treningsjenta Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 jeg skal fjerne tre stk føflekker (med tid og stunder - når jeg får mannet meg opp) har fåptt henvisning men ikke til en bestemt lege. er det noen som kan anbefale noen som er gode, og dyktige, og samtidig veldig forståelsesfulle for sånne pingler som meg enten i oslo, lillestrøm, skjetten, strømmen, lørenskog området ??
mee mee Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 det er noen på åråsen, dit ble jeg anbefalt av legen min.. men det var ikke føflekker da..
Devana Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg anbefaler enten føflekk-klinikken på Strømmen. (privatpraktiserende lege som er ganske så dyktig). Eller så anbefaler jeg Dr. Ragnar Faye i Oslo...Han har jeg brukt i mange år (ikke akkurat til føflekk, men han driver med det også). Han er utrolig flink!
Arwen Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Han på Linderudsenteret skal vist være suveren, men har veldig lang venteliste. Hudpleieren jeg var hos på tirsdag anbefalte en i operapassasjen.
Supraspinatus Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Trenger vel egentlig ikke en hudlege for å fjerne føflekk. Jeg har fått fjernet det hos vanlig fastlege som var bare vanlig allmennpraktiker..
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Trenger vel egentlig ikke en hudlege for å fjerne føflekk. Jeg har fått fjernet det hos vanlig fastlege som var bare vanlig allmennpraktiker.. ← Hvis du skal fjerne føflekker i ansikte eller hvor det synes veldig, så tror jeg man pleier å henvise til hudlege. De er nemlig flinkere til å ikke lage stygge arr....
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 McFadden i Lillestrøm er kjent for å være flink.
treningsjenta Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2007 takk takk da skal jeg bemerke meg disse og se litt rundt. var hos legen med to stk føflekker som klær, hun tittet på dem og mente at de ikke fantes farlig, men de klør jo som bare rakkern.... kanskje like greitå ta de vekk, selvom jeg sikkert må manne meg enormt opp, for jeg har ikke det minste lyst med tanke på min eeeennorme legeskrekk
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hvis du skal fjerne føflekker i ansikte eller hvor det synes veldig, så tror jeg man pleier å henvise til hudlege. De er nemlig flinkere til å ikke lage stygge arr.... ← Kommer ikke sånne arr av hvordan kroppen reagerer på sår? Har hørt at det ikke er legen som har gjort en dårlig jobb om man får store arr. Noen son vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå