Gå til innhold

Politimann mister jobben


mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Silmarill

Blir kvalm av å lese om denne mannen!

Dette kan forekomme i presteyrket, lærere, politiet, barnevernet osv...

Merkelig at noen påstår at slikt ikke kan forekomme i enkelte yrker :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er flere sorte får ute i verden, overrasker det meg bestandig når disse er å finne i politietaten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig noen overrasket over at det finnes, bokstavelig talt, bad cops? Jeg husker en tråd der noen frenetisk forsvarte en kriminell drittsekk (finnes det drittsekker blant kriminelle, altså? Jøss!), men jeg kan ikke huske at noen var overrasket over at det finnes drittsekker i uniform. På den annen side har du sikkert en link som kan bevise det du påstår.

Skremmende, forresten, at omtrent hver tredje politimann har fått tilbud om korrupsjon. Det forteller at det kongelige norske folk består av mange drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker en tråd der noen frenetisk forsvarte en kriminell drittsekk (finnes det drittsekker blant kriminelle, altså? Jøss!), men jeg kan ikke huske at noen var overrasket over at det finnes drittsekker i uniform.

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Det jeg undrer meg over, er at de tør. Fallhøyden er jo enorm, da, når man har et yrke som det. Samme gjelde jo for f.eks prester, lærere, barnevernsarbeidere osv - de som liksom skal være gode forbilder og passe på at saueflokken (les: vi) oppfører oss i henhold til lov og orden og skikk og bruk...

Håper drittsekken får straff som fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig noen overrasket over at det finnes, bokstavelig talt, bad cops? Jeg husker en tråd der noen frenetisk forsvarte en kriminell drittsekk (finnes det drittsekker blant kriminelle, altså? Jøss!), men jeg kan ikke huske at noen var overrasket over at det finnes drittsekker i uniform. På den annen side har du sikkert en link som kan bevise det du påstår.

Skremmende, forresten, at omtrent hver tredje politimann har fått tilbud om korrupsjon. Det forteller at det kongelige norske folk består av mange drittsekker.

Vi snakker garantert om samme tråd, og jeg vil påstå at flere av debatantene i den tråden, Dem selv medregnet Hr. Pikk, tok nevnte politmann i forsvar og bestemte seg/deg for at det var mannen som ble lagt i håndjern som var dritten. Uten å vite stort om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Vi snakker garantert om samme tråd, og jeg vil påstå at flere av debatantene i den tråden, Dem selv medregnet Hr. Pikk, tok nevnte politmann i forsvar og bestemte seg/deg for at det var mannen som ble lagt i håndjern som var dritten. Uten å vite stort om saken.

Hr Pikk :ler: spurte etter en link, og jeg mener å huske det er denne

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...3entry3881213

Ler ikke av noen altså, men syns navnet Hr.Pikk var litt morsomt bare!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker garantert om samme tråd, og jeg vil påstå at flere av debatantene i den tråden, Dem selv medregnet Hr. Pikk, tok nevnte politmann i forsvar og bestemte seg/deg for at det var mannen som ble lagt i håndjern som var dritten. Uten å vite stort om saken.

Mens du tok den kriminelle i forsvar, med like lite info som Pikken om saken det gjaldt. Selv om Pikken tok "politiets side" i den tråden, er det ikke dermed sagt at han ikke tror det kan finnes drittsekker i politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
Mens du tok den kriminelle i forsvar, med like lite info som Pikken om saken det gjaldt. Selv om Pikken tok "politiets side" i den tråden, er det ikke dermed sagt at han ikke tror det kan finnes drittsekker i politiet.

Pikken vet at det finns drittsekker i alle yrker!

Alle vet vel det håper jeg!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du tok den kriminelle i forsvar, med like lite info som Pikken om saken det gjaldt. Selv om Pikken tok "politiets side" i den tråden, er det ikke dermed sagt at han ikke tror det kan finnes drittsekker i politiet.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politifolk er stort sett alrighte folk.

Kriminelle er stort sett drittsekker.

