Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, Jeg har lest mye om Ellipsemaskin og hvor ekkektiv og god treningsmaksin at jeg fikk kjempe lyst til å kjøpe en. Har ikke mulighet til å trene i helsestudio. Er det noen her med erfaringer og evt. hvor jeg kan få tak i en bra og rimelig maskin. Jeg var på G-SPORT igår og der hadde de en til ca. 6000,- "alt for dyrt" for meg.

Takker på forhånd alle som kommer med råd og tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

"Bra" og "rimelig" er ord som vanligvis ikke passer så godt sammen når det er snakk om avansert utstyr. Du får det du betaler for; 6000 var ikke så ille; tipper de på treningssentrene fort koster det fem-tidobbelte.

Skrevet

Det var desverre ikke det svaret jeg forventet her i forumet. Det finnes stor prisforskjell mellom butikkene derfor så lurte jeg på om det var noen som allerede har klart å gjøre et bra kjøp. Prisforskjell her i Norge for samme maskin kan være mellom 1500-2000

Skrevet

SmartClub har billige maskiner, evt TV-shop tror jeg har en. Vi kjøpte en ellipsemaskin og treningssykkel på SmartClub, tror de kostet ca 2000,- hver.

Funker helt greit, av og til må du stramme den, men det går fort. Er nok ikke samme kvalitet som de dyre, men hvor mange finesser trenger man egentlig.

Skrevet (endret)

http://www.abilica.no/ -gå på produkter, så eliptikaler..

Jeg har den i midten, den er helt super. Den billigere modellen er sikkert helt ok også, men den har ikke display der det bl.a ligger ferdigprogrammerte treningsprogrammer, noe jeg synes er veldig greit.

Jeg kjøpte min for noen år siden på MX-sport. Den gir god trim, og belaster leddene lite.

Håper du finner ut av det! :)

Endret av Cæsar
  • 2 uker senere...
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

*dytte*

Flere råd/tips? :klø:

Skrevet

Jeg har nå endelig kjøpt meg en ellipse maskin fra Smart club på salg kr. 2300,- nedsatt fra 4000,- Har brukt den i to uker og er meget fornøyd foreløpig.

Skrevet

Hvor lenge går du på den hver gang du trener?

Skrevet

Jeg har ikke privat - men trener på Sats.

Vurdererå kjøpe fra Abilica.

Er på Elipsemaskinen ca. 45-50 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...