Gå til innhold

Så trist og lei

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så trist og lei for tiden. Jeg er samboer, men føler at gnisten er litt borte og at jeg er den eneste som forsøker å gjenoppvekke den. Jeg savnet det å føle meg elsket.

Jeg studerer og jobber, men er dårlig i begge deler for tiden. Studiene er snart ferdige, men jeg må skrive oppgave. Mitt mareritt, og jeg klarer ikke å komme framover. Jeg mangler helt motivasjon og også tid og ro til å konsentere meg om den.

Jeg jobber, relevant i forhold til den utdanningen jeg holder på med, men veldig usikker jobb. Er selvstendig, og burde jobbet mindre mens jeg blir ferdig med oppgaven, men er redd for å takke nei til oppdrag pga usikker jobbsituasjon. Frykter at det ikke blir noe bedre når jeg er ferdig heller.

Alt ser så svart ut for tiden. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Slapp godt av når du kan det og vær snill med deg selv. Ikke forvent at du skal fungere som normalt nå.

Gå til legen din, du får nok sykemelding rimelig raskt om du ønsker det!

:klem:

Skrevet

Takk for klemmen. Da jeg er selvstendig og avhengig av oppdragene (og fornøyde kunder) for å tjene penger, er sykemelding vikke noe alternativ.

Skrevet

Dra til legen din og be de sjekke stoffskiftet ditt, mange opplever depresjon av forskjellig grad og blir veldig slitne og tiltaksløse viss de har ubalanse i stoffskiftet.

Jeg kjenner meg veldig godt igjen og har klart å jobbe fulltid likevel, med hjelp fra legen min (hadde faktisk anemi og ubalanse i stoffskiftet). Jeg ble behandlet for anemi med B12 (på resept) og ble mye bedre.

Men det er også mulig at du trenger litt coaching i forhold til jobbsituasjon og få hjelp til å finne en jobbløsning du kan leve med, for det virker som om den usikkerheten sliter på deg...

Lykke til :klem:

Skrevet

Huff, dette hørtes både leit og slitsomt ut. Jeg har kjent det på kroppen selv, og vet at det er tøft.

Det er lettere å komme seg ut av dette dersom du får hjelp. En lege kan muligens hjelpe deg, dersom h*n finner ut at det er noe galt med kroppen. Kan du være utbrent? Lei?

Ønsker deg lykke til med både samboerskapet, jobben og studiene. Husk at det er DU som er viktigst akkurat nå, og at du må få konsentrere deg om å komme deg på beina.

Skrevet

Du er ikke den eneste som har vært nede i en mørk dal. :klem: Skjønner godt at du er trist og lei deg når ting er sånn som det er akkurat nå. Det høres ut som du kanskje må ta noen pauser fra noe av det du driver med og heller ta litt hånd om deg selv (og parforholdet?).

Si til deg selv at dette er kun en periode, du skal komme deg ut av det- for det gjør du. Håper det snart går bedre for deg, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...