LilleSol Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei! Skaffet meg en ganske stor ettroms, men mangler selvfølgelig soverom.. Har lyst på en skillevegg, gjerne hvit eller lys, men helt mørk går også.. Eller, hm, lyst på en skillevegg jeg! Avhengig av at den er høy, og ganske lang. Sengen min er to meter og jeg tenker at den skal gjemme sengen Noen som har noen tips? Syntes også disse skilleveggene (japanske) er veldig stilige.. Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne? Forresten, har sett mange deler av rom med hyller osv, tror det vil bli litt rart hos meg:) Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. januar 2007 #2 Del Skrevet 22. januar 2007 På ikea har de lamper som er både lampe og romavdeler... Den kan kobles sammen slik at de blir lengre/bredere. Lyset kan også dimmes. Men den er ikke så høy da. Lampa heter ORGEL Gulvlampe/ romavdeler. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=40103416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ikea har også en stor, bred og stødig hylle: Expedit som egner seg utmerket som stødig og fast romdeler. Den er jo "gjennomsiktig", men jeg mener de selger bokser som passer inn i rommene. Også er det jo praktisk å fylle opp med bøker og eiendeler. Oi, ser nå at du tror hylle som romdeler vil bli rart hos deg, så da trekker jeg tilbake innlegget mitt Noe jeg har sett andre har gjort er å dele av rom med stive liftgardiner på skinner. Det går også an å sette opp et espalier til klatreplanter ol hvis du har grønne fingre. Det kan bli veldig stilig hvis det ellers passer inn i stilen din. Endret 22. januar 2007 av Embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Dersom du går inn her og ta en titt på den som er aller øverst. Det er jo hverken en rullegardin eller persienne, men en slags liftgardin lagd av tynne pinner (for en beskrivelse ) Den har jeg sett blitt brukt som romavdeler. Du får den i ulike trefarger og størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Dytte.. ! Jeg skal handle i dag altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 24. januar 2007 #6 Del Skrevet 24. januar 2007 Fant du noe som kunne fungere? Er på utkikk etter romavdeler selv. her er en "gardin"-sak fra Ikea, litt knæsje farger kan hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Fant ikke noe, men skal ut og lete igjen i dag! Satser på at jeg finner noe ! Sier ifra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Molly_* Skrevet 14. mars 2009 #8 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei. Jeg er også interessert i å kjøpe en skillevegg alla japansk skillevegg. Jeg var inne på de linkene som var blitt lagt ut, men fant ingenting, det kan være at linken er for gammel. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en skillevegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 17. mars 2009 #9 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er også ute etter skillevegg, men den skal jo hels passe hhjemme. De har to typer på IKEA. Den ene egner seg best ute men den andre er en typisk "inne-skillevegg" Så på den igår. Den er ganske fin om den passer inn i stilen hjemme forøvrig. Består av flere "planker" som er surret inn i tau av forskjellig fasge og tykkelse. den henter ikea-ps eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galadriell Skrevet 16. februar 2011 #10 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hei. Jeg er også interessert i å kjøpe en skillevegg alla japansk skillevegg. Jeg var inne på de linkene som var blitt lagt ut, men fant ingenting, det kan være at linken er for gammel. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en skillevegg? Hei, det ser ut som at det ble endelig mulig å kjøpe en ganske fin skillevegg, se her. www.stylehouse.no Stort utvalg der altså. Endret 16. februar 2011 av Galadriell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå