nirvana Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Svigermor har bursdag om ei uke, og ønsker seg "snille barn" og sier som vanlig at hun ikke skal ha noe. Hva skal vi gi henne i år, tro? Synd at jeg brukte opp http://www.lysstoperiet.no til morsdagen.. Hun blir 45. Jeg håper noen har gode ideer!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 folk i den alderen har sikkert nok nips og utstyr, så jeg ville satset på en rene luksusartikler..vin, bøker, aromaterapi osv. når det gjelder min mor stiger gjerne gleden i motsatt proposjonalt forhold til gavens nytteverdi..
Krølltopp Skrevet 26. mars 2002 #4 Skrevet 26. mars 2002 Alla mammaer liker selvlagde saker Hva med å kjøpe en fin kurv på "Nille", og fylle den opp med god-saker? Du kan bake din spesial-kake, eller prøve deg på konfekt, som du pakker fint inn i cellofan. En flaske vin, eller finere kaffe-bønner er et fint supplement til godsakene, kanskje med en god bok også? Det viktigste ved gaven er allikevel et koselig kort/brev, der du kan minne om at hun er omringet av familie som er glad i henne og setter pris på henne! Lykke til12
tove Skrevet 26. mars 2002 #5 Skrevet 26. mars 2002 Lag noe selv. Det er kankje sånn du tenker at du gjor når du var barn. MEN somregel liker de slike ting. Og billig er det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå