Kayli Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hadde dere noen symptomer? Grunnen til at jeg spør, er at jeg noen måneder har kjent en kul nederst i magen. Det kjennes ømt å ta på området, og det er verst når jeg har mens. Får vel bare komme meg til legen, men kunne vært greit å høre om noen av dere har opplevd noe lignende.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Ville tatt meg en tur til legen å fått sjekket det opp. Jeg hadde en cyste på 5 kg, fikk ingen klare symptomer før den begynte å lekke, det var utholdelig vondt. I ettertid så ser jeg selvfølgelig at det var cysten som hindret blodtilførselen til beina når jeg lå på magen og at jeg ikke hadde så dårlig kondis, men at det var cysten som tok plassen til lungene. Magen føltes også litt oppblåst, men slik har jeg alltid vært. Var så godt trent at man ikke la merke til cysten.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Mine symptomer var litt diffuse; spesielle magesmerter, forstoppelse, vektnedgang, men ingen synlige tegn på cyste, som kul, for eks. Ta en tur til legen. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Kan og være brokk. Ta deg en tur du, like greit å få ordnet opp i det først som sist
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Kan og være brokk. Ta deg en tur du, like greit å få ordnet opp i det først som sist ← Lite sannsynlig på en kvinne. Men ta deg en tur til legen.
wondergirl Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også hatt en cyste en gang, men merket det ikke før den sprakk. Det gjorde vondt i magen, først trodde jeg at jeg hadde forspist meg (Det var midt i jula), men det gikk jo ikke over, så jeg gikk til legen, som sendte meg rett på sykehus fordi han trodde det var blindtarmbetennelse (Smerten var sterkest i området der blindtarmen sitter). Det var heldigvis ikke noe farlig, men fy så vondt! 5 kg?? Stakkars!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå