OppNed Skrevet 17. februar 2003 Forfatter #21 Skrevet 17. februar 2003 Arnie...jeg vet ikke hvor gammel du er. Men hvis du er sånn noenlunde voksen, så overrasker det meg at du drar frem argumenter som håndvesker, biler etc i en slik argumentasjon. Grovsortering bedriver vi alle. Og de som hevder noe annet lyver. Det er min påstand. Grovsortering går mer på kjemi, antenner, mellom-menneskelige faktorer enn appearance. Men når finsorteringen dreier seg om de finfine nyansene i ansiktstrekkene på Carl I, Jens, Kristin og resten av bøtteballetten så blir det bare usaklig. Synes nå jeg da. Har ingenting med menneskelig kvaliteter å gjøre, see? Jeg mistenker ingen av dem for å bære djevelens budskap. Djevelens budskap finner jeg ut av selv, uten hjelp av en folkevalgt stakkar. Og forsøker selvfølgelig å holde avstand, slik som de aller fleste, både her inne og ellers. Men hvis grovsortering baseres på kriterier som bil, håndvesker (*fnis*...du kødder med meg) og hvorvidt du går for 10 eller 20 % skattelette i neste års statsbudsjett...Eller hvorvidt du er for eller imot EU blabla... ...da har du mye å lære om menneskelige mekanismer, enten du er 18 eller...gud forby pr def voksen. Kanskje er det da på sin plass å bruke Tusenfryd-metoden *fniser ennå over finger-metoden hennes. Den var bare god* Men den metoden, Arnie, får du utøve selv. Jeg holder fingrene for meg selv, her jeg sitter. Alle er opptatte på tastaturet Og Litago...kanskjve var det du sa noe av forklaringen. TV'type-form-for-argumentasjon og ikke minst dens måte å vri på, forkorte og kaste generell galle på noe av årsaken til at dette begynner å bli en mer utbredt diskusjonsform. Maiken, som stemmer det hun vil
Mathias Skrevet 18. februar 2003 #22 Skrevet 18. februar 2003 Ikke dersom man er åpen for at man kan ta feil Arnie...
Arnie Skrevet 18. februar 2003 #23 Skrevet 18. februar 2003 Maiken, Dersom du tror jeg lar meg imponere av noen som mener å ha riktigere meninger enn meg kun fordi hun mener å være noen år eldre, så tar du grundig feil!! Det er da utrolig at folk skal være så innimari hersete på et sted som dette, som visstnok skal være et åpent diskusjonsforum for utveksling av meninger!!! Bare det at du sitter der og fniser til meg som en annen fjortis viser jo med all mulig tydelighet at du er den typen som kler deg i gym-antrekket fra gymnastiden før du går og kjøper håndveskene dine på samvirkelaget. Og da har du vel egentlig selv bekreftet poenget mitt - at jeg allerede nå ser at det er nytteløst å diskutere seriøst med deg, jeg trekker meg derfor herved fra hele denne tråden - og prøv bare ikke å PM'e meg for å be om unnskyldning, det vil bli ignorert. Maiken sa: (*fnis*...du kødder med meg) Ærlig talt! :o
Gjest KhalidHagen Skrevet 18. februar 2003 #24 Skrevet 18. februar 2003 DÆVEN! Her jeg bor selger de IKKE vesker på Samvirkelaget!! Hvor bor du, Arnie? *ser for seg Maiken i gammelt gym-antrekk*
Mathias Skrevet 18. februar 2003 #25 Skrevet 18. februar 2003 Nå har ikke du allverdens av voksenhet på din cv her på kg da Arnie.... Problemet med å slenge med kjeften er ofte at en får spyttet i retur når det blåser motvind... Og argumentet på håndvesker BLE litt tynt!... Og et eget innlegg for å si at du er snurt, det var jo ikke så konstruktivt?... Her er det en er ute etter her: Hvorfor ble du snurt Hva mener du egentlig da? Hvorfor mener du det? Og dette med argumenter som ikke setter noen i bås, rakker ned på noen eller er for å gjøre noen mindre i alles øyne....
Arnie Skrevet 18. februar 2003 #26 Skrevet 18. februar 2003 Unnskyld, Maiken... unnskyld. Jeg ødela vel tråden din nå, men iblant går det en lite f*** i meg som ikke kan dy seg fra å komme med tildels upassende morsomheter. Du gjorde helt rett i å ta opp dette temaet, som jeg ser litt i sammenheng også med de skremmende tilstandene en del av dere opplevde på Gardermoen en vinter for ikke lenge siden, da misfornøyde passasjerer gjorde den overarbeidede betjeningen nermest nervevrak. Hvor har det blitt av tanken om å ta litt hensyn? Er det bare de spisse albuers lov som gjelder, gjerne kombinert med solide sov-i-ro i begge øra, for å holde andres argumenter og meninger unna livet? Hvor er det blitt av det å møte andre mennesker med et minstemål av ydmykhet? Jeg tror et forum som dette gjenspeiler samfunnet rundt oss. La oss som gidder lese dette love hverandre å møte hverandre her og andre steder med litt mer omtanke og ydmykhet neste gang vi treffer en fremmed - om det er her eller andre steder - skal vi?
Arnie Skrevet 18. februar 2003 #27 Skrevet 18. februar 2003 Lasse... Khalid... og Maiken også, bare hun får summet seg: Spøk, ironi... fra ende til annen. I det første innlegget: nok alt for forsiktig. I det andre "tok jeg'n helt ut" så jeg trodde jeg kunne være sikker på at alle så fleipen... men... oops - feil... Håper jeg rettet opp litt med mitt siste innlegg - ha en god dag!
OppNed Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #29 Skrevet 18. februar 2003 Åh...åh...greier ikke holde det inn lengre............ :o Fnising går over i boblende latteranfall!!! Så herlige dere er :kysse: Må summe meg. Gymantrekk fra GYMNASTIDA Kommer sterkere og definitivt mer seriøst tilbake. Har lei uvane; må holde armer rundt mave når jeg bobler slik. Maiken
Mathias Skrevet 18. februar 2003 #30 Skrevet 18. februar 2003 Æsj... :oops: ... burde forstått det... men du er nok satt litt i bås hos meg da, og da siger meningen inn senere enn orda.... Og Maiken.... er dddddetttt dddduuu sssom rrrrisssster....?ÅÅÅ jeg blir sjøsyk
OppNed Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #31 Skrevet 18. februar 2003 Ferdig nå Har armene fri igjen! Sjøsyk?? Stirr rett frem, Lasse. Fokuser på et pkt rett frem, og hold fokus. Konsentrert fokus, for dette er essensielt. Omtrent som denne; :o :o :o Og...please...fokuser bort fra dette gymantrekket!!! Arnie: HVORDAN KUNNE DU FINNE PÅ Å PLANTE SLIKE TANKER I FORUM Vift det bort! Nå! Husker nesten ikke hvilket gymantrekk jeg brukte, men husker godt antrekk fra jazz-ballett (jada...det het faktisk det. Sikkert avleggs nå): tights og topp. Ettersittende som bare fy. Og..såååå: leggvarmere. Strikket i masse farverike nyanser. Og tøy og bøy og snurr og alt det der. Kombinert med en masse merkverdige armbevegelser alla Travolta. Med Night-fever-musikk dundrende i bakgrunnen. Gud! (ja..jeg sier gud, ja. Men stemmer ikke ..... av den grunn) Klem Maiken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå