Gå til innhold

Hvordan er formen?


Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Er dere i strålende form eller merkes graviditeten på kroppen?

Jeg er 22+0 i dag og kan vel ikke klage. Sliter bittelitt med bekkenløsning/-låsning (ikke helt sikker på hva det er), og merker at jeg er blitt litt tungpustet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i strålende form for tiden. er 18+4 i dag, og eneste jeg kan klage på er vel at jeg er ørlitegrann tungpustet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vondt for å gå av og til, er kortpustet og blir lett kvalm hvis jeg er sulten.

Ellers syter jeg mest om ryggvondt (ribben) for tiden ;)

24+2 i dag :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 uker på vei i mårra! Formen er 500 % bedre enn den var for to mnd siden ja :ler:

Jeg er i fin form! Ikke spesielt trøtt, bare jeg legger meg tidlig nok, ikke kvalm eller noe slikt. Eneste er at jeg har begynt å få litt vondt i bekkenet. Aner ikke om det er en løsning/låsning eller hva.

Skal til lege til mandag og vil gjerne forebygge mest mulig så jeg slipper å bli sykemeldt og slite med bekkenplager etter fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19+2 og føler meg egentlig frisk og fin, bortsett fra litt bekkenløsning. Skal til fysioterapeut på tirsdag så jeg håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 23+1 og er i rimelig god form. Trøttheten kommer og går, me jeg føler kroppen er i ferd med å får energien tilbake. I går kveld hadde jeg overskudd til å vaske badet og danset rundt til Johnny Cash :husarbeid:

Begynner å kjenne det lavt i ryggen på høyre side -vet ikke hvorfor.

Må mer og mer på do, og om nettene må jeg stå opp to ganger.

Ellers koser jeg meg veldig med mye bevegelser hver dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...