nirvana Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 Svigermor har bursdag om ei uke, og ønsker seg "snille barn" og sier som vanlig at hun ikke skal ha noe. Hva skal vi gi henne i år, tro? Synd at jeg brukte opp http://www.lysstoperiet.no til morsdagen.. Hun blir 45. Jeg håper noen har gode ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 folk i den alderen har sikkert nok nips og utstyr, så jeg ville satset på en rene luksusartikler..vin, bøker, aromaterapi osv. når det gjelder min mor stiger gjerne gleden i motsatt proposjonalt forhold til gavens nytteverdi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mars 2002 takk! jeg har startet letinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Alla mammaer liker selvlagde saker Hva med å kjøpe en fin kurv på "Nille", og fylle den opp med god-saker? Du kan bake din spesial-kake, eller prøve deg på konfekt, som du pakker fint inn i cellofan. En flaske vin, eller finere kaffe-bønner er et fint supplement til godsakene, kanskje med en god bok også? Det viktigste ved gaven er allikevel et koselig kort/brev, der du kan minne om at hun er omringet av familie som er glad i henne og setter pris på henne! Lykke til12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 26. mars 2002 #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Lag noe selv. Det er kankje sånn du tenker at du gjor når du var barn. MEN somregel liker de slike ting. Og billig er det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå