Gå til innhold

bloc.no


Gjest Purple

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail fra bloc.no med dette som subject: "Hallois! Kan du registrere deg her snarest. :)" I mailen står det at noen har tipset meg om bloc.no.

Noen andre som har fått det? Var inne og så, og det ser ut som et nytt nettsamfunn a'la nettby og blink. Kommer ikke til å registrere meg, men blir litt nysgjerrig likevel. Er det automatisk generert (spam)mail, eller er det faktisk noen som kjenner meg som har sendt meg tips om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er medlem der selv. Som oftest er det medlemmer som sender ut disse forespørslene. Dette er et nettsted a la Nettby, Tagged, Bingbox, Myspace, sms.ac, Friendster, Hi5 osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Nå blir jeg jo kjempenysgjerrig på hvem det kan være da! Teit at man ikke får vite det... Finner det vel ikke ut om jeg registrerer meg heller... :sur:

Edit: Og dette ble visst mitt innlegg nr 555. :gratulerer: Syntes bare det måtte markeres ;)

Endret av Purple
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det trenger ikke være en venn som har send deg en forespørsel. fikk vite at slike sender ut til alle mail lister, så det kan jo bare være en bekjent..

gidder aldri å melde meg inn i noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...