Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg sko! Tips!


Cinderella2003

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lett etter brudesko som ikke koster så alt for mye, siden budsjettet vårt er i strammeste laget.

I går var jeg på eurosko og fant noen nydelige brudesko av merker Roberto Rosso. De var off-white/champagne-fargede, med et lite broderi på siden. Synes de var kjempefine og ble såå fornøyd. Og det beste var at de bare kostet 299,-

Kanskje et tips til andre? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er flere som har gode tips til steder å få kjøpt pene sko uten å måtte ut med en formue, som kom gjerne med de! Syns det er vel dyrt med rundt 1000 kr for et skopar jeg antakelig vil bruke en dag i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sko med åpen tå (sandal-aktige) og ikke så høye hæler. Ikke så lett å finne noe rimelig da, nei... Brudesalongene skal jo gjerne ha 1000-1200 kroner! For et par sko! Helt uaktuelt!

Men jeg fant en nettside med utrolig mange brudesko! På www.bridalshoes.com/ finner man det meste! Dessuten kan de farge skoene til elfenben (ivory) uten ekstra kostnad (det skal de gjøre med mine). Men hvis du ikke vil ha dem farget, har du muligheten til å sende dem tilbake om de ikke passer...

PS: Mine sko heter Lynn, og fins under 'Low heels'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk, at hvis dere gifter dere off-season, så kjøp mens det er sesong for lyse sko. Jeg giftet meg sent på høsten og dere kan jo tenke dere hvor mange lyse sko det var blant alle de mørke slagstøvlene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et tips av venninna mi om at de hadde helt ok bryllupssko på Økonomisko. Hun hadde kjøpt sine der, og de var skikkelig lekre. Koster rundt hundrelappen sa hun. Ta en titt! Det skal iallefall jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...