Nille81 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei! Jeg skal inn å ta et bryst løft i morgen tidlig. Har vært mye fram og tilbake på om jeg ville ha innlegg i tillegg, men har nå bestemt meg for bare løft. Er veldig spent nå. Er d noen her som har erfaring på d?
Nille81 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Ingen erfaring, men lykke til ← Tusen takk! D var vel d jeg trengte aller mest nå
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Har ingen erfaring selv jeg heller, men masse lykke til! Hvis du har store bryster fra før tror jeg det ikke er nødvendig med innlegg. Vel egentlig er det ikke nødvendig uansett synes jeg
Nille81 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Har ingen erfaring selv jeg heller, men masse lykke til! Hvis du har store bryster fra før tror jeg det ikke er nødvendig med innlegg. Vel egentlig er det ikke nødvendig uansett synes jeg ← Takk! Har 75 c. Ville ikke i utgangspunktet ha innlegg. Liker ikke tanken på noe fremmed i kroppen min. Allikevel har d vært et stort valg for meg å ta, selv om jeg har ønsket d i mange år. Men d er ikke akurat som å gå å kjøpe meg en ny bukse.. Nå skal jeg være der om et par timer. Føles ut som jeg ikke har sovet noe i natt. Er gla for at jeg endelig har muligheten til å ta operasjonen, selv om jeg på den andre siden er redd for at resultatet ikke skal bli slik jeg håper på. Takk for støtte
Devana Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Nå er det vel antageligvis over alt for deg, håper det gikk bra
Nille81 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 Nå er det vel antageligvis over alt for deg, håper det gikk bra ← Hei! Nå er jeg hjemme igjen. Er fortsatt kvalm men ellers føler jeg meg bra. Personalet på plassen var kjempeflinke og omsorgsfulle. Vet ikke hvordan resultatet er blitt, men er veldig gla for d nå. Setter virkelig pris på oppmerksomheten fra dere
Devana Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Det var godt å høre Du får prøve å slappe av nå. Håper du sier ifra hvordan resultatet ble etterhvert
Nille81 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2007 Så bra at alt gikk fint ← Hallo igjen! Nå har jeg ligget rett ut disse to dagene. Vært fryktelig dårlig i forhold til kvalme. Tålte ikke de antibiotikaene jeg fikk så jeg har byttet ut de i dag. Ellers er formen ok. Ikke så vont som jeg trodde på forhånd, men kjenner d river litt i sårene og er veldig stiv i musklene nakke og rygg. På søndag får jeg ta av bandasjen å se hvordan d ser ut. Er veldig spent på d! Merkelig følelse å ikke vite hvordan mine egne pupper ser ut.. Iværtfall.. Skal si ifra hvordan resultatet blir. God helg.
Devana Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Det blir spennende å høre hvordan det går. God bedring Håper det blir litt bedre etterhvert
Nille81 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2007 Hallo I dag har jeg skiftet bandasje og tape. Tok meg nesten to timer, men så er jeg veldig pysete for sår også da. Har fått de struttepuppene, ikke så store men akkurat passelig for meg. Jeg vet de kommer til å synke ned etter en tid men nyter følelsen så lenge d varer. Brystvortene så veldig sår ut nå og rundt var d alle mulige slags farger. Men jeg tenker ting faller på plass å blir bedre etter vært. Merker at d tar litt tid for meg å komme meg helt igjen, men foreløpig er d verdt d. Hjelper litt å kunne skrive om d her.
Gjest Minimi Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Så bra at du er fornøyd Hvor lang tid tar det før de er til det normale igjen med tanke på vondter og farger?
Nille81 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2007 Så bra at du er fornøyd Hvor lang tid tar det før de er til det normale igjen med tanke på vondter og farger? ← Hatt veldig vondt etter at jeg bytta tapen etter fire dager. Hun resepsjonsdama mente jeg ikke skulle ha bytta dem før etter to uker.. Har fått time til kontroll ikveld for å se på d. Blir jo litt bekymra da. Brystvortene sitter litt lengre ned enn d jeg hadde håpet på, tenker endel på d da... Men d kan jo være at det retter seg mere til etterhvert. Er litt dårlig på å si ifra, men d handler jo om kroppen min så jeg skal nevne d for kirurgen i dag.
Devana Skrevet 1. februar 2007 #15 Skrevet 1. februar 2007 Hatt veldig vondt etter at jeg bytta tapen etter fire dager. Hun resepsjonsdama mente jeg ikke skulle ha bytta dem før etter to uker.. Har fått time til kontroll ikveld for å se på d. Blir jo litt bekymra da. Brystvortene sitter litt lengre ned enn d jeg hadde håpet på, tenker endel på d da... Men d kan jo være at det retter seg mere til etterhvert. Er litt dårlig på å si ifra, men d handler jo om kroppen min så jeg skal nevne d for kirurgen i dag. ← Du får si ifra om alt du har i tankene så slipper du å bekymre deg ihvertfall. Håper det går bra på kontrollen ikveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå