Gå til innhold

Hvorfor er du på kg?

Fremhevede innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Har spurt meg selv det samme mange ganger, men jeg synes bare det er så koselig å "snakke" med noen om allting - spesielt bryllup nå i disse dager, men også andre ting som kanskje ikke betyr så mye ;) Synes det er gøy med KG jeg... er jeg blitt avhengig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har sendt deg tråden på PM ;)

Kan jeg også få? :sjenert:

*imponere samboer med deilig karamellpudding*

Skrevet

Jeg bruker all annen tid på nettet til geek-sider og diskusjonsforum rundt åndelighet, religion og okkultisme, så da kan det være litt godt å ha det normale og vanlige som et avbrekk.

Skrevet
Jeg vet at Orkla ??  har kjøpt opp kg, så jeg burde av prinsipp (politiske) ikke være her, men jeg drikker fan meg cola også.

Så da så...

Ren saksopplysning: Det er Edda Media som eier KG. Riktignok er Edda gamle Orkla Media, men Orkla har solgt seg helt ut nå nettopp. Det er kanskje vel så ille å være eid av britiske Mecom og klysa David Montgomery...

Men anyway: Jeg har mange gode venner på KG, og henger rundt i deres dagbøker. I tillegg er KG et fantastisk fint sted å få svar på alt jeg lurer på (hva jeg skulle gjort uten Arkanas oppskrifter og Leos oppussingstips, er jeg litt usikker på). Det nye språkforumet er en gave.

Utover det merker jeg at jeg diskuterer mindre og mindre. Kanskje fordi de interessante debattantene fordufter? ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg får ikke noe annet enn dårlig samvittighet og timer som flyr ut av å være her egentlig.... :sjenert:

Men når alt kommer til alt er det interessant å lese hva andre folk mener, og hvorvidt de har evne til å bygge en argumentasjon. En del brukere her inne er jo artige i seg selv også.

Ellers må jeg ærlig si at jeg har stilt meg selv spørsmålet over mye i det siste...

Skrevet
Kan jeg også få? :sjenert:

*imponere samboer med deilig karamellpudding*

*sendt*

Huh, hihi, kanskje jeg må være *lete-finne* person litt fremover, så kanskje noen begynner å like meg også! :ler:

Gjest Miss Guided
Skrevet
Jeg har spurt meg selv om det samme. Og for og være ærlig så vet jeg ikke. hvorfor jeg er her

Henger meg på denne.

Skrevet

Har vært her så lenge at jeg er nok grodd fast :sjenert:

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er her, egentlig. :klø: :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Har vært her så lenge at jeg er nok grodd fast :sjenert:

Jeg også.

Skrevet

Underholdning, tidsfordriv og en og annen interessant debatt. (Synes forøvrig det var mere av sistnevnte da jeg begynte å være her.)

Skrevet

Fordi jeg liker å diskutere, jeg møter mange hyggelig mennesker her inne, har fått meg venner og det er et sted jeg kan dele mine tanker og følelser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det er gøy å alltid ha tilgang på en diskusjon?

Skrevet

Eg er her mest for å lesa kva folk blant anna anbefalar inne på Velvære :) Likar også å følga med på diskusjonar omkring seriar og tv-program. Enkel og grei underhaldning i mine pausar frå bøkene :)

Hender eg hoppar innom Generell debatt og Snikk snakk også :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Fordi det er vanedannende. Sitter her når jeg ikke har noe annet å gjøre, eller jeg egentlig burde gjøre noe jeg ikke har lyst til.

Synes noen dagbøker er kjekke å følge med på.

Skrevet

Som flere sier - så er det vel en smule vanedannende. Og nettopp derfor irriterer jeg meg at jeg må sette meg ned her med kaffekoppen hver dag etter middag ... Jeg har jo klart å slutte å røyke - hvorfor klarer jeg ikke å kutte ut dette tullet her da?

Men jeg har vært flink å kuttet veldig ned på tiden jeg bruker her. Har ingen planer om å prøve å nå opp i 1000-innleggs-klubben ... Selvom jeg kanskje er oppe i 1000 innlegg hvis jeg legger sammen alle innleggene jeg har skrevet under forskjellige nick helt siden Kvinneguiden`s spede begynnelse for mange, mange år siden ;)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Det er et kall :ler:

Jeg skylder på det jeg da :sjenert: (har vært bruker her før og jeg da med nesten 6000 inlegg)

Endret av Silmarill
Skrevet

Tidsfordriv, en del artige og interessante tråder og en del tråder med gode tips og råd.

Skrevet

Jeg liker å lese innlegg fra folk som opplever noe jeg har opplevd og lese svarene de får (og svare selv). Også er det interessant å lese om hvordan andre folk har det og hvordan de takler ting. Pluss at jeg henger litt på data, klær, kosmetikk & velvære og kultur for å få tips. Også er det greit å kunne spørre om ting som er flaut å spørre andre om (eller som andre ikke vet noe om) og nesten alltid få svar :) Også er det litt greit å være her når jeg er ensom og vil ha selskap ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...