje 5 ganger i året, enda han vet at jeg elsker det. Den rake motsetning av meg - jeg vet han liker å bli sugd, så jeg gjør det på han 4-6 ganger i måneden. Selv om det ikke er det beste jeg vet.

Jeg har også forsøkt å forklare han i senga hvordan det skal gjøres. Ikke en skikkelig leksjon, men ord som: forsiktig, litt mykere, der ja..og sånt.

Jeg har ikke villet ta det opp med han, for jeg er redd for å såre hans mannlige ego. Kanskje han tror han er supergod?

Er det noen flere som har hatt det sånn? Hva gjorde dere?

Jeg begynner å bli redd for at han er superegoistisk og at det vil være sånn resten av livet...det tror jeg rett og slett ikke jeg gidder. Det skal nevnes at han er 36 år, og således burde være erfaren nok i sengehalmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lager ris til egen bak her. Du må jo kunne kommunisere med han, om forholdet skal fungere. Kommunikasjon handler også om å kunne fortelle hverandre ting som er vanskelige og som potensielt kan såre den andre. Men hvordan kan han bli en bedre elsker om han ikke får vite hva du trenger?

Skrevet

Han vet hva jeg trenger.

En gang sa han til meg at : "I kveld skal du få alt du liker", og da gjorde han det: ga meg alt jeg liker. Jeg sa ingenting om hva han skulle gjøre.

Så det er helt tydelig at han vet.

Skrevet

Du får si det rett ut da, at du synes han er egoistisk i sengen. At du vil ha noe tilbake du også. Og spørre han om hvorfor han aldri koser med deg når han VET at du liker det sånn og sånn. Værre er det ikke.

Skrevet

Du beskriver min mann. I alle år har han vært opptatt av egen nytelse og jeg er vel i grunn bare en gjenstand han kan bruke for å oppnå denne nytelsen. Han vet selvfølgelig at kvinner liker å bli berørt/massert/ slikket etc, men det hele bunner ut i latskap og egoisme.

Jeg har sagt rett ut at han er en egoist og at god sex betyr samspill og innlevelse og evnen til å få den andre til å nyte. Han viser meget sjelden initiativ til å legge hovedfokuset på meg, min kropp og min nytelse, slik jeg gjør for han.

Jeg har vært rasende, det har kommet tårer, forbannelse og sårhet ut av dette.

Noen menn klarer ikke å _gi_. De får ikke noe ut av å gi sin kjære en god opplevelse som krever litt energi fra mannens siden.Helt utrolig, skulle jo tro det ga stolthet og gode følelser av å se partneren nyte.

Min mann vet så alfor godt at han gir for lite, men det hjelper ikke meg så lenge han ikke gjør noe med det.

Du får innse fakta,-han er en stor egoist. Gjør som jeg og slutt med ekstra særbehandling av han. Jeg er redusert fra en som før elsket sex, tok mye initiativ og var særdeles seksuelt aktiv til en som knapt tenker på sex, en skikkelig potetsekk som bare ligger der.

Har bidratt i mange år uten å få noe igjen, så nå er lysten lik null. Like greit. Jeg maler heller taket enn å ha sex. Om han synes det blir et problem, så får han begynne på en holdningsendring, så får vi se....

Skrevet

Kanskje han er litt beskjeden? Og hvis det er ting han vanligvis ikke har pleid å gjøre, eller har vært for beskjeden til å gjøre, så er det ofte vanskelig å plutselig starte..

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Helt utrolig, skulle jo tro det ga stolthet og gode følelser av å se partneren nyte.

Det høres dessverre ut som du har vært uheldig på akkurat dette området :tristbla: For det GIR stolthet og 100% gode følelser. For min del er det essensielt at min partner nyter... Ikke MINST pga det du beskriver. Jeg ønsker jo at hun skal fortsette å ha lyst på meg. Hun sier at hun ikke har vært bortskjemt med orgasmer i tidligere forhold, men kommer hver gang vi elsker. Jeg blir glad av det, fordi om man skal sammenlignes med historien, ønsker vel alle å komme bedre ut enn det som har vært? :)

Skrevet

Anbefaler å ta en seriøs prat med ham, der du uten å bare klandre altfor mye, forteller hvordan du ønsker å ha det.

Deretter hadde jeg nok forsøkt å la initiativet mitt ligge litt, dvs kose/kysse litt kanksje, men forsøke å ikke gå den veien dere pleier å gå der du bare koser på ham. Vente på at han koser på deg i stedet..

Det skal iallefall ikke være slik du opplever det nå!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er så skuffet!

