Infinity Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 OK. Jeg gjør et forsøk. Jeg har ikke engang skrevet dagbok i min pure ungdom, så om det blir noe " bok" ut av dette gjenstår å se.. Hmmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er igrunnen ganske glad idag. En dag igjen på jobb før jeg går på friperiode. Vi reiser en uke til Gran Canaria for å få litt sol og selfølgelig bade. Jentungen har fått fri fra skolen, så det er bare velstand. Det eneste jeg ikke gleder meg til er å ta på bikini mens pinnekjøttet og ribben fremdeles sitter dønn fast rundt midjen.. Jaja. Jeg er faktisk verdensmester i selvbedrag. Jeg får ta å la være å se meg i speilet i helfigur, så glemmer jeg det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2007 PLANER FREMOVER; Februar.........Syden. ( Ja, jeg vet at det er ingenting som heter det.) Jeg, jenten min og min mor. Mars.............København. Shoppingtur sammen med en veninne. Mai ..............Oslo. Det er noen bekjente som skal stille med et lag i Holmenkollstafetten, og så lurte de på om jeg stiller opp. De må jo være gal som spør meg, men hvis jeg har fri fra jobben så er det greit det. ( Stakkars folk..) JUNI............ Det er en hel gjeng som skal til Sverige på en rockefestival. JULI............Syden. Jeg, nabofruen og jentene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Når jeg er på jobb, så har jeg alltid med en bok som jeg leser i pausen. Jeg har nå fått et problem... De to siste bøkene mine har blitt stjålet. Jeg kunne ha myrdet hvis jeg hadde fått fatt i vedkommende. Den siste boken hadde jeg bare et par sider igjen av, og den var selfølgelig veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) I går var dagen jeg ikke virket.. Hjemreise fra nordsjøen ; Jeg satt å ventet på informasjon om når helikopteret skulle komme. Brukte ventetiden med å lese, og snart var jeg "dypt" inne i boken og glemte tid og sted...og hørselen. Så kom meldingen..*Frøya* må komme til skylobby umiddelbart. Jeg løp opp, røsket til meg overlevningsdrakten og ser til min store skrekk at jeg går i tøfler. Løper ned tre etasjer til garderoben, finner skoene mine og styrter opp igjen. PUH. Vi kommer oss avgårde, og når vi nærmer oss land ser jeg all snøen som har kommet. Da går det opp for meg at jeg har glemt jakken . Der ligger selfølgelig husnøkkelen. Vi kommer oss av helikopteret. En som satt litt lengre bak meg kommer med boken min som jeg hadde lagt fra meg på setet. Får av meg overlevningsdrakten, legger den sammen med alle de andre , og etter ett minutt kommer jeg på sigarettene som jeg hadde lagt i lommen. Da er alle draktene fjernet. Jeg har nå begynt å irritere meg over at jeg kan være så totalt hjernedød til tider at jeg glemmer boken som jeg la ifra meg på en stol....igjen. Det er vel unødvendigt å si at flyet jeg skulle videre med var forsinket. Endret 26. januar 2007 av *Frøya* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 28. januar 2007 #6 Del Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer med dagbok! Høres ut som en bra reiseplan. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en sydentur nå. Men jeg må nok vente til mai, har bestilt billetter til Spania den 29. mai. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det. Men misunner deg egentlig mer Køben-turen da. København er favorittbyen min, den har jo ALT. Spesielt på sommerstid da, har faktisk aldri vært der på noen annen årstid jeg. Og nå du først skal på shopping så kan jeg anbefale deg å dra innom Aldo, ligger sånn ca. midt på strøket. De har masse kjempefint til en rimelig penge: vesker, sko og stæsj. litt for stjålne bøker, lusne folk! Det er forresten er kjempefint nick du har! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei Skya. Ja jeg gleder meg veldigt til Danmarksturen. Jeg og nevnte veninne har bestemt oss for en shoppingtur sammen i året. Meningen var å prøve forskjellige byer. Vi tenkte på Stockholm, London osv., men vi begynte altså med køben, og vi forelsket oss vi også. Ingen av oss er fristet til å prøve noe annet enda. Aldo skal sjekkes ut. Takk for tipset. Jenten min er nå full av vannkopper, så jeg krysser fingre på at hun er smittefri til fredag. Da skal vi til syden, og ingen av oss har lyst til å avlyse turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 29. januar 2007 Jentungen blir bare sykere... Utslettet har eksplodert, og hun er tufsen og trøtt. Vi måtte en tur til legen i dag for å få noe for kløen. Hun holdt på å bli gaaaal. Medisinen er søvndyssende også, så nå sover hun endeligt godt. I morgen kommer min mor innom for å passe henne et par timer, så jeg får meg et par timer utenfor døren. Jeg gleder meg allerede. Jeg blir så trøtt av å sitte inne hele dagen . Jeg får ikke gjort en dritt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå