Frida Frosk Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 Er dere i strålende form eller merkes graviditeten på kroppen? Jeg er 22+0 i dag og kan vel ikke klage. Sliter bittelitt med bekkenløsning/-låsning (ikke helt sikker på hva det er), og merker at jeg er blitt litt tungpustet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. januar 2007 #2 Del Skrevet 24. januar 2007 jeg er i strålende form for tiden. er 18+4 i dag, og eneste jeg kan klage på er vel at jeg er ørlitegrann tungpustet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. januar 2007 #3 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er 21+5 og plages veldig med bekkenet. Har gjort det siden uke 14. Men ellers er alt helt bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayla73 Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er i fin form Var kvalm til ca uke 12, og trøttheten forsvant i jula Jeg er 18+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Jeg har litt vondt for å gå av og til, er kortpustet og blir lett kvalm hvis jeg er sulten. Ellers syter jeg mest om ryggvondt (ribben) for tiden 24+2 i dag Endret 26. januar 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 24 uker på vei i mårra! Formen er 500 % bedre enn den var for to mnd siden ja Jeg er i fin form! Ikke spesielt trøtt, bare jeg legger meg tidlig nok, ikke kvalm eller noe slikt. Eneste er at jeg har begynt å få litt vondt i bekkenet. Aner ikke om det er en løsning/låsning eller hva. Skal til lege til mandag og vil gjerne forebygge mest mulig så jeg slipper å bli sykemeldt og slite med bekkenplager etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. februar 2007 #7 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg er 19+2 og føler meg egentlig frisk og fin, bortsett fra litt bekkenløsning. Skal til fysioterapeut på tirsdag så jeg håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 14. februar 2007 #8 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er 23+1 og er i rimelig god form. Trøttheten kommer og går, me jeg føler kroppen er i ferd med å får energien tilbake. I går kveld hadde jeg overskudd til å vaske badet og danset rundt til Johnny Cash Begynner å kjenne det lavt i ryggen på høyre side -vet ikke hvorfor. Må mer og mer på do, og om nettene må jeg stå opp to ganger. Ellers koser jeg meg veldig med mye bevegelser hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå