Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste den andre tråden her, som handla om hvordan dere tror det ville gått, om det ikke fantes menn. Det virka som det dere syns var værst, var at det ikke hadde blitt no på dere :ler:

Hva om menn forsvant, og alle damer blei lesbiske. Hadde værden vært bedre eller dårligere enn nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

jeg tror den ville vært like udugelig som den er nå,

Skrevet

liker menn jeg altså. kjenner mange menn som er utrolig snille og varme mennesker! ville ikke vært foruten!

kjønn er veldig kategoriserende og tillært. vi er først og fremst mennesker!

Skrevet (endret)
kjønn er veldig kategoriserende og tillært. vi er først og fremst mennesker!

Jepp. Det er ikke slik at hun er kvinne så hun er slik, mens han er mann så han er sånn.

Endret av mr. louis
Skrevet

Hadde alle menn forsvunnet, så hadde jeg dratt etter dem. Kvinnfolk er noen dumme høns når det blir samlet for mange av dem på et sted

Skrevet
Hadde alle menn forsvunnet, så hadde jeg dratt etter dem. Kvinnfolk er noen dumme høns når det blir samlet for mange av dem på et sted

Helt enig. :grine:

Jobber i et kvinnedominert yrke.

Skrevet

Uten menn så sliter vil vel med å reprodusere? Menneskenes eksitens er borte om hundre år om gutta hadde dratt sin vei.

Dessuten vil jeg ha sex, hetrofil sex for min del takk! :humpe:

Skrevet

Menn er ikke bare sex, selv om det er herlig. Menn er så mye mer. Javist finnes det idioter, men det finnes det virkelig blant kvinner også :forvirret:

Mine beste venner i livet har fra barndommen av vært gutter/menn. Selv om jeg også har gode venninner :)

Jobbet på en plass med overvekt av kvinner i min avdeling. Jøss, så mye slarving og intriger :overrasket:

Min daværende mann jobbet på samme plassen, men i en avdeling med mest menn. Der var det helt klart anderledes der.

Menn er de beste kamerater og de slarver ikke på samme måte som oss kvinner. :sjenert:

Så klart finnes det unntak hos begge kjønn. Men dette er i allefall min erfaring.

Min mann er min elskede, min elsker, min sjelsfrede og min aller beste venn. Såklart er sex viktig, men menn for meg er så mye mye mer :)

Skrevet

da ville menneskene dødd ut så det hadde jo blitt kjipt

Skrevet (endret)

Hva i alle dager er "å bare"? Jeg har aldri hørt det verbet før. Bøyes det "å bare, barer, barte, har bart"?

Endret av ayrabeth
  • 2 uker senere...
Skrevet
da ville menneskene dødd ut så det hadde jo blitt kjipt

Man trenger ikke menn for å lage barn lenger.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Hva i alle dager er "å bare"? Jeg har aldri hørt det verbet før. Bøyes det "å bare, barer, barte, har bart"?

Jupp! Sjekka just riksmålsordboka :)

Skrevet

takk Gud for det, da slipper vi og gjøre alt arbeidet med og befrukte kvinner

Skrevet
Helt enig. :grine: 

Jobber i et kvinnedominert yrke.

.. du kan bytte med meg - jobber stort sett sammen med menn - men jeg skulle gjerne byttet dem ut - for de er jammen verre enn alle de kvinnene jeg har jobbet sammen med tidligere.

Skrevet

Nå er ikke jeg spesielt fan av mannfolk generellt, men om verden hadde blitt bedre om bare lesbiske damer styrte? Tja, jeg tror ikke det hadde vært så mye grusomheter som vi ser i dag. Terror, voldtekter, drap, krig osv..

Tror nok vi damer har mere empati og ikke er fullt så grusomme som menn faktisk.

Det hadde blitt merkelig da og unaturlig, og jeg hadde nok kommet til å savne noen menn....

Skrevet
.. du kan bytte med meg - jobber stort sett sammen med menn - men jeg skulle gjerne byttet dem ut - for de er jammen verre enn alle de kvinnene jeg har jobbet sammen med tidligere.

Enig med deg. Jeg tror ikke de som skriver om hvor fælt det er i kvinnedominerte yrker noen gang har vært i et mannsdominert yrke ,for mannfolk er slettes ikke bedre enn kvinner når det gjelder å baksnakke, fryse ut og alle de egenskapene kvinner blir beskyldt for.

Skrevet
Enig med deg. Jeg tror ikke de som skriver om hvor fælt det er i kvinnedominerte yrker noen gang har vært i et mannsdominert yrke ,for mannfolk er slettes ikke bedre enn kvinner når det gjelder å baksnakke, fryse ut og alle de egenskapene kvinner blir beskyldt for.

Nei - men de gjør det på en annen måte.

Jeg trodde også at mannfolk var mer reale i måten å ta opp ting på - men det har jeg jammen måttet revurdere gitt - for maken til "sladrekjerringer" og syting, hersking og jeg vet ikke - har jeg aldri vært borte i.

Men når det er sagt - ønsker jeg meg ikke et samfunn uten menn. :sjenert:

Skrevet

jeg vet det men hvis bare damer kunne få barn ville man etterhvert mistet det genetiske mangfoldet, noe som ville føre til at en enkelt sykdom kunne drepe hele befolkningen

Skrevet
jeg vet det men hvis bare damer kunne få barn ville man etterhvert mistet det genetiske mangfoldet, noe som ville føre til at en enkelt sykdom kunne drepe hele befolkningen

Neida, det går sikkert bra. Vi finner nok en løsning på det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...