Gå til innhold

Dataen slår seg av..


Kveita

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg?

når jeg er så uheldig å skrolle/rulle fort ned på en side på nettet så kobbler den bærbare pc-en helt ut... :(

pluss at viften står å går hele tiden..

Noen som har noen tips å komme med?

Endret av Kveita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Hvor mye minne bruker den på "vanlige" ting? Jeg har hatt samme problem med en stasjonær pc som var full i spyware, om jeg scrollet fort, åpnet mange vinduer etc sa det bare poff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Kjør scan, dersom den finner noe kommer det opp. Så merker du bare alle filene og programmet fjerner det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxagaze
Er det noen som kan hjelpe meg?

når jeg er så uheldig å skrolle/rulle fort ned på en side på nettet så kobbler den bærbare pc-en  helt ut... :(

pluss at viften står å går hele tiden..

Noen som har noen tips å komme med?

Hva mener du med kobler ut.. ? Fryser den, og kommer seg hvis den står litt. Eller går den i svart ? Restarter den.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dataen ble litt bedre, det var mye dritt som ble funnet! :)

Takk for hjelpen Kristin!

Men vifta står å går hele tiden, å ingen prosesser er igang...

(Maxagaze: Pc-en slår seg av hvis jeg har det travelt å scoller fort å åpner nye sider. og hvis den står å ladder så konker den enda fortere

Den må stå en stund før jeg kan slå den på ellers slår den seg av igjen).

Er ikke så inne på disse data greierne...

Endret av Kveita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mest ut som din pc går varm. Det er nok ikke nok kjøling. Når du laster mange sider og scroller mye, må pcen jobbe mere og utvikler da mere varme.

Mitt tips er å rense prosessorkjøleren m/vifte. Få gjerne noen som har gjort det før til å gjøre det, det er ikke vanskelig å ødelegge noe slik om du ikke har vært borti det før ;) I tillegg kan du jo rense vifta mens du først har pcen åpen, det skal helst gjøres innimellom, men vet at ganske mange ikke er klar over dette.

Endret av Ponine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...