Gjest Nattblomst Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Hvor er nei-alternativet? Eller bryr meg ikke-alternativet?
Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hva har skjedd a? Er han blitt borte uten at han vil selv? Hvorfor det?
Gjest Fresh Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Gi oss Champagnepikken tilbake!! ← Merkelig. I følge deg var han jo ikke borte Men ja
Gjest King James Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 er dette en diktatur poll hvor det bare er et alternativ. Eller har jeg forvillet meg inn til en del av forumet som styres av hvite russlands president Alexander Lukashenko
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Vil ha han tilbake !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Dere som lurer kan sjekke dagboka mi, jeg gidder ikke skrive alt igjen...
Gjest Tyr Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Da er denne tråden forflyttet til snikk-snakk, antyder det hva "teamet" mener om denne "saken" ? ...undrer.
tuji Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Nå er jeg kraftig irritert. For det første: Hvorfor er dette en snikk-snakktråd? For det andre: Hvordan kan det forsvares å utestenge en bruker for et helt år fordi han stiller kritiske spørsmål? Javisst, han er veldig ironisk i formen, men ironi er et språklig virkemiddel som man bruker for å få frem et poeng. Champagnepikken har nesten ALLTID et godt poeng med trådene sine. Jeg synes det er helt utrolig besynderlig at han har blitt utestengt, når det tok ledelsen så lang tid å gripe inn i Milla/Minnie-saken, som etter min mening var mye grovere. Jeg mener ikke å trekke frem en diskusjon om Milla igjen, men det må være lov å sammenligne siden det er de to tilfellene av utestenging jeg kjenner. Håper ledelsen kan forklare policyen sin bak utestengninger som dette.
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Håper ledelsen kan forklare policyen sin bak utestengninger som dette. ← Den får du aldri
Brunhilde Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 Håper ledelsen kan forklare policyen sin bak utestengninger som dette. ← Først stenges (mesteparten av) forumet for gjester og som om ikke det er nok så stenges også faste brukere ute?! Jeg begynner faktisk å tro at takhøyden her inne er langt under minstemål...
tuji Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Jeg regner med de har en begrunnelse for en slik utestengning, hvis det faktisk stemmer at han er utestengt. Hvorfor ikke dele den med oss andre?
Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hallo! Altså, visst kan han komme med "spydige morsomheter" men han er ikke alene om det da! Ja, enig med Tuji, han har som regel en mening med det han skriver, og slik jeg "kjenner" han er han faktisk en snill og klok mann! Han setter ting og enkelte tråder på spissen, men hvem gjør ikke det? I alle dager Bønna får være her, det syns jeg er rart? Endret 23. januar 2007 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Regn ikke med noen forklarende ord tuji. Strategien i slike saker er klar. Øredøvende taushet.
Gjest King James Skrevet 23. januar 2007 #18 Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor er han sparket ut ?.......Han skriver jo ingenting som det er noe galt i. Kanskje mye ironi men hva er glat med ironi, eller var det utestengt for en stund.....Ja jeg skal ikke si annet en at det er andre man burde sparket ut en han,
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2007 #20 Skrevet 23. januar 2007 Hvor er nei-alternativet? Eller bryr meg ikke-alternativet? ← "Nei" er vi ikke interessert i, "Bryr meg ikke" kan finne på noe annet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå