*melis* Skrevet 24. januar 2007 #41 Skrevet 24. januar 2007 Plusss at det er fort gjort å bli avhengig.
Gjest Silmarill Skrevet 25. januar 2007 #42 Skrevet 25. januar 2007 Plusss at det er fort gjort å bli avhengig. ← Avhengig?? Hva mener du nå da ? :klø: KG er et kall!
Gjest Advena Skrevet 25. januar 2007 #43 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Først og fremst så liker jeg meg på KG (med unntak av sure svar og slikt i diverse tråder ). En annen ting er at man får svar og tips om ting man lurer på, og dessuten er det fint tidsfordriv. Endret 25. januar 2007 av Mystisk
Shoegal Skrevet 25. januar 2007 #45 Skrevet 25. januar 2007 Av og til aner jeg ikke hva jeg gjør her. I ulik/varierende grad skyldes det vel tidsfordriv, mulighet til å stille spørsmål om det ene og det andre, informasjon generelt. Selv om det vel kanskje er ment å være et debattforum orker jeg sjelden å involvere meg særlig i debattene. Når arbeidshverdagen er fylt av konstruktive politiske/økonomiske diskusjoner, så holder stort sett det for meg. Og av og til får jeg meg en god latter på toppen
Gjest Snuske Skrevet 25. januar 2007 #46 Skrevet 25. januar 2007 Fordi jeg ikke kjenner noen her jeg bor, så da er det fint å ha et sted å 'prate'.
Donpedro Skrevet 26. januar 2007 #47 Skrevet 26. januar 2007 Jeg lurer igrunnen mer og mer på hva jeg gjør her. Da jeg kom for mange år siden diskuterte jeg mye, men det gidder jeg i liten grad lenger. Praktiske råd og mulighet til å stille spørsmål er kjekt å ha, jeg har noen kjente her, og en og annen dagbok jeg følger med på. For en stund siden var jeg ikke her, og det gikk jammen meg helt greit det også. Savner muligheten til å være gjest.
Gjest Mayamor Skrevet 26. januar 2007 #48 Skrevet 26. januar 2007 Det går i bølger med hvor mye jeg er her inne. Men grunnen? Mange kjekke mennesker som ofte har noe vettugt å skrive.
Gjest Mayamor Skrevet 26. januar 2007 #49 Skrevet 26. januar 2007 En annen og viktig ting: På andre forum kan en starte en tråd - 4 dager senere: 2 svar. På Kg - 4 timer senere: 2 sider Samme debatt. Har prøvd. Kg pulserer! Det er kjekt.
Gjest Maxagaze Skrevet 26. januar 2007 #50 Skrevet 26. januar 2007 Er litt nysgjerring på hvordan "dere" fungerer, og tenker.. Utenom det; generelt bare drive dank, og henge rundt på dataforumet (er jo ikke nerd for ingenting)..
Mirabella76 Skrevet 26. januar 2007 #51 Skrevet 26. januar 2007 Eg er vel her av ulike grunnar. Først og fremst er det jo artig tidsfordriv å vera her på KG. Og så er det kjekt å delta i diskusjonar, og å få svar på spørsmål/ting eg lurer på. Interessant å sjå kor forskjellige meiningar folk kan ha om ting! Eg er ganske ny her inne, men håpar også på å få nokre nye vennar her på KG etterkvart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå