Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd healer? Hva er erfaringen din med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd en "anerkjent" healer helt uten effekt. Dog bare fjernhealing, men han sa at det ikke var noe problem :sprettoy:

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve det en gang, men den eneste effekten jeg fikk var en tynnere lommebok.

Skrevet

Har vært, både fjern og direkte.

Merket det best første gangen (knaking i ledd, og en enorm økning i energi i flere måneder etterpå. Nesten skremmende med tanke på at jeg hadde 0 tro på det i utgangspunktet, og det var en byttetjeneste i forbifarten). Begge gangene har han lykkes i å få balansert syklusen min og dempet sterke ryggsmerter. Siset gang var jeg frisk i ca 1 og et halvt år, men nå begynner jeg å få vondt igjen. Håper jeg får muligheten til en ny behandling hos han i løpet av året.

Har også vært på akutt (les: Desperasjon) behandling på en messe pga at jeg merket at en UVI var i ferd med å blusse opp. Fikk en sterk feber rett etterpå, og var i alt annet enn god form i ca 1 døgn, men etter det har jeg vært 100 % frisk fra alt som heter UVI.

En tredje healer jeg har vært hos merket jeg ingenting av.

Om det er placebo, eller at det faktisk er noe "overnaturlig" kunne ikke betydd mindre så lenge det virker ;)

Skrevet (endret)

Mamma healer litt

Og det har faktisk funket.

Edit: Det kan nok være mange som ikke er seriøse akkurat som spåing i tarot kort

Så jeg ville valgt en jeg hadde hørt positive tilbakemeldinger om fra folk jeg kjenner

Endret av Minimi
Skrevet

Jeg har hørt at healing er vanskelig hvis det f.eks er din samboer som healer deg. Det blir for nært.

Men at det finnes mange kvasi-healere er vel velkjent? De jeg vet om tar ikke betaling, men det har virket, ikke bare for meg, men også for andre som har vært syke. Har gått hos en kinesolog, og det virket. Det som er viktig er at hvis folk rundt deg tenker at det er håpløst, da overfører de sine negative energier til deg, og samme om du tenker slik selv.

Alle kan i grunnen heale, også seg selv. Jeg merker at spesielt dyr som er syke, søker til meg. Da tenker jeg ikke stakkars, du er syk, men overfører positiv energi. Jeg er ikke healer, ikke mer enn alle andre, men positiv energi kan vi overføre til andre og også til oss selv.

Men si fra til dine nærmeste som kanskje vet hva du sliter med, at de må endre tankegangen og ikke sende "medlidenhets-tanker" til deg, men i stedet tenke at dette vil gå bra.

Du kan aldri vite helt skråsikkert om det er en som kan heale, eller om det er en halvgal som påstår det. Men en ekte healer tar aldri betaling. Den kinesologen jeg gikk hos en tid, tok betaling, men jeg fikk halv pris da pga at jeg var arbeidsledig.

Skrevet

Jeg har vært hos en healer en gang for noen år tilbake.

Mest av nyskjerrighet.

En veldig rar følelse og opplevelse.

Var hjemme hos denne healeren i et lite hus langt inne i skogen.

Lå på ryggen i ett rom kun opplyst av stearinlys.

Husker vedkommende begynte å "helale" ved føttene og begynte å arbeide seg oppover. Da h#n kom til skuldrene og brystet skjedde det ett eller annet rart med meg. Satte i gang å gråte noe voldsomt. Klarer ikke forklare hva som utløste det for jeg hadde ikke kjent noe til denne varmefølelsen vedkommende snakket om at jeg ville føle oppover bena.

Også fikk jeg svingt en pendel oover hele kroppen med den beskjeden at jeg hadde lite energier.

Orket ikke dra tilbake flere ganger og følte egentlig ikke at jeg ble noe bedre heller.

Healeren var veldig koselig og det føltes ikke uttrgt eller noe men det ble aldri til at bestilte ny time.

Kult å ha prøvd i allefall ;)

Skrevet

Jeg har gode erfaringer, men har også vært nøye med hvem jeg går til. Det er mye humbug i bransjen, så prøv å få en personlig referanse fra noen du kjenner, før du bruker penger på det. Styr også unna de som tar veldig høye priser, pris er ikke synonymt med kvalitet i denne bransjen. Healing bør ha ca samme timepris som andre former for behandling, dvs 200-600 kr.

Skrevet

Har prøvd fjernhealing en gang for ikke så veldig lenge siden. Egentlig tror jeg ikke noe på det. Dvs. jeg "tror at jeg tror" på healing, men ikke på avstand. Ikke desto mindre er muskelsmertene jeg hadde i skuldre og nakke så godt som borte. Men klart det kan bidra at jeg er blitt flinkere til å gå turer også.

Så jeg vil ikke påstå at fjernhealingen jeg prøvde har virket, men kan ikke helt avvise det heller.

Skrevet
Men en ekte healer tar aldri betaling.

Hm... så en ekte healer trenger altså ikke penger til å leve av? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...