Gå til innhold

Alanya eller Golden Sands?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå funnet ut at vi reiser til Bulgaria eller Tyrkia, dette fordi vi har andre som vi kjenner som skal både til Alanya og Golden Sands.. men hva velger vi??

Hører folk si så mye negativt om Golden Sands, jeg trodde det var billigere der nede, men nå som de er med i EU er det kanskje likt med Tyrkia?

Og SOOL, er det lite med sol der? Jeg har aldri vært i syden, å når jeg først skal dra, så hadde det vært fint med sol.. :ler:

Til dere som har vært i Alanya/GS, hva har dere å si om plassene? Hvordan er hotellene, prisene, folkene, utelivet, andre aktiviteter? :)

Håper noen svarer, da det begynner å bli på tide til å reise.... :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på begge plassene, og tviler på at noen klarer å lure meg med til Golden Sands en gang til. Men Alanya besøker jeg gjerne flere ganger. Min erfaring er at det er bedre standard og vær der.

Skrevet

har ikke selv vært i golden sands, men har en venninse som har det. men det er forskjell på folk, jeg vet at jeg er meget ulik henne i forhold til standard, jeg liker at det er ordentlig standard, hyggelige folk, rent og pent.. for henne er det viktigste at dt er mye gode utesteder--- så det er det sikkert, for hun trivdes!!!

alanya derimot har jeg bare gode ord å si om! selv vært der, og skal tilbake igjen! men, ikke reis dit alene uten gutteselskap, for da vil du nok ikke reise tilbake. de er veldig pågående om du er jentene alene, men så fort du har en gut ti armene er det meget mye respekt å få. bortsett fra det er det driiit billig å leve der, masse bra å kjøpe og dette er også billig, flotte strender, hyggelige folk, og veldig varmt og godt!! jeg ville valgt alanya!!og det gjør jeg også:)

Skrevet

jeg har bare vært i alanya.. men av de jeg kjenner som har vært begge deler så foretrekker de alanya

Skrevet
har ikke selv vært i golden sands, men har en venninse som har det. men det er forskjell på folk, jeg vet at jeg er meget ulik henne i forhold til standard, jeg liker at det er ordentlig standard, hyggelige folk, rent og pent.. for henne er det viktigste at dt er mye gode utesteder--- så det er det sikkert, for hun trivdes!!!

alanya derimot har jeg bare gode ord å si om! selv vært der, og skal tilbake igjen! men, ikke reis dit alene uten gutteselskap, for da vil du nok ikke reise tilbake. de er veldig pågående om du er jentene alene, men så fort du har en gut ti armene er det meget mye respekt å få. bortsett fra det er det driiit billig å leve der, masse bra å kjøpe og dette er også billig, flotte strender, hyggelige folk, og veldig varmt og godt!! jeg ville valgt alanya!!og det gjør jeg også:)

Det er sant at de kan være litt mer plagsomme i Tyrkia enn i Bulgaria. Men i Bulgaria så var de fleste uhøflige og lite serviceinnstilte. Da foretrekker jeg heller innpåslitne tyrkere.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om... Jeg var i Bulgaria i sommer og jeg har ikke hatt noen bedre ferie.. Jeg var i Golden Sands og det var nydelig, jeg anbefaler plassen og Hotell Admiral.. Det er et helt supert sted.

Gatene var så rene og fine, det var ikke en eneste sneip på gata, folk var hyggelige og service bevisste. Så jeg anbefaler Bulgaria!!

Og til dere som ikke har vært der og ikke opplevd stedet burde ikke uttale dere for Bulgaria har forbedret seg mye på bare noen få år...

Skrevet

Jeg har vært i bulgaria, i Sunny Beach. Jeg vil ikke tilbake. Jeg ble overfalt av tiggere, en lite koselig opplevelse. Ellers syntes jeg standaren var lav og det var tiggere overalt.

Har vært i Alanya, og trivdes kjempegodt. Dit reiser jeg gjerne tilbake igjen.

Er veldig glad i Tyrkia som reisemål.

Skrevet

Har bare vært i Alanya, dersom du liker å slippe å prate Engelsk, men kan prate Svensk eller Norsk til de fleste, kjøpe kjøttkaker til middag og gå på Norsk pub, eller Vikingen Beach Club er du på rette stedet..men er selvfølglig muligheter for å se litt kultur også dersom du tar deg noen dagsturer utenfor de verste turistområdene, kan f.eks beskøke en nomadefamilie som bor i fjellene og smake på deres hjemmelagde spesialiteter!

For bading og soling tror jeg dere vil bli godt fornøyd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...