Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
En liten digresjon, men jeg kjenner et par hvor eldstemann mammadalt på 4 år bestemmer alt. Dersom han ikke får viljen sin (dvs. om mamma ikke er i nærheten) kan han finne på å skrike til han spyr. Er mamma i nærheten, setter hun fra seg babyen, selv om det er mitt i amminga, for å kose storebror. Lillebror blir også satt bort til besteforeldrene flere ganger i uka på dagtid, slik at mor og eldstesønn skal få alenetid.

Kjenner jeg blir sinna når jeg leser sånt, stakkars lillebror! :frustrert:

Angående flyepisoden må jeg si meg enig med Evelina, så vanskelig er det faktisk ikke å holde styr på en treåring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mange av dere som har svart her har egne barn?

Syns det er utrolig mange "enkle" løsninger her.......

Jeg har også egne barn, og har reist aleine med dem mange ganger, både med den ene og med begge to. Enkelte foreldre har bare ikke stying på eget avkom.

Gjest Mayamor
Skrevet

Men nå er det jo en del foreldre som ikke vil være for hard mot lillegull. Og når da lillegiull er vandt med å være lillegull som alltid får viljen sin - skjønner ikke barnet at nå kan ikke mamma og pappa bestemme dette. Og da går det slik som dette...

Har selv hatt med meg en hylende gutt på 2 år alene - spente ham fast og snakket til ham og han roet seg ned. Går så fint atte når barnet er vandt med å måtte lye! ;)

Skrevet
Jeg ahr tre barn, og jeg hadde faktisk klart å reise alene med alle tre uten at det hadde blitt slike problemer. Det er fordi jeg rett og slett ikke aksepterer slik oppførsel, og det kan ikke være noe problem for to voksne å holde fast en treåring. Det er ikke barnet som skal bestemme, men det har tydeligvis ikke disse foreldrene forstått.

Flyet kan ikke vente, fordi noen foreldre ønsker å trøste barnet sitt først. Enten tar man tak i barnet og får det på plass, eller så må man forlate flyet som de måtte.

Når man ikke ahr kontroll på en treåring, kan man lure på hvordan det blir når barnet kommer i tenårene.

:klappe::klappe:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Utrolig at kabinpersonalet må oppdra foreldre til å oppdra barna sine... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...