Mettem Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Oh yes, skal stramme opp rumpa til bikini sesongen. Det er lenge til det, men er bedre å starte nå enn ei uke før, ikke sant? Jeg vil si at jeg har ganske fin kropp. Er 170cm høy og veier 57kg. Rumpa er passelig størrelse, men den henger litt og er litt "klumpete" (cellulitter) Jeg er bare 15 år, og trodde ikke man hadde det i så ung alder. Uansett, vil stramme den opp. Og få bort cellulittene. Tips? : )
Gjest Kristin_ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Utfall! Snakk om kjempeøvelse for å få strammet opp rumpen http://www.trim.no/images/artikkel/standar...TRIM_UTFALL.jpg Det er ikke helt sikkert hva som forårsaker celulitter men noe er de i hvertfall enig om kan hjelpe; - Ikke frys! Om du går rundt og er kald vil kroppen lage harde fettdepoter der du fryser for å beskytte seg selv. (typisk rundt magen men også lår/rumpe) - Ikke mye "drittmat" som danner masse slaggstoffer - Ikke mye koffein og sukker - Fysisk aktivitet som forbrenner fett (ja, celulitter er fett) - Massasje og tørrbørsting (f.eks) for å få igang blodsirkulasjonen - Drikk masse vann Det finnes utrolig mange kremer og kurer mot celulitter, de fleste funker ikke i det hele tatt og er bortkastede penger. Prøv heller ting som påvirker kroppen, og ikke bare huden Om noen her har prøvd noe som faktisk har virket er det jo bare å poste men jeg kan ikke komme på noe som har imponert.
Litt Lost Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Gå turer i bratt terreng og knip rumpemusklene sammen!
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Utfall, knebøy, markløft. Dette er alle øvelser med stang. Ellers så fins det alltid forskjellige apparater, og de fleste er merket med hvor de tar mest. Se på denne linken for demonstrasjon.
Gjest Tweek Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har kjøpt fitnessball, er ikke det bra for strammere rumpe? Jeg har litt stor rumpe i forholdt til kroppen min. Den henger ikke, men jeg vil bare ha en fast rumpe.. Men det kristi sa om at den lagrer ekstra fett på rumpe når det fryser er kjedelig.. Hehe. For jeg blir alltid kald på rumpa, og siden ejg har en del fett der tar det å lang tid før den blir varm Ikke akkurat god sirkel
Gjest Kristin_ Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 En fin øvelse med fitnessball er å ligge oppå ballen og heve det ene beinet (som er bøyd) opp mot take. Man kan justere frem og tilbake på ballen for å gjøre det tyngre/lettere. Forferdelig dårlig forklart, I know, skal prøve å finne et bilde.
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Litt inspirasjon om rumpetreningen har begynt å bli kjedelig http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859#
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå