Gå til innhold

Noen som har forslag?


nirvana

Anbefalte innlegg

Svigermor har bursdag om ei uke, og ønsker seg "snille barn" og sier som vanlig at hun ikke skal ha noe.

Hva skal vi gi henne i år, tro? Synd at jeg brukte opp http://www.lysstoperiet.no til morsdagen.. icon_rolleyes.gif

Hun blir 45. Jeg håper noen har gode ideer! icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

folk i den alderen har sikkert nok nips og utstyr, så jeg ville satset på en rene luksusartikler..vin, bøker, aromaterapi osv.

når det gjelder min mor stiger gjerne gleden i motsatt proposjonalt forhold til gavens nytteverdi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alla mammaer liker selvlagde saker icon_smile.gif

Hva med å kjøpe en fin kurv på "Nille", og fylle den opp med god-saker? Du kan bake din spesial-kake, eller prøve deg på konfekt, som du pakker fint inn i cellofan. En flaske vin, eller finere kaffe-bønner er et fint supplement til godsakene, kanskje med en god bok også?

Det viktigste ved gaven er allikevel et koselig kort/brev, der du kan minne om at hun er omringet av familie som er glad i henne og setter pris på henne! icon_smile.gif

Lykke til12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag noe selv. Det er kankje sånn du tenker at du gjor når du var barn. MEN somregel liker de slike ting. Og billig er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...