I går kom han hjem etter å ha vært på skiferie i en uke. Da vi hadde lagt oss tok han initiativet til sex. Skulle jo tro at når vi ikke har hatt sex på to uker (hadde mensen uka før han dro), så skulle vi begge være innstilt på at dette skulle bli bra.

Det som skjer er at han kysser meg meget velvillig..tar meg litt der nede for å kjenne om det er vått. Ikke vått nok enda, nei..kysser litt til (samtidig som jeg ronker ham), gnir litt der nede, kjenner igjen om det er vått nok. Ja, det var det (jeg syns ikke det..sliter med å tenne ordentlig på ham når jeg vet at det antakelig bare er han som får full nytelse av det). Da putter han den inn, jokker i 2 minutter, og må så begynne å ta den ut fordi han ikke klarer å holde igjen lenger (tydelig at han ikke har vært på seg selv den uka han var borte...). Ingen antydning til å slikke meg eller ta på meg når han har den ute. Putter den inn igjen - samme skjer. Så jeg tenker at her må jeg ta saken i egne hender, og starter på meg selv. Det tror nok han tydeligvis er klarsignalet, så han putter den inn igjen og kommer med et brak.

Velter seg over på siden, og gir ingen tegn til å fortsette på meg. Akkurat der og da gadd jeg ikke si noe, fordi jeg var sint, og ikke ville ødelegge det at han var hjemme igjen etter turen.

Jeg er ikke en person som syns det er lett å prate om sånne ting. Har nok en tendens til å være for stille når det er ting som plager meg. Jeg vet ikke om jeg klarer å ta det opp med ham.

Nå får jeg ikke se han på en uke igjen, pga jobb og litt andre sysler.

Kjenner at jeg er ufattelig trist. Han er en fantastisk snill fyr på alle måter - bortsett fra det å gi meg oppmerksomhet. Han kommer aldri med blomster til meg, overrasker meg meget sjelden med andre ting. Han hadde riktignok kjøpt noe til meg mens han var borte, men spontanitet i hverdagen er det lite av.

Dere har allerede kommet med råd - og tusen takk for det. Men som sagt - jeg tror ikke jeg klarer å prate med ham om det.

Jeg vet ikke hva jeg er ute etter med dette innlegget. Jeg bare føler for å slippe ut litt damp.

Skrevet (endret)

Jeg kjenner følelsen din. Jeg har all erfaring med det du skriver.

Det er lite du kan gjøre med hans oppførsel. Det du kan gjøre er å endre deg selv. Når du kjenner mønsteret ved at han bl.a. kjenner om du er våt uten at du vet at DU er kåt nok, så stopp ham fra å starte selve samleie. Tving ham til å vie deg mer oppmerksomhet. Si at våtheten kun er en fysiologisk reaksjon og at du ikke er kåt nok. Dersom han ikke er villig til å følge det opp så snu ryggen til ham og ikke mer sex akkurat der og da. Du kan uansett ikke bli mindre tilfredstilt enn du er.

Det her er sex på hans premisser. Han aner ikke hva han går glipp av. En partner som virkelig er tent og nyter er bare helt herlig.

Endret av Persille
Skrevet

Han er nok egoistisk, men det er ikke sikkert han er superegoistisk. Antagelig gidder han ikke tilfredsstille deg fordi han ikke vet eller ikke vil ta inn over seg hvor mye det betyr for deg.

Du kan ikke klage på ham så lenge du ikke klart og tydelig over lengre tid har sagt hva du ønsker og hvor viktig du anser dette for å være for forholdet. Faktisk er du selv en betydelig del av problemet hvis du holder tett om det for så å buse ut med det en eller annen gang. Eller enda verre, om du kanskje blir sur og kranglete og vil gjøre det slutt.

Ta det opp, for dere begges skyld.

Skrevet

Hvorfor lar du han gjøre det slik? Det er lov å si "nei", og det er lov til å ta initiativet til å få mer nytelse selv. Han virker ikke akkurat som noen superlover, og virker som om han trenger opplæring. Lær han opp! Krev! Og ikke la han få så lett access!

Skrevet

Jeg har blitt flinkere til å si nei når det ikke er vått nok. Og det har han tatt inn over seg - mye fordi han en gang ble så sår på lillemann at han hadde vondt i flere dager.

Jeg tror mye av grunnen ligger hos meg, som dere sier.

Jeg har utrolig dårlig selvtillit. Da jeg ble forelsket i ham, så jeg det som totalt usannsynlig at han i det hele tatt skulle se min vei. Jeg er vel kjent som en liten stygg andunge, og han er ganske så populær blant damene. Innerst inne i meg er det nok noe som sier at jeg i det hele tatt skal være glad for at jeg har ham, og at jeg er utrolig redd for å miste ham. Jeg ser meg i speilet hver dag, og kan ikke fatte og forstå at han vil ha meg.