Noen politifolk er drittsekker og noen kriminelle er alrighte.

Nok om det. :sjarmor:

Endret av dentinox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du tok den kriminelle i forsvar, med like lite info som Pikken om saken det gjaldt. Selv om Pikken tok "politiets side" i den tråden, er det ikke dermed sagt at han ikke tror det kan finnes drittsekker i politiet.

Tror ikke jeg tok ham i forsvar, men jeg fløy nok litt i synet på de som bare antok at han hadde hele feilen selv fordi jeg har sett politifolk av nettopp den typen som ble beskrevet der. Mer enn én. Mer enn to også faktisk. :sjarmor: Og det er ikke det at jeg har sett hundrevis at dem i aksjon, så prosentandelen er ganske høy.

Det jeg vel også sa (uten at jeg gidder å gå inn i tråden og sjekke det nå) var muligens at de som veldig lett ser på politiet som helter er de som egentlig ikke har hatt noe særlig med dem å gjøre. Sett dem mest på avstand liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg tok ham i forsvar, men jeg fløy nok litt i synet på de som bare antok at han hadde hele feilen selv fordi jeg har sett politifolk av nettopp den typen som ble beskrevet der. Mer enn én. Mer enn to også faktisk.  :sjarmor: Og det er ikke det at jeg har sett hundrevis at dem i aksjon, så prosentandelen er ganske høy.

Det jeg vel også sa (uten at jeg gidder å gå inn i tråden og sjekke det nå) var muligens at de som veldig lett ser på politiet som helter er de som egentlig ikke har hatt noe særlig med dem å gjøre. Sett dem mest på avstand liksom.

..og de som har sett plenty av bråkmakere som ypper med politi som bare gjør jobben sin har automatisk feil? Mens du, på bakgrunn av dine erfaringer har rett, og dermed også kan tillegge andre folk meninger de ikke har, basert på at de ser saken fra en annen vinkel enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..og de som har sett plenty av bråkmakere som ypper med politi som bare gjør jobben sin har automatisk feil? Mens du, på bakgrunn av dine erfaringer har rett, og dermed også kan tillegge andre folk meninger de ikke har, basert på at de ser saken fra en annen vinkel enn deg?

Det er vel ikke snakk om feil og riktig?

Jeg påstår ikke at det ikke finnes ok politifolk - jeg kjenner noen sånne også. Jeg reagerte bare i den andre tråden på de som hardnakket stod på at trådstarters versjon av historien hun fortalte den gangen omtrent ble slått ned på som naivitet og godtroendhet av enkelte. Til tross for at hun vel var den eneste som hadde noen kjennskap til akkurat den historien. Ingen her visste noe om den.

Jeg sa ikke i den tråden, og jeg sier heller ikke nå at alle i politiet er svin og at jeg har rett i det fordi jeg har sett "et par" av dem i aksjon, jeg sa da, og jeg sier nå, at det forekommer, og jeg blir bare innmari provosert når enkelte klarer å få frem at de har særdeles vanskelig for å tro det. Og det er da jeg sier at jeg tror at disse egentlig ikke har hatt noen personlig erfaring med dem. Annet enn at de antakelig har vært innom og hentet pass på ett eller annet tidspunkt, eller sett dem patruljere.

Jeg antar at de fleste har valgt yrket fordi de har gode intensjoner, men jeg sier også at noen av dem aldri burde hatt den jobben de har, og at noen også har valgt akkurat det yrke ut fra helt feil motiv. Og i akkurat et sånt yrke kan det bli ganske fatalt om du er på feil sted. Litt mindre fatalt er det å være en drittsekk og sitte bak et skrivebord i 6.etasje i postgirobygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men noen tillot seg å påstå at i historien til trådstarter så var det hennes beskjent som var dritten. Selv om hun faktisk var den eneste som hadde personlig kjennskap til noen av de involverte over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veldig sjelden at vi sitter med all bakgrunnsinformasjon om sakene som diskuteres her inne. Og da må man nesten ta utgangspunkt i det lille man vet. Det ser jeg ingenting galt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...