Gå til innhold

indisk restaurant


mee mee

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en god indisk restaurant i nærheten av sentrum/majorstua, som er god og ikke for dyr?

haster litt, siden det blir middagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zaika i Vika er billigere enn Agra, og etter min mening er maten akkurat like god (kokken deres jobbet på Agra før). Interiøret er så som så, men det er smaken som teller. Ellers er det en på Majorstuen (Gate of India, tror jeg) som har ok priser og maten er ganske god også. Et stort pluss med den restauranten er at de har store gode stoler (nesten som lenestoler) ved bordene, noe som inviterer til å sitte lenge og bare skravle og kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt anbefale Curries (tidligere Hurry Curry) i Parkveien, like ved trikkestoppet for 17/18-trikken ned mot byn. SUPERGOD og rimelig mat! En vanlig chicken masala med nanbrød blir ca 115 kroner.

Nå er det en stund siden jeg var der, må stikke innom snart :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zaika i Vika er billigere enn Agra, og etter min mening er maten akkurat like god (kokken deres jobbet på Agra før). Interiøret er så som så, men det er smaken som teller. .

Anbefaller også denne. Spiste der på fredag, og maten er helt fortryllende :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie
Ellers er det en på Majorstuen (Gate of India, tror jeg) som har ok priser og maten er ganske god også. Et stort pluss med den restauranten er at de har store gode stoler (nesten som lenestoler) ved bordene, noe som inviterer til å sitte lenge og bare skravle og kose seg.

Enig med Arkana! Denne er ikke saa dyr, har kjempegod mat og morsomt, litt "overdone" interior.

Gandhi paa Majorstuen har ogsaa god mat.

(Men er det bare meg som synes det er litt....upassende aa kalle opp en restaurant etter en mann som blant annet brukte sultestreik som virkemiddel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...