Gå til innhold

Dusken trendy igjen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - morsomt med tanke på alle trådene her hvor folk har skrevet (ikke tenkt stygt!) at de aldri vil slutte å barbere seg. Nå får vi nå se hva det blir til :ler:

Skrevet
Hvorfor barberer du deg hvis det er et pes?

Har ikke folk egen vilje lenger?

Hehe, det tenkte jeg også. Hvis man barberer seg og ikke er komfortabel med det, må man virkelig lese i avisen at det er "ut" før man slutter å gjøre det? :overrasket:

Skrevet

Artikkelen handler ikke om å slutte å barbere seg, den handler om at det er mer moderne og beholde en stripe eller en pent frisert trekant nedentil. Kjønnsleppene og området bakover mot rumpa skal fortsatt være glatte.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hvordan i all verden kan en kjønnsfrisyre være TRENDY og hvorfor er dere så glade for det? Går dere rundt og bretter ut godsakene hele dagen for å vise verden hvor motebevisste dere er? :hakeslepp:

Nei, takke seg til "hanekammen" min som jeg liker å ha for meg selv.

Skrevet
Hvordan i all verden kan en kjønnsfrisyre være TRENDY og hvorfor er dere så glade for det? Går dere rundt og bretter ut godsakene hele dagen for å vise verden hvor motebevisste dere er? :hakeslepp:

Nei, takke seg til "hanekammen" min som jeg liker å ha for meg selv.

Ja, du er nok overhodet ikke påvirket av trenden. :Gjesp:

Skrevet

Akkurat hva som er trendy eller ikke når det gjelder kjønnsfrisyre er meg revnende likegyldig. Jeg tviler også sterkt på at min samboers preferanser kommer til å påvirkes nevneverdig.

Skrevet
Ja, du er nok overhodet ikke påvirket av trenden. :Gjesp:

hvilken trend??

Jeg har denne frisyren fordi det er den som ser best ut på meg, og har hatt den i 4 år nå uten å bytte. Trendene har vært opp og ned oppigjennom, men jeg har ikke rikket meg for hva moteverdenen vil jeg skal, nettopp fordi jeg synes annet er stygt (på meg).

Så fjern den gjespinga di. Jeg beklager rotete innlegg men jeg er distrahert av orgasmiske lyder rundt meg kan ikke skrive mer nå

Skrevet

Må folk virkelig bli fortalt hvordan de "skal" se ut ...down there? Jeg lo godt av alle som "måtte" barbere seg hele tiden....Jaja mensann, nå skal saueflokken snu igjen! Lykke til alle sammen. :ler: Gillette kommer til å gå konkurs.

Hilsen..."stilsikker" :ler:

Skrevet

Ingen vil innrømme at de på noen måte påvirkes av trender i forhold til kjønnshår.

Likevel var det vel knapt en sjel som fjernet noe kjønnshår for 30 år siden, mens i dag gjør omtrent alle det - i større eller mindre grad.

Gjest duskedamen
Skrevet
Å lykke - underlivet mitt er trendy *sukk*

Alt kommer tilbake igjen, så det er bare å holde på de tingene du liker best og plutselig er du trendy igjen. :ler:

Gjest Maksprell
Skrevet

Dusk er trendy?? Hehe,jeg må le..Det som er trendy er å være seg selv og drite i hva som er in og hva som ikke er in..

Skrevet

Bra det er trendy, for jeg har rene jungelen der nede nå når den store graviditets magen er i veien. :ler:

Men blir glatt igjen når babyen er ute og magen ikke er i veien mer.

Skrevet
Ingen vil innrømme at de på noen måte påvirkes av trender i forhold til kjønnshår.

Likevel var det vel knapt en sjel som fjernet noe kjønnshår for 30 år siden, mens i dag gjør omtrent alle det - i større eller mindre grad.

Da vakke jeg født! Jeg begynte å fjerne det da jeg fikk hår for det klødde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...