Men derimot - om han ikke vil være sammen med meg mer fordi jeg også vil bli tilfredsstilt seksuelt, så er han vel ikke noe å samle på.

Neste gang vi har sex, tenkte jeg å prøve meg med et "meg, da?" eller "og så var det min tur" hvis han bare tenker på seg selv. Så får vi se hva han gjør.

Skrevet
Neste gang vi har sex, tenkte jeg å prøve meg med et "meg, da?" eller "og så var det min tur" hvis han bare tenker på seg selv. Så får vi se hva han gjør.

Tror du bør være forsiktig med å indirekte kritisere ham mens dere har sex. Er vel bedre å si "kan ikke du bla bla?"

Skrevet

Er vel ikke kritikk, det - er bare oppfordring.

Jeg tror vel at "kan ikke du..." har samme effekt på ham som å faktisk føre hånden hans dit jeg vil ha den (som jeg har prøvd før). Han kommer til å gjøre det i 30 sekunder, for så å gå lei.

Jeg tror jeg må spille litt på hans dårlige samvittighet (hvis han har noen). At han skjønner at det er sårt for meg å aldri få noe.

Skrevet

Jeg beklager, men her er det nok ikke mye håp. Det finnes så mange menn der ute som aldri kunne ha tenkt seg å la dama ligge utilfredsstilt, flertallet av menn er av den sorten heldigvis. Så hvorfor trekke på en slik egoist!

Jeg har selv trukket på en sådan i alt for lang tid, og mine erfaringer er som følger: Det eneste som 'hjelper', er å avbryte sexen og klart si i fra at 'får ikke jeg, så får ikke du'. Det måtte jeg gjøre, for snakking hjalp ikke. Og da ble det skikkelig bråk, for stakkars HAM liksom. Men hadde allikevel en mye bedre følelse enn når jeg lot ham ta sitt og ikke gi noe tilbake.

MEN det eneste du kan lære ham, er å gjøre sitt for deg før han får sitt. Du kan IKKE lære ham å ha GLEDE av det, for det handler om holdninger. I lengden er det ufattelig vondt å måtte sette hardt mot hardt for å 'få' noe som er en SELVFØLGE for HAM.

Jeg endte opp med stor sorg, dårlig selvfølelse, problemer med egen kropp og seksualitet. Mitt råd er: Ikke bruk mer tid og energi på dette. Dump ham og gå videre. Sannsynligheten for at du finner en elsker som er 100 ganger bedre, er svært stor. Det har jeg gjort:-) og det er som sagt ikke en gang vanskelig. De fleste menn befinner seg heldigvis ikke på dette traurige nivået.

Så ikke hør på dem som sier at dette er et problem hos DEG. Det er det IKKE.

Skrevet

Jeg syns vel kanskje det er litt vel drastisk å gå fra ham pga dette?

Han er mitt livs kjærlighet på andre måter. Syns det blir litt feil å dumpe ham pga at han ikke er tilfredsstillende i senga når han har så mange andre gode sider.

Jeg kommer iallefall ikke til å gjøre det med det første. Jeg må først prøve å få ham til å forstå. I et forhold må noe forsakes - kanskje det er dette jeg må forsake..

Ikke misforstå meg - jeg prøver ikke å unnskylde ham her. Men jeg er av den mening at et forhold må det jobbes med for å få det til å fungere, og å dumpe han bare for denne ene tingen blir litt for "easy go" for meg.

Skrevet
  og han er ganske så populær blant damene.

Jeg satt og tenkte at dette hørtes virkelig ut som eksen min (som jeg var sammen med i 6 år). Men denne setningen motbeviste det :ler:

Skrevet

Hmmm

Tar han hensyn til deg på andre måter? Liker han å gjøre deg glad ellers? Tar han sin tørn med de praktiske og kjedelige jobbene?

Eller forventer han full oppvartning på andre områder også?

Jeg synes dette høres litt merkelig ut, nemlig.

Som Erica Jong sier: Sooner or later, the truth comes out i bed...

Hvis han ikke gidder å anstrenge seg litt for at du skal ha det godt i senga, så synes jeg det sier det meste om hans syn på deg.

Dessverre...

For som du selv sier - han vet hva han skal gjøre, og han kan hvis han vil, men han gidder ikke. Det er ikke det at han er en klønete og dårlig elser, han bryr seg bare ganske enkelt ikke om hvordan du har det. Så lenge du fortsetter å la deg utnytte, så vil han gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...